alaselän nikamalukon aukaisu..

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nikamalukkoja nyt et saa pois oikeestaa muute ku hierotuttamalla. :)
kipin kapin hierojalle!

Onkos tämä sama asia kuin fasettilukko? Jos on, niin searchiin "fasettilukko" antaa kivasti lukemista.

Kiropraktikko/muut fysikaaliset hoidot voivat myös tuoda apua vaivaan.

Mutta kannattaa vähän kattoa kenen antaa alaselkää naksautella, ei ole nimittäin käsittääkseni ihan sama juttu mitä yläselän nikamien kanssa. Ennen naksauttelua tutkituttaisin selkäni kyllä ihan alan lääkärillä. Vai voitko olla varma että se on vaan joku lukko?

kai se täytyy kiropraktikkoa/lääkäriä ruveta harkitsemaan parin viikon päästä, jos ei ohi mene. venyttely ja hieronta lievittää kipua, mutta jotenkin se silti jää jäykäksi. niin ja tilanne jossa selkäni meni on vähintäänkin tragikoominen, aamupaskalta noustessahan se kipu/särky tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta :lol2:

itte kävin näyttämässä alaselkävaivoja ihan normi lekurille joka määräs OMT-terapeutin käsitteleen. Suolanen hinta, enää ene mene, mutta kyllä se helpotti. Oli makia lähtä pois kun oli niin helpottunut olo selässä, ihan ku jokin paine ois päsätetty selästä pois
:) tosin 3käynni kerta tuli maksaan n.130e josta kelakorvas n.20e, että kallista lystiä :hyper:

KIKKA KOLMONEN: Menet istumaan tuoliin (esim ruokapöydän tuoli) normaalisti. Laitat jalat lukkoon tuolinjalkojen ympärille. Otat hyvän ryhdin. Lähdet kiretämään vartaloa niin että saat kiinni selkänojasta käsillä kumminkin niin, että reidet ei lipsu tuolilla eli lantiossa tapahtuu kierto. sen jälkeen ote penkin selkänojasta ja vedät/kierrät rauhallisesti.....RIKSRÄKSPOKS ja lanne nikamat ovat taas pelikunnossa.

kas-vain sanoi:
KIKKA KOLMONEN: Menet istumaan tuoliin (esim ruokapöydän tuoli) normaalisti. Laitat jalat lukkoon tuolinjalkojen ympärille. Otat hyvän ryhdin. Lähdet kiretämään vartaloa niin että saat kiinni selkänojasta käsillä kumminkin niin, että reidet ei lipsu tuolilla eli lantiossa tapahtuu kierto. sen jälkeen ote penkin selkänojasta ja vedät/kierrät rauhallisesti.....RIKSRÄKSPOKS ja lanne nikamat ovat taas pelikunnossa.

Itse käytän myös tuota tyyliä ja toimii! :haart:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä kävin ensin kiropraktikolla, joka sanos et tarttis ottaa tämmönen "kuuri" näitä naksautuksia (15 kertaa maksaa 750€ :eek: )

No, se sanos jotain et mun välilevy kuluu kokoajan tuolla alaselässä ja siitä tulee ongelmii myöhemmin... voi kulua puhki...

Toi kuulosti niin kamalalt et päätin mennä viel tavallisel urheilulääkäril, joka passitti munt mangneettikuvalle ens maanantaina... Se epäili jotain välilevyn pullistumaa (jota ei saa naksautella) tai rasitusmurtumaa...

Joten kannattaa kyl ens käydä lääkärillä et saa varmuuden siit et se on vaan lukko.

Mä en kyl henk.koht. usko et mun seläs mitään vakavaa on, koska siit otettiin mangneettikuvat jo kolme vuotta sitten ja sillon oli vaan lihakset niin jumissa et....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom