Alaselkä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Keke K.
  • Aloitettu Aloitettu
Mul on vähän ongelmia alaselän kanssa, sielt puuttuu yks lannenikama ja ylimmän ja toisiks ylimmän välissä on 5mm liukuma.

Oon nyt treenannu sitä fysioterapeutin tekemien ohjeiden mukaan, lähinnä staattisia liikkeitä. Nyt rupee tuntuu siltä et vois yritää tehä joitain muitakin liikkeitä.

Mitä suosittelete? Yläselkä on hyvässä kunnossa uintiharrastuksen ansiosta, mutta alaselkään tarviisi lisäävoimaa.

Se on selvää et varovasti pitää aloittaa jos meinaa jotain painoja käyttää, mut kun tekisi niin kovasti mieli...

Minkälaisella salilla treenaat? Ettei siel olis reverse hyper-laitetta..? Se vois olla aika bueno tohon sun tilanteeseen. Tokihan sitä voi aloitella todella kevyesti maastavetoa, hyvää huomenta-liikettä, selänojennuksia yms.

Ei oo sellasta laitetta. Maastavetoo oon kokeillu pelkällä tangolla ja se kyllä tuntuu hyvältä, hyvää päivää liikkeeseen en oo vielä uskaltanu lähtee, noita selänojennuksia oon tehny koko ajan.

Mulla on muutenkin ollu aina ongelmia ton alaselän treenaamisen kanssa, ei oikein tunnu löytyvän hyviä liikkeitä.

Back
Ylös Bottom