ale salikorttiin Helsingissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pajero
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jälleen ollaan ikävän tosiasian edessä eli salikortti on loppumassa ja uuden hankinta edessä. Jotta salikortin hintaa sais painettua hieman alemmas niin olen kysellyt muutamalta salilta Helsingistä mahdollisuutta alennukseen, jos ostas enemmän kuin yhden 6 kk:n kortin kerralla.

Alennus olis tommosta 15-20% luokkaa ja silloin olis vaatimuksena ainakin 5 kortin osto ja lisävaatimuksena se, että kortinostajan tulis olla uusi kyseisellä salilla.

Kysymys oliskin nyt se onko tällä palstalla muita joilla salikortti loppumassa ja olis valmis ostamaan 6 kk:n kortin tolla alennuksella mahdollisesti toiselta salilta missä nykyisin treenaa?

Originally posted by 99,9

Alennus olis tommosta 15-20% luokkaa ja silloin olis vaatimuksena ainakin 5 kortin osto ja lisävaatimuksena se, että kortinostajan tulis olla uusi kyseisellä salilla.
Mikä sali käyttää noin pahasti asiakkaitaan hyväksi? Ajattelehan nyt. Sali saa siis 5 (vaiko`4?) uutta asiakasta, jotka KAIKKI ostavat puolen vuoden kortin ja mitä sinä saat? 20% alennusta! Aivan törkeää hyväksikäyttöä! Jos todellakin saat 5 uutta maksavaa asiakasta salille (alennetulla hinnalla tai ei, ihan sama), jotka ostavat puolen vuoden kortin, niin ainakin minun mielestäni olisit oikeutettu täysin ilmaiseen puolen vuoden korttiin. Todennäköisesti nämä 5 kaveria jatkavat treenausta salilla myös puolen vuoden kortin umpeudettua.

Vielä kerran: törkeää! :mad2:

Jos todellakin saat 5 uutta maksavaa asiakasta salille (alennetulla hinnalla tai ei, ihan sama), jotka ostavat puolen vuoden kortin, niin ainakin minun mielestäni olisit oikeutettu täysin ilmaiseen puolen vuoden korttiin

Eli jos ostat viis korttia 20% alennuksella ja myyt ne neljälle kavereille normaaliin hintaan niin silloinhan pääset ite ilmaiseksi :D

Suositut

Back
Ylös Bottom