BB PRO Alexander Fedorov

AnaMaki sanoi:
Jep, massaa riittää ja Fedorovilla on muutamia todella vaikuttavan näköisiä poseerauksia, mutta rakenne ei taida ihan loppupeleissä riittää terävimpään kärkeen.

Juuri toi selkäposekuva tossa heti ekana on todella vaikuttava. En mä kyllä nää mitään syytä miksei pärjäis, mutta saattanee pari epäsymmetristä kohtaa vähän viedä pisteitä.

On kyllä naamaltaan niin perusvenäläisen näkönen, ettei tosikaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Manuel sanoi:
Juuri toi selkäposekuva tossa heti ekana on todella vaikuttava. En mä kyllä nää mitään syytä miksei pärjäis, mutta saattanee pari epäsymmetristä kohtaa vähän viedä pisteitä.

Vyötärö on ainakin tosi paksu. Mulle tuli kans Atwood tosta mieleen. Silti, potentiaali on aivan hirveä, kun miettii sitä ikää (todellakin vasta 25). Massan puolesta kaveria vois hyvin veikata 35-vuotiaaksi

Wildemar sanoi:
Milloinkohan kaveri ryhtyi näihin bodihommiin? Kuvia aikasemmalta uravaiheelta?

Alexander meni ensimmäistä kertaa salille vuonna 1992. Ensimmäinen kisa oli vuoden 1997 German Open Tournament ja sieltä tuli voitto. Seuraavana vuonna World Junior Championshipin paras luokassaan. Hän oli ensimmäinen venäläinen joka voitti tuon kisan.

Tässä yksi vanhempi kuva:

Liitteet

• Alexander_Federov_023.jpg
    Alexander_Federov_023.jpg
    92,9 KB · Katsottu: 1 982
o_virta sanoi:
Hmmm... Mitenköhän panssarilaiva nousee? Ihan vain tuosta otsikosta tuli mieleen... :D

Helposti. Aallokot ovat suuret ja yhtäkkiä aaltojen keskeltä iskeytyy venäläinen panssarilaiva, joka näyttää siltä kuin se NOUSISI merestä tyrskyjen keskeltä.

pexxi sanoi:
Ohessa kuva ja hieman keskustelua niin kutsutusta Venäjän karhusta!!
Mies on monille aktiiveille tuttu Federov, jonka piti kilpailla piakkoin ensimmäisessä ammattilaisskabassaan...

Mutta kuten Ruhl jo ilmoitti, mies jättää kisat väliin ja parantelee juuri operoitua rintalihastaan.

Anywayz, tuossa mukavan näköinen kuva kaverista, joka on vain piirun verran yli 25-vuotias :worship:

http://www.musclemayhem.com/forum/cgi-bin/ikonboard.cgi?;act=ST;f=15;t=13149;

On kyllä älyttömät massat tos kuvas! :eek:

Liitteet

• freak.jpg
    freak.jpg
    36,4 KB · Katsottu: 946
Mauttoman iso olkapää ja on kyllä muutenki aika hyväs kunnos.

Fedorovi on todella näyttävä kaveri, vaikka pari epäsymmetristä kohtaa löytyy. Pikkujuttuja ne kyllä minun silmääni on. Toivon hänelle menestystä tulevaisuudessa. Ehkäpä suosikki bodari jo nyt.

Lisäksi sen julman näkönen naama oikein kruunaa kokonaisuuden.

Da "Guru" himself eli Nicholssin Chad kertoo venäläisen panssarilaivan rantautumisesta Mr.Olympiaan seuraavaa:

"I don't want to burst any bubbles here, but I don't believe Fedorov is going to compete in the O this year. The flyer at the top of this thread was put out a while back right after they gave him the invite and thought he would compete. However, I've been told that not only himself, but the Russian Federation doesn't want him competing either - several issues about him coming to the US to compete.

So, unless something has happened within the last couple of days and they have been able to work things out, he is a no go."

http://www.chadnicholls.net/forums/showthread.php?t=17016

Ei tuu kyllä Federov ainakaan vielä tänä vuonna menestyyn.

jukkamet sanoi:
Mutta potentiaalia olis jo nytkin. Fedorov on suosikkejani. Mahtava rakenne :rock:
Mun mielestä on aivan liikaa epäsymmetrisiä "yksityiskohtia" noihin pippaloihin....rikkinäinen rintalihas, selkää kun vertaa Colemanin ja Cutlerin lihakimppuihin niin ei kovin symmetrinen paketti :jahas: Massaa kyllä on, mutta ei sillä vielä juhlita vaikka itse toivoisinkin Federoville menestystä. Siihen menestykseen en vaan henk. koht. usko juuri lainkaan.

Viimeksi muokattu:
Ei, ei ja ei.

Kaverilla on aivan liian raskas rakenne pärjätäkseen hyvin Olympiassa. Vaikka hän painaisi 150 kiloa ja olisi täysin rasvaton niin epäilen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom