Alaselkä "kesto pumpissa"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mikähän mun alaselässä mahtaa olla? Melkein sama mitä tekee, niin alaselkä menee pumppiin. Salilla: mave,kyykky,sjmv,prässi. Kotosalla: Lenkki, siivoaminen, tiskaus :D

Mitään kipua ei tunnu, vaan yksinkertasesti vetää vaan nii pumppiin, että ei pysty tekemään oikeen mitään sen jälkeen. Juosta ei pystynyt, kun parisataa metriä kun jo teki mieli mennä selälleen maahan. Liikkuvuus omasta mielestä on hyvä ja rullailenkin putkella perseen ja reidet pari kertaa viikossa.

Tässä kesän aikana mennyt vain pahemmaksi kokoajan. Ehkä lievää notkoselkää löytyy, siinäkö syy?

magnesiumia ja kaliumia vähän suolaa kaverina, jos et ruokaan paljoa lisäile. vitusti vettä sopivasti venyttelyä. ja kevyt viikko reeneihin.

Mulla oli aikoinaan ihan samaa ja salillakin oli kyykyn jälkeen pakko ottaa pidempää lepiä että alaselkä rauhoittuu. Siitä menin inttiin ja siellä ne ongelmat vasta alkoi ja noidannuolia oli jatkuvasti ja tetsarin kantaminen ihan perseestä. Intin loputtua vasta havaitsin ongelmien alkusyyn kun menin salille ja koitin tehdä kyykkyä. Huomasin että olen niin kamalassa jumissa etten pääse kyykkyyn. Perse ja takareidet otti vastaan ja ne taas veti selän huonoon kuntoon. Venyttelemällä ihan aukeni ja sen jälkeen on ongelmat pysyneet poissa kun vähänkin tuntuu siltä että meinaa alaselkä vetää jumiin, niin kiinnitän erityistä huomiota perseen ja takareisien venyttelyyn.

Vaikka niitä rullailet niin voihan se silti olla siitä kiinni ja kunnon venytyksiä kaivataan.

Itsellä ollut vastaavia oireita pitkänkin aikaa. Vähenivät / katosivat kun otti taukoa kokonaan kyykystä, mavesta
ja teki yläkroppaakin keskittyneesti ilman selkäkaarta.

Lisäksi pilatesrulla on ollut paras kaveri hoitamaan selän jumitusta :)

itellä loppu nuo alaselkä pumpit ku ostin apteekista strong magnesium voidetta ja levittelin viikon ajan sitä iltaisin ympäri kroppaa. muutenkin tuntuu kroppa paljon vetreemmältä käytön jälkeen

Back
Ylös Bottom