Al-Qaida video

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elcaco
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
38
Onko porukka nähnyt kyseisen videon jossa amerikkalaissotilas teloitetaan kostoksi irakilaisvankien kidutuksista? On tosiaan aika :urjo: , enkä suosittele kenenkään katsovan sitä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ollut sotilas, vaan siviili ja en ole nähnyt enkä katso. Aikoinaan unknown russian soldier täytti tämän "katsomis" kiintiön.

Olen katsonut ja tyly oli. Kauheinta oli melkein se allah akbar tjsp mölinä kuulunut uskonnollinen kiihko. Ei kuitenkaan niin paha kuin tuo russian pätkä johtuen huonosta kuvanlaadusta. Parempilaatuinenkin pätkä vissiin löytyy, mutta en aio etsiä.

Pitkään olin katsomatta, mutta just äsken menin sitten katsomaan. Piti eka kyllä katsoa ilman ääniä ja ihan pienestä ruudusta. Onneksi oli tosi epäselvä kuva ja äänet epäsynkassa. Ja lohdutukseksi velivenäläisen teloitusvideosta..se oli mitä ilmeisemmin feikki. Itse en ole kylläkään sitä katsonut, enkä katso.

Sam Earch sanoi:
Ja lohdutukseksi velivenäläisen teloitusvideosta..se oli mitä ilmeisemmin feikki. Itse en ole kylläkään sitä katsonut, enkä katso.

En usko että on feikki, etkä uskois itsekään jos sen näkisit.

Mikä tuo venäläinen telotusvideo on?

Minä en noita mene katsomaan ollenkaan, vaikka vähän kiinnostaakin. Ei vaan pysty.

Ei tosta edes nähnyt mitään. Huutoa kyllä kuului, että ilmeisesti siis kurkku katkaistiin veitsellä..:(

On kyllä kauheata miten jotkut viitsivät tuollaista tehdä...huoh..

Pari samanlaista temppua lisää niin sitten rätit voi NUKETTAA hyvällä omallatunnolla. :curs:

No, onhan asialla toinenkin puolensa mutta ei tuo videoteloitus kyllä ollut kovin hyvä juttu.

Hippa sanoi:
Mikä tuo venäläinen telotusvideo on?

Todella tyly videon pätkä, jossa venäläis sotilaalta viilletään kurkku auki oikein antaumuksella. Hyi perkele.

8Balls sanoi:
Pari samanlaista temppua lisää niin sitten rätit voi NUKETTAA hyvällä omallatunnolla. :curs:

No, onhan asialla toinenkin puolensa mutta ei tuo videoteloitus kyllä ollut kovin hyvä juttu.

Ihmisiähän nekin vaan on, mutta välilllä tekis mieli nähä jenkkien ja venäläisten tyhjentävän arsenaalinsa sinne.

Joo saatana! Irak ja kaikki rättipäät pitäs viedä saunan taakse! :curs:

Juupa juu.

Just noi asiat (sota ja sen kauheudet) pääsee (onneks) täällä Suomessa unohtumaan
mutta välillä on parempi muistaa mitä asioita sota tuo tullessaan ja minkä takia sitä pitää välttää viimeiseen asti.
Näitä asioita sattuu sodassa aivan liikaa, siis siviilen tappamista, raiskauksia ja muita älyttömiä julmuuksia, mutta harvoin päätyvät näin julkisuuteen kuten tämä video.

[salaliittoteoriaa]
En kyllä ihmettelisi yhtään vaikka jenkit tekisivät itse noita videoita, että saisivat taas lisäsyitä niittää lähi-itää.
[/salaliittoteoriaa]

Karua katseltavaa, mutta muistakaa kuitenkin se, että eivät jenkitkään ole silkkihansikkain käsitelleet näitä vastapuolen vankeja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom