Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Tomba
Eikös ton audio pron sub focuksenkin saa alle 500egen? Ja jos itse meinaa tehdä niin peerlessin xls sarjan elementit ovat ilmeisesti erittäin hyviä(10" ja 12"), ja siihen joku simexin tai hypexin vahvari kylkeen (siis kotelon kylkeen=). Ja en siis puhu kokemuksesta vaan olen lukenut netistä.
Originally posted by Tpo
Suositelkaa jotain aktiivi subbaria hintaluokasta 300-500euroa.Tai pystyyhän aktiivin tekemään itekkin,mutta mitä kaikkea siihen tarvii?ja paljonko tulee maksamaan?
Mitä mieltä olette että tekeekö aktiivisubbarilla yleensäkkään mitään musiikki käytössä?
Originally posted by astro
Tosi hifisti ei musaan mitään subikkaa käytä. :whip:
Muutenkin musiikissa harvemmin on alle 40Hz taajuuksia (ellei sitten kuuntele Drum 'n' Bassia tai urkumusiikkia yms) mutta makuasioitahan nää on ja jos jonkun mielestä subbari on hyvä sijoitus niin mikäs siinä. Itse lisäisin ne 500€ kajareiden budjettiin.
Originally posted by Danger
on se, että pieneen koteloo ei kunnon bassotoistoa saa.
Originally posted by astro
-3dB on yleensä taajuusvastetta (vai oliko se toistoalue) mitattaessa ja -6db alarajataajuden yhteydessä. Esim. subbarin yhteydessä olisi aika ottaa -3dB esim. 1kHz tasoon verrattuna niin kuin jalustakaiuttimilla taidetaan tehdä.