Itse syksyllä koin elämän hektisyyttä parhaimmillaan..
Elokuussa tein jokapäivä kahta työtä, noin 3 viikkoa. Kävin myös koulua samaan aikaan.
Päivä alkoi klo 8.00 ja päättyi 23.00(eli 15 tuntisia päiviä) ja samantien kun töistä pääsi söin ja menin nukkumaan ja aamulla taas sama juttu. Jo kolmessa viikossa tuntui, että pää räjähtää eikä tää oo mitään elämää. Onneksi toinen työ loppui sitten elokuun lopussa, ja pystyin keskittymään täysillä vain yhteen työhön.
Mulla oli ihan sama juttu vuoden 2007 kesän jälkeen. Aloitin duunin kesän viimeisellä viikolla ja ehtona oli, että teen pari viikkoa ihan putkeen. Työvuorot 15-23, duunimatkoihin kului tunti. Lomaviikko oli vielä ihan kivaa, mutta kun koulu alkoi, tuli juurikin noita 8-23 päiviä. Kotona olin kahdentoista maissa. Tein sitten tosiaan pari viikkoa ilman ainuttakaan vapaapäivää, sen jälkeen pari viikkoa 5 päivää/viikko. Pakko myöntää, että jollain masokistisella tavalla jopa tykkäsin tosta rytmistä :D Olin ihan törkeän väsynyt, mutta tuntui että sain tosi paljon aikaan, kun olin koko ajan liikkeellä.
Koulun alkaessa ihan kunnolla vähensin töitä niin, että olin duunissa n.3 iltaa viikossa. Se sujui ihan hyvin ja olisin varmaan vieläkin töissä, ellen olisi saikulla...
Mulla on aina ollut niin, että toimin parhaiten kiireen ja stressin alaisena. Saan tehtyä enemmän ja silloin harvoin kun saa rauhoittua, osaa nauttia siitä kunnolla. Tänä syksynä olin kyllä melko lähellä räjähdyspistettä, kun koulussa projektit kasaantuivat parin kuukauden sisälle, oli kansallisen puolen kirjoitukset, brittien yliopistohaku ja kaikkea muuta. Eikä siinä muuten mitään, mutta olen niin perfektionisti koulun suhteen, ettei mulle kelpaa mikään muu kuin paras. Olin koko ajan tosi pahalla tuulella, väsynyt ja stressaantunut, eikä mikään enää oikein tuntunut miltään. Taisin käydä kaverienkin hermoille ihan kunnolla :D Joululomalla tilanne helpottui ja sain onneksi rentoutua...
Kuten joku jo sanoi, kyse on aikatauluttamisesta ja priorisoinnista. Tärkeät asiat ensin ja selkeässä järjestyksessä. Bussimatkat hyötykäyttöön ja niin edelleen. Sillä pääsee aika pitkälle