BB PRO Alexander Fedorov

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Alec sanoi:
joo oli hyvä pätkä,kiitoksia vain tekijöille.tosin vähän söi kun se juttu siitä hevosesta edellä tais olla puolet pitempi :D

Itte manailin ihan samaa jo ennen kun fedorovista alko koko pätkä. Tuskailin eukollekkin että alkas jo perhana ketä nää hevoset oikein kiinostaa. :)

no saihan sen näkymään..
yllättävän tavallisen kokoisen näköinen kaveri,taisi olla liian isot odotukset.
mutta hyvä kun laji pääsee esille välillä.

Kiitos kommenteista! Itse olin reissussa joten en ole päässyt pakkista lukemaan. Urheiluruutu puuttui ohjelman tekoon loppuvaiheessa. Isäni halusi tehdä raportin pelkästään Fedorovista, mutta siitä tulikin lyhyt raportti pietarin kehonrakennuksesta. Itse tykkäsin jutusta ja olen iloinen, että kehonrakennus sai näkyvyyttä. Isääni jäi vähän harmittamaan, ettei hän saannut tehdä haluamaansa ohjelmaa ja lopputulos oli "keskinkertainen" hänen mielestään.

Vitsi se hevosraportti kesti ikuisuuden. :D

Jonny sanoi:
Jostain syystä kotikoneella pätkii ihan sikana. Selostus kuuluu ihan normaalisti, mutta kuva menee diaesityksenä eteenpäin :(
Kannattaa säätää Realplayerin asetuksia. Playback-välilehdeltä kun vaihdoin Higher qualitysta Less processing -asetukseen, niin kuva rupes näkymään kohtuullisen hyvin, vaikka ei oo ihan 100% sujuvaa vieläkään.

AIka hassu kohtaus tuossa Victorin previewissä, joku pikkunainen tulee takaa, sanoo: "w00t", ja menee häpeissään pois! :hyper:

Killeri preview, odotan innolla DVD'n kauppaantulemista.

Liitteet

• fdrv0017ny.jpg
    fdrv0017ny.jpg
    59,6 KB · Katsottu: 424
No off season on off season, eipä tuosta nyt voi mitään sanoa. Rintaan on ainakin tullut lisää lihaa. En vielä teilaisi Fjodoroffin ammattilaisuraa, vaikka en kyllä usko hänen hätyyttelevän kärkisijoja kovatasoisimmissa kilpailuissa.

Kyllä tuolla löysyydellä luulis yläkropan näyttävän möykymmältä. Hauikset ovat suorastaan pienet eivätkä nuo rintalihakset vieläkään vakuuta...
No niin, tulipa taas oltua negatiivinen tänään... :nolo:

Jotain King Kamali tyyppistä tuossa offseason esiintymisessä. :)
Tuosta ainakin sen näkee, että Aleksin on oltava änkyräkireä jos haluaa piilottaa tuon paksun keskivartalonsa jonnekin.

Kuvakulma tekee sen, että jalat näyttä isommilta. Ylävartalo ei oikeastaan säväytä ollenkaan.
Pink Spider sanoi:
En vielä teilaisi Fjodoroffin ammattilaisuraa, vaikka en kyllä usko hänen hätyyttelevän kärkisijoja kovatasoisimmissa kilpailuissa.
Samanlaisia ajatuksia täälläpäin.

Kyllähän tuo rinta nyt vihdosta viimein on näemmä saanu sitä paksuutta takas, vaikka mikään kova ei vielä olekaan. 27 v vai mitä fedorov nyt on... Paljon on vielä aikaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom