alavatsa kuntoon!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mrmoon
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
en ymmarra. mun ylavatsalihakset on hyvassa kunnossa mut en saa mitenkaan treenattua alempia vatsalihaksia edes nakyviin! tuntuu kuin ainoot vatsalihakset jotka tekee toita ois 4 ylinta. kertokaa jotain TEHOKKAITA treeneja!! kiitos etukateen

'a''a'kk'o'si'a' ei l'o'ydy n'a'ppiksest'a'. pahoittelen :)

Se, ettei ne oo näkyvissä voi johtua rasvan määrästä. Jalannostot maaten penkillä on mun suosikki ja sitä tuleekin tehtyä aika usein. Tosi tärkeetä on pitää tuntuma mukana puuhassa ja vaikka käsillä tunnustella vatsalihaksia treenin aikana, liikkeenkkään ei tarvii olla mikää älytön heivari, vaan koita vaikka olla päästämättä aivan ylös/alas jalkoja. Tohon oon monesti ottanu kaveriks semmosen liikkeen, että meet vaikka penkin päälle istumaan ja poljet ilmassa tuntumaa hakien, imee hyvin viimesetkin mehut.

Tässä asiasta linkki, jonka olen postannut joskus aikaisemminkin. Aika jyrkkä näkökulma tästä alavatsatreenistä: Lover Abdominal Myth

En itse oikein tiedä mitä mieltä tästä asiasta pitäisi olla. Olisin kiinnostunut, jos jollain on heittää lisää faktaa aiheesta suuntaan tai toiseen.

Joka tapauksessa syyksi että ne alavatsat eivät näy en veikkaisi huonoa treeniä, vaan tuota jo mainittua rasvan määrää. Kokeile jännittää vatsalihakset ja tunnustele sitten käsin löydätkö haluamasi määrän uurteita, todennäköisesti se alin uurre muhii pienen, mutta riittävän rasvakerroksen alla.

ota voimapyörässä/vatsapyörässä (whatever) toistoja siten, että jännitys säilyy koko liikkeen ajan, et nosta missään vaiheessa itseösi niin ylös, että tuskallinen jännitys loppuisi, vaan heti kun meinaa alkaa helpottamaan niin takas alaspäin. Muista myös liikutella itseäsi hitaasti ja kontrolloimalla, pysäyttämällä alhaalla pikkuhiljaa hidastaen, eikä ryskäisten ja takasin ylös.
Kaikkein tärkein on ennen tekemistä vetää napaa kohti selkää ja pyrkiä jännittämään vatsa mahdollisimman piukaksi, jopa niin piukaksi, että aluksi tuntuu kuin ei pystyisi edes hengittämään ja tekemään mitään, mutta siihen tottuu ja tekiessä sitä pystyy hyvinkin kontrolloimaan...Itsellä ottaa todella hyvin alavatsaan ja uskon, että tämä on yksi liike jolla on mahdollista saavuttaa jopa eight-pack...toinen suosimani liike on jalkojen nosto vionlaudalla, johon otetaa esim. joku 35 asteen kulma ja käytetään samanlaista reenitekniikka kun tuossa voimapyörässäkin, eli kontrolloidusti vatsa pinkeenä ja kun jalat on nostettu pystysuoraan niin otetaan loppuun vielä lantion nosto, mutta tämäkään ei ole mikään rykäisy vaan ns. smooth-suoritus...Ite oon tehny jotain korkeintaan 20 toistoja, tuntuu vatsoihin saavan tollee yli 12 toiston sarjoilla reilumman tuntuman...

Mulla on sama homma. Neljä ylintä näkyy melko hyvin, mutta alimmista ei tietoakaan. Olen aina ollut melko alhaisissa rasvoissa ihan luonnostaan. Kuitenkin luulen, että syynä on ohut rasvakerros alavatsassa. Eikä se pieni läski tunnu lähtevän siitä millään, tosin en ole tosissani yrittänytkään.

Omaan treeniini sisältyy usein juuri hitaasti suoritettu voimapyörä. Pari sarjaa per treeni, yleensä kerran viikossa. 8 - 10 toistoa. Alavatsa on tämän jälkeen myös yhtä kipeänä kuin ylävatsan lihakset, joten treeni on varmaan ihan ok. Lisäksi teen välillä "normaaleja" vatsaliikkeitä, kuten ylävartalon nostoja.

jalannostot tangossa roikkuen on toiminut mulle tosi hyvin..
Pari kertaa viikossa NOIN 3 X 20-max...
Jeps ja voimapyörän eri variaatioita on tullut harrastettua ja se on mielestäni todella monipuolinen liike jolla keskivartalolle saa hyvän tuntuman.. :worship:
T:Neidin äijä

No en tiiä, minkälaista näkyvyyttä haluatte, mut kattokaapa vaikke Ronnien vatsoja, ni eipä silläkää näy ku 4-päkki, vaikka ois kisarasvoissa. Siis rasva totta kai vaikuttaa, mut kaikilla on myös erimalliset vatsalihakset ja niitä palikoita on eri määrä..

neiti sanoi:
jalannostot tangossa roikkuen on toiminut mulle tosi hyvin..

Miksi tässä liikkeessä ei tahdo riittää yläkropassa ja käsissä riippumisvoimaa...
Ja onko näitä helpompi tehdä puolapuissa, eli saat takanta tukea siihen liikkeeseen etkä lähde heilumaan, onko paljon väliä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom