BB PRO Alexander Fedorov

Hirveeltä näyttää noin sileenä, keskivartalo näyttää paksulta. :urjo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kisskiss sanoi:
Hirveeltä näyttää noin sileenä, keskivartalo näyttää paksulta. :urjo:

Siis herää pahvi! Täällä me amatöörit vaadimme että miehen pitää olla kisakunnossa ympäri vuoden ja 24h/vrk? Herää pahvi ja mene katsomaan kun ko. herra on seuraavan kerran lavalla.:curs:

Ei kädet ainakaan minusta kovin pieneltä näyty, kun tuolta getbigiltä katsoo tuota tuplat edesta kuvaa... :eek:

arpo sanoi:
Siis herää pahvi! Täällä me amatöörit vaadimme että miehen pitää olla kisakunnossa ympäri vuoden ja 24h/vrk? Herää pahvi ja mene katsomaan kun ko. herra on seuraavan kerran lavalla.:curs:

Mutta siinähän koko kehonrakennuksen juju onkin. Tämä on arvostelulaji. Kyllä sitä saa kritiikkiä antaa.

Paljonkohan Fedorovilla on mittaa? Aika pitkältä näyttäs noissa kuvissa mun mielestä. Noi jalat on varmasti luonnossa hirveet jos mittaa on lähellekkään 190cm

antti1 sanoi:
Paljonkohan Fedorovilla on mittaa? Aika pitkältä näyttäs noissa kuvissa mun mielestä. Noi jalat on varmasti luonnossa hirveet jos mittaa on lähellekkään 190cm
Eikös fedorov oo saman mittenen kun gunther. eli n.6`2

Kyllä mä olisin ihan tyytyväinen jos olisin tossa kunnossa eli enpä rupee kaveria dissaamaan....

En tiiä, miten paljo noilla toimittajilla on tapana värittää juttuja, mut tosi siisti artikkeli oli kyllä. Joitain vuosia Venäjällä asuneena meininki kuulostaa kyllä ihan sikäläiseltä. Kovaa menoa.

Karismaattinen ukko. Hienosti istuu nuo lihakset tuohon pakettiin. Vaikkakin hauis ei ole ns jenkkityylinen niin ojentajien valtava koko antaa mahtavan balanssiin pakettiin. Federovilla reidet lähtevät hienosti myös suoraan polven yläpuolelta. Toivon että tuo korjattu rinta olisi nyt hyvä näköinen. Miehellä ainakin taustajoukot ovat hyvät.

ps. oli mielenkiintoinen lukea artikkeli tuosta rinnan repeämisestä..lähes kuin omaa kohtaloani olisi lukenut.

En tierä johtuuko se tosta "massakausi" kuvasta vai mistä, mutta minusta mies on kehittynyt aivan valtavasti. :rock: :rock: :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom