Alavatsasta...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Oon nyt reenannu n.2kk melko aktiivisesti vatsoja on myös ruvennut näkymään. Mutta navan alapuolella vyötärön ympäri on kummallista pussimaista tyhjää läskiä. Kuinka tuon saisi reenattuu pois?

Mad_Tiger sanoi:
...Mutta navan alapuolella vyötärön ympäri on kummallista pussimaista tyhjää läskiä. Kuinka tuon saisi reenattuu pois?

Eihän läskiä saa reenattua pois. Läski lähteeä polttamalla eli DIEETTAAMALLA.... Reenillä vaan kehität niitä lihaksia jotka sen läskin alla on, ja tulee sitten dietattua esille. Vatsoja hinkkaamalla et voi polttaa läskiä paikallisesti alavatsasta.

Sinne meni fläsä ekana tulee ni sieltä se vikana lähteekin. Ei muuta kun :whip: vaan dieetille jos tahtoo ne läskit vekka.

Jos se on läskiä, niin dieetti kehiin. Läskiä ei voi paikallisesti polttaa, vaikka tv-shopissa niin sanotaankin :) Usein ne läskit lähtee sieltä vatsan alueelta viimeiseksi. :(

Toinen vaihtoehto saada vatsat näkyviin, on tempaista kalorit plussan puolelle ja treenata lisää lihasta sinne. Samassa rytäkässä voi tulla sitten läskiä, mutta kunhan sen dieettaat pois, niin on mahtavat vatsalihakset :D Tulikohan tarpeeksi vaikeasti selitettyä?

EDIT: Hahaa, samat asiat kahteen kertaan... Ja mä olin taas hidas! :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom