Kotipohja
VIP
Paljoha mahtaa maksaa esim. fysioterapeutilla käynti? Ja oisko eib heittää jotai kuvia noista venyttelyliikkeistä ku en välttämättä iha kunnol tajunnu :S
Tossa näyttäisi olevan alussa vähän samanlainen asento. Eli toi oikea jalka nostaa vaan penkin päälle ja vasemmalla kädellä painaa vasenta polvea eteenpäin tuossa asennossa. Varmaan toiki jo auttaa mikä videossa on:
http://www.facebook.com/video/video.php?v=46871016588
Mulla kipeyty selkä syksyllä mavessa aika pahasti josta jäi myös joku hermopinne vaivaamaan, burana kuuria piti vetää jotta pääsin sängystä ylös, fysiolla kävin hieronnassa niin selkä tuli kondikseen mutta toi hermo jäi vaivaavaam. Eli siitä asti on tuntunut vasemmassa pakarassa ja vasemmassa takareidessä aina vihlontaa / jomotusta jos koitan esim kädet laittaa lattiaan tai venyttää takareittä. Mutta nyt on alaselkä alkanut kipuilla jonkinverran, ja olen joutunut nyt parit viime mavetreenit jättään tekemättä, kun on nostaessa tuntunut hirveä paine alaselässä. Voisko tää johtua kireistä alaselän lihaksista tai takareisi/pakara -osastosta? Venyttelyä en ole pitkään aikaan tehnyt ja pakko myöntää, että olen todella kankea. Vituttaa vaan kun aamulla meinaa olla vaikea saada sukkia jalkaan kun sattuu selässä jos selkä menee vähänin pyöreeksi..
Tuskin siitä venyttelystä haittaakaan on, jos kivun rajoilla pystyy sitä tekemään.