Alastomat ihmiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kekexx
  • Aloitettu Aloitettu

kekexx

Banned
Alastomat ihmiset

Mitäs mieltä olette viuhahteluista ja alastomuudesta yleensä? Saako julkisella paikalla olla alasti? Miksi eläimillä ei ole vaatteita? Pitääkö alastomuutta hävetä? Miksei suihkussa käydä vaatteet päällä? Miksi kuumalla ilmalla pitää olla vaatteet päällä, onko siihen jokin järkisyy?

Mitenkä olisi esim. Alaston Helsinki-viikko, jolloin kaikki olisivat alasti viikon? Minkälaisia vaikutuksia sillä olisi? Olisiko maailma parempi paikka jos ihmiset yksinkertaisesti päättäisivät, että vaatteet ovat vain typerä moraalinen sääntö ja olisivat alasti?

IMO alastomuus kunniaan. On täysin normaalia, että ihmiset ovat alasti ja viuhahtelevat ympäriinsä. Seuraavan kerran, kun olet julkisella paikalla, niin viuhahda.

http://www.streaking.co.uk/markrobertsgolfstreak.jpg

http://www.streaking.co.uk/naomimcdonaldpic2.jpg

Jos on hauskoja kuvia alastomista viuhahtelijoista tai mieluummin linkeistä niihin, niin pistäkää tulemaan.

:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minun puolestani jokainen voi hillua alasti niin paljon kuin huvittaa. Erityisesti haluaisin esittää toiveen, että kaikki kauniit naiset jättäisivät burkhansa kotiin.

Pohjimmiltaanhan tässä asiassa on kysymys siitä, että ihmiset haluavat kuulua joukkoon. He haluavat olla kelvollisia lauman jäseniä. Miettikääpä nyt, saunassa kaikki ovat alasti, missä asussa itse menisit sinne? Tavallisella uimarannalla kaikilla on uima-asu, missä asussa itse menisit sinne? Juhlatilaisuuksissa pukeudutaan pukuihin ja vastaaviin, missä asussa itse menisit sinne?

Mun puolesta ihmiset sais olla julkisillaki paikoilla alasti, mutta toisaalta ei ois kovinkaan mukavaa jos samaan hissiin tunkis joku keskimäärästä miestä karvasempi tonnnikeiju tissit vyötäröllä ilman rihmankiertämää. :( Eli ehkä pitäs sitte ainakin laittaa jotain rajotuksia, että esim. vain aukeilla paikoilla saa olla alasti, jotta muiden on halutessaan mahdollista pitää sopiva hajurako. :rolleyes: Toisaalta taas en panis kyllä yhtään vastaan, jos sinne hissiin tunkis joku hehkeä neitokainen synnyinasussaan :kuola: , mutta sen ajatukset musta taas vois olla ihan toisesta ääripäästä.

no joo kaippa mä voisin äänestää alastomuuden puolesta...

Ja seuraavaksi varmaan järjestetään jokavuotinen Pakkotoisto Viuhahtaa-Päivä..:D
Tule katsomaan kun Tomi ja Mike heiluttaa helikopteria.. Kumpi nousee ilmaan? Kummalta loppuu veto ensin?
Nämä velikullat ja kaikki muut näet Tampereella 12.8.
Tule sinäkin! (jokainen ottaa mukaan omat pussikaljansa)
T: Pakkotoisto Viuhahtaa Oy Ab

Wombo sanoi:
Ja seuraavaksi varmaan järjestetään jokavuotinen Pakkotoisto Viuhahtaa-Päivä..:D
Tule katsomaan kun Tomi ja Mike heiluttaa helikopteria.. Kumpi nousee ilmaan? Kummalta loppuu veto ensin?
Nämä velikullat ja kaikki muut näet Tampereella 12.8.
Tule sinäkin! (jokainen ottaa mukaan omat pussikaljansa)
T: Pakkotoisto Viuhahtaa Oy Ab

Heiiihh! Järjestetäänhän tää, järjestetäänhän?!?!?
Mulla ois 13.8. vielä vapaapäivä. Voisin seurata tuota velikullien heilumista yömyöhään..! Ja vielä Tampereella! :rock:

:lol2:

kekexx sanoi:
Mitäs mieltä olette viuhahteluista ja alastomuudesta yleensä?

Viuhahtelijoita en ole ikävä kyllä paljoa nähnyt :) Ihan ok hommaa, kunhan vain ovat kauniita. Mitään jokinorsuja ei ole kiva katsoa alasti :/ Rumien ihmisten pitäisi muutenkin pitää vaatteet päällään.

Saako julkisella paikalla olla alasti?

Kauniit ihmiset saavat.

Miksi eläimillä ei ole vaatteita?

No ku niil on kaikenlaisii karvoi, höyhenii ja muit roipei. Niil ei vehkeet kato heilu rivosti ja kivekset tärise, vaik niil ei ookkaan vaattei.

Pitääkö alastomuutta hävetä?

No rumien pitäisi vähän hävetä mutta kauniilla ihmisillä se vaan kohottaa itsetuntoa.

Varmaan suihkussa ei käydä vaatteet päällä sen takia, että munat on vaikee pestä, ainakin jos sattuisi olemaan napillinen sepalus, niin se on yhtä tuskaa! :david:

Eipä itseä ainakaan kauheasti alastomuus yleisillä paikoilla innosta. Näitä "hyvännäköisiä alastikin"-naisia on niin harvassa. Sitä paitsi nainen on seksikkäimmillään sillon kun on pientä toppia päällä ja kireetä minihametta. :kuola: Tällöin vielä saattaa kuvittellakin että siellä vaatekerroksen alla piilisi oikeestikin kunnon lolita. Mutta kun siltä vaatteet repästäistään pois, niin mun märät unet saattaisi muuttua kuiviksi, kun sieltä ei löydykään sitä lolitaa vaan normaalihyytelöimmeinen. Nyt tais kyllä taas lipsahtaa vähän offopikiksi.

Mutta tosiaan. Eiköhän tossa oo paljon käytännön hyötyi et jotkut kledjut on päällä. Ei pala, ei haise hiki niin paljon, mukavampi olla..jnejne..

Ylioppilaslehdessä on artikkeli viuhahtajista: http://www.ylioppilaslehti.helsinki.fi/ylioppilaslehti/000303/000303viuh.html

:curs: :wall:

"Mikään ei päässyt jäätymään, mutta puutumaan kylläkin. Tunto hävisi käsistä. Ehkä tein karhunpalveluksen syntymättömille lapsilleni, jotka nyt saattavat jäädä syntymättä."

"Hienointa oli tulla takaisin saunalle voitonriemuisena. Pahin hetki oli ehdottomasti se, kun oli jo saunassa ja tunto alkoi hiljalleen palata. Lauteilla joutui istumaan hetken hiljaa."

ihQLehmä sanoi:
Varmaan suihkussa ei käydä vaatteet päällä sen takia, että munat on vaikee pestä, ainakin jos sattuisi olemaan napillinen sepalus, niin se on yhtä tuskaa! :david:
..

:offtopic:

Menee rankasti ohi aiheesta, mutta karmeinta on että jotkut käy suihkuissa kalsarit jalassa.. Näin ainaskin oli Ateenassa paikallisella salilla, jossa reenailin siellä ollessani. Kaikki albaanit ym. karvaranteet käveli pienen pieneen suihkukoppiin (hyvä että sinne "vaalea viikinki" mahtui..) kalsarit jalassa ja sit ulos sieltä samat kalsarit päällä märkinä.. :urjo: Nooh, ehkä tämä selittikin paikallisten keskuudessa vallinneen persoonallisen "tuoksun"..

:offtopic:

Alastomuus Rocks!

Jiimanni, tämä johtuu siitä että he ovat muslimeita. Heidän kulttuurissa on tapana että värkit pidetään piilossa myös oman sukupuolen edustajilta.

protsku sanoi:
Jiimanni, tämä johtuu siitä että he ovat muslimeita. Heidän kulttuurissa on tapana että värkit pidetään piilossa myös oman sukupuolen edustajilta.

No, katos perrkkkele. Niinpä tietenkin. Mutta ei se selitä kreikkalaisten keskuudessa tuota tapaa.. Paitsi että tarkemmin ajateltuna, kreikka on hyvin vanhoillinen maa, jossa alastomuus on kohtuullisen suuri tabu. Kummastutti se kuitenkin tämmöistä länsimaista kaduntallaajaa.

Jaa joo, sehän selittikin ne paheksuvat katseet helikoptereilleni yms. viuhahteluille. :D

Itselleni vaatteet toimivat lähinnä kehon suojana kylmää, aurinkoa ja ympäristön teräviä pintoja vastaan. Toki ne viestivät myös käyttäjästään vaikken tähän juurikaan kiinnitä huomiota.
On mielestäni on kieroutunutta että alastomuuteen liitetään aina seksuaalisuus. Suomessa asiat lienevät vahvan saunakulttuurin vuoksi hieman paremmalla tolalla, mutta alastomuuteen ei kyllä täälläkään suhtauduta luontevasti. Onhan seksuaalisuus iso osa persoonaa, mutta kuitenkin...
Onhan tuota tullut viuhahdettua, on vapauttavaa juosta Venäjän lähetystöä ympäri kesäisen tuulen ja turvamies Igorin katseen hyväillessä ihoa :lol2: On myös mielenkiintoista nähdä keski-ikäisen pariskunnan ilmeet taksin takapenkillä kun neljä alastonta kaveria juoksee auton ympärillä Korkeavuorenkatua pitkin.

Mä luulen että sukupuolitautien ja vahinkoraskauksien osalta ois tilastot aika synkkää kerrottaavaa jos kulttuuriimme ei kuuluisi vaatteita.

Ajatellaanpa kesäfestaria missä joku paikallinen autotallibändi vetää lavalla munat heiluen rokkia, siinä lavan edessä parikytä tuhatta ihmistä tiukasti toisissaan kiinni ilman rihmankiertämää, sopivassa humalassa. Not..

Vois olla ihmissuhteet tiukalla ja raiskaukset pinnalla. :D

omalta rippikoulu ajalta muistan kun meille sattui oikea hulivili-ryhmä...meillä oli tapana juosta saunaa ympäri löylyjen välissä...(ihme kyllä, melkein 1/2 pojista osallistui leikkiin)

sauna oli juuri mukavalla näköyhteydellä itse nuorisomajaan ja tytöt ruukasi tiirata meitä...oi niitä aikoja :love:

ja pappi ja nuoriso-ohjaaja oli kauhuissaan tästä niinkin spontaanista ja siveettömästä toiminnasta.

Eli johtopäätös on vaihteeksi se että vain hyvännäköiset naiset saisivat (ja tulisi) olla alasti... :lol2: ehkä tosta voisi tehdä jonkin lakialoitteen?

Eiköhän vaatteet ole näillä leveysasteilla välttämättömyys... eri asia ehkä jossain päiväntasaajalla.

Muay sanoi:
Eli johtopäätös on vaihteeksi se että vain hyvännäköiset naiset saisivat (ja tulisi) olla alasti... :lol2: ehkä tosta voisi tehdä jonkin lakialoitteen?

Kannatetaan, tostahan voitaisiin tehdä aloite, jonka jokainen kunnon pakkislainen kävivi allekirjoittamassa ja pistettäisiin siitä pikana Arkadianmäelle. :worship:

Suomen ilmasto rajoittaa paljon tuota alastomuutta,
mutta monet alkuasukasheimot elävät joissain sademetsän keskellä lähes ilman vaatteita aivan normaalia elämää.
Niin ja hyttynen voi pistää sladdiin jos se ei ole juojassa.

Hääh... olinks mä muka ainut pakkislainen, joka osallistui muutama vuosi takaperin Spencer Tunickin "installaatioon" Kauppatorilla? :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom