Ajatusten lukua, tekniikka kehittyy.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Aikamoista on nykyajan tekniikan kehitys, valitettavasti suurin osa meistä taitaa olla sukupolvea, joka ei koskaan näe näitä eniten scifiltä kuulostavia juttuja.

Ajatustenluku nytkähti lähemmäs

6.3. klo 11:48 Kalifornian yliopistossa (UC Berkeley) on otettu askelia aivojen signaalien tulkitsemisessa. Tien päässä häämöttää esimerkiksi unten toistaminen kuvineen ja ajatusten lukeminen.
Toi olisi kyllä aika hurjaa katsella unet uudestaan aamulla.

http://www.digitoday.fi/tiede-ja-te...uku+nytk%E4hti+l%E4hemm%E4s/20086830/66?rss=6

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon monta kertaa miettiny et vittu ku ois syntyny 200 vuotta myöhemmin:rock::rock:

Oon monta kertaa miettiny et vittu ku ois syntyny 200 vuotta myöhemmin:rock::rock:

:offtopic: Mut itse oon monesti miettinyt, kuinka jees ois, jos ois syntynyt josks viikinkien aikaan. Se se vasta huippua ois, ei tarvis maksaa vuokraa tai mitään muuta kiinteetä maksua. Oravannahkat taskuun ja markkinoille, tulomatkalla vähän karhua metsästämään, eikä tarvis mitään kristinuskon hömpötystä kuunnella. Tosin ristiretkien aikaan lävistää muutamat papit ja elää pakanana. Se se vasta elämää olisi.

Näin niinku kärjistettynä

Jänskä homma, mutta miten joku ajatusten tuottaminen kuviksi voisi mitenkään onnistua? Vähän liiankin scifiltä kuulostaa. Tekniikka kehittyy ja näin pois päin, mutta missäköhän kohtaa tule raja vastaan? Kai ihmiset pystyvät vielä joskus kehittämään äärettömän tehokkaita tekoälyjä, jotka taasen kehittäisivät vielä tehokkaampia tekoälyjä jne :) Ehkäpä tulevaisuuden herrarotu onkin itseään monistava superkone :o

Viikinkiajat sun muut ovat ihan mielenkiintoisia ajatusleikkejä siihen asti, kun aletaan miettimään tauteja ja vessapaperin puutetta :)

Olisipa jännä twisti ihmisten historiaan: ihminen tajuaisikin olevansa jonkun aiemman kansan kehittämä orgaaninen superrobotti, joka lopulta otti vallan herroiltaan. Olisipa koleeta...

off topic: kyllä ilman vessapaperia voisi tulla toimeen...mutta taisi viikingeillä olla maalattiat, ja talvisin nukuttiin lehmien ja sikojen välissä :D On meinaa vissi ero siinä heittääkö 100kg äijä leijan, vai 300kg emakko...

Ei nyt varsinaiseen aiheeseen liity, mutta miettikää minkä verran naisilla olis karvaa viikinkien aikana. Ja siinä ei paljoa mattoa nuoltas kun kaikenmaailman koppakuoriaista kömpis vastaan jalkovälistä.. tietysti kun paremmasta ei olis tietoa niin mikäs siinä olis ollessa :D Kylilläkin olis voimassa vahvemman laki. Rotevuus kunniaan!

Tätä olen monesti miettinytkin, hitto että olisi hieno nähdä unet aamulla nauhalta, enkä nyt mistää märistä unista puhu. Taitaa jäädä unelmaksi meikäläisen elinaikana, toivotaan ettei.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom