Alarintalihasliikkeet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja [larry]
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo mulla on ongelmana rintalihasten nimenomaan alaosat. Nimittäin minun rintalihakset ovat muuten ihan suhteellisen hyvässä kunnossa - mutta kun katse kääntyy rintalihasten alaosaan.. :( ei mukava. ei ole selkeää muotoa niissä. olisiko se paikallaan aamulenkit vai jokin hyvä alarintalihasliike? Alavinopenkin tiedän käsipainoilla, mutta se on jotenkin hyvin ärsyttävä ja epämiellyttävä liike, joten jos olisi kenties muita alarintalihasliikkeitä?
Treenaan koko kropan monipuolisin liikkein kerran viikkoon.

Kiitokset vastauksista! :worship:

Puhutko nyt tästä "alarintalihaksesta"? Ihan normaali penkkikin vaikuttaa koko rintalihakseen ja jos läskiä on päällä, niin sitten täytyy vain dietata ylimääräiset pois.

TRENT sanoi:
Siis onko niissä läskiä vai miten niin ei ole muotoa?

Tähän olisi hyvä saada vastaus .

Harvoin tuohon alaosaan tarvitsee erikseen panostaa,esim. peruspena tekee tehtävänsä myös tuohon alaosaan.

Penkkipunnerrus. Yleensä se on se ylä-osa mikä jää vähemmälle rasitukselle, mutta tässä tapauksessa voisin suositella penkkipunnerruksen ohjelmaan, jos ei ole ennestään. Kyllä ne lihakset sieltä pikkuhiljaa kasvaa.

Penkkipunnerrus ja dippipunnerrus.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vai tarkottaako tuo muodottomuus kenties sitä että rintalihakset ei ole sellaset leveät lättänät ja alaosastaan semmoset melko suorat vaan pyöreät. Toivottavasti kysyjä vähän valaisee lisää meitä.

Muistakaa sekin, että geenit sanelee hyvin pitkälle lihaksen muodon. Voi sitä alavinopenkkiä ottaa vaihtelusta aina välillä mukaan, ei se pahastakaan ole. Mutta kyllä tavallinen penkki ja vinopenkki riittää rinnan tasapuoliseen treenaamiseen vallan mainiosti.

Joo kiitoksia tosiaan vastauksista. No joo tuon unohdin mainitakin; kyllä sitä läskiä taitaa ohkaset kerrokset juuri niissä kohdissa olla :) tuo on käynytkin mielessäni että pienellä diietillä ne kuntoon siitä saisi. Sittenpä sen näkee mitä siitä tulee. (ja se lenkki juttu tarkoitti juuri tätä)
Ja kyllä vain, geeneistäkin olen lukenut että saattaa vaikuttaa..
No minäpä valaisen teitä - taisinpa nimittäin unohtaa mainita sen aiemmassa viestissä.. että joo, kylläpä nämä rintalihakseni ovat enemmän pallomaiset kuin sellaiset lättänät - siihenkin jos jollain on jotain hyvää vinkkiä niin antaapa tulla.
Ja tähän nyt mainittaneeksi; rintalihaspäivänä salilla teen penkkiä, vinopenkkiä ja
vipua maaten.

Mutta mutta.. kysykää toki lisää jotain jos on tarvis - ja vastauksia kyllä otetaan vastaan :thumbs:

Musta tuntuu että sulla on vielä senverran vähän massaa rintalihaksissa niin ne on siks sellaset pallomaiset. Yleensä rintalihakset on monilla semmoset aluks ja sitten kun ne siitä pikkuhiljaa kasvaa niin se kasvu tapahtuu aika paljon sivuille päin. Jossain bodailukirjassa mainittiin ainakin jotain muistaakseni että peck deckillä saa paremmin siihen rintalihasten sisäsyrjään massaa mutta en nyt just muisa millä sinne ulkosyrjään sai parhaiten massaa. Oliskohan ollut jotin vipunostot tai sitten ihan penkki käsipainoilla. Nuo on sitten kuitenkin vaan semmosia apuliikkeitä että älä niitä tavallisia perusliikkeitä pois jätä. Kannattaa noilla täydentää treeniä ja sitten vaan kärsivällisesti odottaa että ne tissit kasvaa.

[larry] sanoi:
Ja kyllä vain, geeneistäkin olen lukenut että saattaa vaikuttaa..
--
kylläpä nämä rintalihakseni ovat enemmän pallomaiset kuin sellaiset lättänät - siihenkin jos jollain on jotain hyvää vinkkiä niin antaapa tulla.

Ei, ne ei saata vaikuttaa, vaan ne määräävät jokaisen lihaksen muodon, ihan samalla tavalla kuin kaiken muunkin kropassa.

Jos on pallotissit niin on pallotissit, ei lättätissit. Minähän en tiedä mitä mulla on, kun ne on tuolla laardin alla piilossa. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom