Joo revähti tuossa melkeen 2 viikkoa sitte alaselkä kyykätessä ja on siitä asti ollut kipeenä. Enkä tietenkään käyttänyt vyötä kun kyykkäsin.. Kipu ei tullut vielä reenipäivänä vaan vasta seuraavana päivänä sängystä noustessa huomasi ettei ollu kaikki kohillaan tuolla alaselässä. Ensin koko alaselkä oli kipeenä ja sitä kuumotti mutta viikon burana + jääsalva kuuri paransi vasemman puolen, mutta oikea puoli se ei vaan parannu. Pelkkä kävely ja syvään hengitys tuntuu kipuna tuolla oikean puolen alaselässä eikä mahallaan pysty enään nukkumaan. Tuntuu muutenki että pitää kävellä vähän etukenossa kokoajan. Olen yrittänyt sitä venyttää ja niksauttaa mutta ei näytä toimivan. Eikä mielestäni kyseessä voi olla tulehdus kun luulis että tuolla burana+salva kuurilla se ois parantunut? Otin 3x 800mg tulehdus kipulääkkeen päivässä viikon ajan. Salillakin olen käynyt vaikka alaselkä paskana onkin. Olen vaan tehnyt niitä liikkeitä jotka ei rasita alaselkää yhtään mutta tuntuu että kun se alaselkä käy välistä vähänkään jännityksessä niin kipu on kova. Ei vaan ole malttanut olla käymättä salilla :D Onko kellään ollut vastaavaa alaselkä vaivaa tai ideoita mistä vois johtua? Kelle kannattais käydä näyttään yms? Pitäisikö välttää salilla käymistä kokonaan.