Akrobatiaa ja muita ihmiskehon ihmeitä!

Ikä
34
En pikaisen haun jälkeen (=en siis hakenut) löytänyt tälläistä ketjua joten ajattelinpa pistää pystyyn :)
Tänne voisi siis kerätä videoita ihmisistä jotka osaavat tehdä mitä huimimpia juttuja vartaloillaan.
Tässä nyt pari jotka on aiheuttanut itsessäni pieniä wtf hetkiä ja toisaalta taas saaneet yrittämään
vähän kovempaa.

Tällä hepulla on melkos uskomaton vartalonhallinta kokoonsa nähden

Ja tää kaveri on yks mun lemppareista omaperäisten temppujen ja mahtavan hiustyylinsä takia :D

Mietiskelin että tyypit vois laittaa tänne myös omia videoitaan kun olisi hieno nähdä mihin pakkiksen heput pystyvät :)
Ite oon vielä aika nOOb näissä jutuissa ja siks oliskin kiva puhua liikkeiden tekniikoista ja motoriikasta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ihan akrobatiaa, mutta ainakin ihmiskehon ihmeitä prkl.

Ei vittu...:hyvä: Parempi tuo on kuin Susan Boyle.

Eikö tuossa "TJJ":n postaamassa videossa ole sama taikuri, joka nieleskeli biljardipalloja jossain Älä katso -ohjelmassa joskus 2000-luvun alussa?

On. En tajua miten se tuon tekee, mihin se tunkee jonku sokerin minkä vesilasin jälkeen sylkee kuivana pihalle. Friikki mikä friikki.

Niin ja sille yhdelle ihmiselle maailmassa, joka ei ole vielä nähnyt..

On. En tajua miten se tuon tekee, mihin se tunkee jonku sokerin minkä vesilasin jälkeen sylkee kuivana pihalle. Friikki mikä friikki.

Niin, semmosiahan ne taikurit tuppaa olemaan. Uskomattomailta niiden temput näyttää, mutta joku lapsellisen helppo selitys niille aina löytyy, jota tavan pulliainen ei ikinä aavistaisikaan. :D

Ihmishämähäkki Alain Robert hallitsee kroppansa melko tehokkaasti. Pääasiassa mies kiipeää ilman turvavaljaita tai verkkoja.

Niin, semmosiahan ne taikurit tuppaa olemaan. Uskomattomailta niiden temput näyttää, mutta joku lapsellisen helppo selitys niille aina löytyy, jota tavan pulliainen ei ikinä aavistaisikaan. :D

Kerro heti mullekin kun keksit jonkun muun selityksen, kuin oikeasti niellä se bilispallo tai hehkulamppu mitä se suustaan ulos tuo (youtuubista löytyy lisää).. Mun mielikuvitus ei enää riitä..

Kerro heti mullekin kun keksit jonkun muun selityksen, kuin oikeasti niellä se bilispallo tai hehkulamppu mitä se suustaan ulos tuo (youtuubista löytyy lisää).. Mun mielikuvitus ei enää riitä..

No ei riitä minunkaan mielikuvitus moneen muuhunkaan taikatemppuun. Vai luuletko että esim. Copperfield hävitti http://www.youtube.com/watch?v=VAEw-gtDkO4 Vapauden patsaan taikavoimillaan? Tai taikoi itsensä ilmaan? http://www.youtube.com/watch?v=wChk5nY3Kzg&feature=related

Vastauksia?

Tällä jätkällä kans aika tajuton kehonhallinta. Suht tikissäkin näyttäis olevan :piis:

Joo: Niin, televisiota varten tehty temppu vapauden patsaan hävittämisestä, joka nähdään käytännössä yhdestä kulmasta ja välissä mystinen verho. Ei vaadi kummoista mielikuvitusta keksiä miten vaikka yleisön&kameran lava kääntyy sen verran että patsas ei enää näykkään verhon raosta.

Noi Copperfieldin jutut on kyllä iha mitä vittua kategoriaa.... Oon yrittäny ettii noista aina tietoa miten ne on tehty... WTF mään! Mut tossa vapauden patsas tempussa on 100% käytetty peilejä joita käännellään, kuten kaikessa missä jotain isoa piilotetaan.

[E] http://www.bambinidisatana.com/illusionismo/copperfield/fly.html Tossa kyl näyttäs olevan tosta lentojutusta settiä. Miks en oo osannu googlettaa kunnolla. :D

Jos taikatemput ja illuusiot kiinnostaa, niin yuutuube masked magician ja sieltä ihmettelemään temppuja.. Tähän ketjuun ne ei kuulu.

edit: no sen verran vielä, että katsoin vielä kerran tuon vapaudenpatsastempun. Jos nyt oikein aletaan katsomaan mitä oikeasti nähdään, niin tuohan olisi oikeasti voitu tehdä vaikka teatterissa sisällä, kun kamera tuijaa vain yhteen suuntaan (ei nyt kiinnitetä huomiota helikopteriotoksiin, jotka on voitu kuvata missä ja milloin vain). Teatteriin "yleisö" istumaan, vähän valoja, pari verhoa ja kuva vapauden patsaasta. Noin niinko vähän ehkä yksinkertaistettuna.

Itse luulen että Stevieltä on poistettu suuri osa takahampaista, jonne hän laittaa tavarat jemmaan ja sylkee sitten tarpeen vaatiessa pois.

Itse luulen että Stevieltä on poistettu suuri osa takahampaista, jonne hän laittaa tavarat jemmaan ja sylkee sitten tarpeen vaatiessa pois.

Kolikot kyllä, uskon. Mutta etsis youtubesta muita pätkiä. Ei bilispallo/hehkulamppu poskeen mahdu vaikka hampaita puuttuis useampia.

edit: esim http://www.youtube.com/watch?v=LZFIRhJrHJE Mihin vi***un se tuon bilispalon jemmaa?

Eipähän tuossa Stevien jutussa ole sen kummempaa ihmeteltävää kuin että 99% varmasti se vaan osaa käsitellä ruokatorven lihaksia ja sen ympärillä olevia osia "manuaalisesti". Onhan nuita friikkejä joilla ne on syntyessään jo sellasta tai sitten äärettömän kovan harjotuksen tuloksena. Siks se varmaan tuntuu meistä niin ihmeelliseltä. Toiset kato vaan TJJ osaa. ;)

Itse en ole ihan heti valmis uskomaan tuohon ruokatorven lihaksiston käsittelyyn vaan luulen vain, että Stevien suu on kuin tällä miehellä. Eli suuhun saa siis tungettua vaikka sen biljardipallon, joka menee sopivasti sinne entisten hampaiden tilalle. Suuren suun ansiosta tätä ei siis huomaa. Tiedä sitten mikä on totuus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom