Aiotko vaihtaa operaattoria?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nate
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään käynnistyy se vuosia puhuttu "vaihda operaattoria - älä vaihda numeroa" -juttu. Moniko aikoo vaihtaa operaattoria?
Lehdessä oli juttu, että monet vaihtaisivat ennemmin vaikka sosiaaliturvatunnuksensa kuin puhelinnumeronsa. Myös isoille firmoille on numeron vaihtaminen kynnyskysymys, koska numerot on painettu moniin esitteisiin yms. paikkoihin.

Mulla on ollut melkein viisi vuotta sama numero, enkä suostuisi kyllä millään sitä vaihtamaan. Alunperin se oli kaikkein edullisinkin mulle, koska monilla ystävillä ja sukulaisilla oli sama operaattori. Sittemmin muut ovat vaihtaneet numeroita ja operaattoreita, minä en. Enkä vaihda! Olen antanut numeroni monille tärkeille viranomaistahoille kuten sairaaloille jossa mun poikaa on hoidettu, ja luvannut että sitä saa jakaa eteenpäin sieltä. Lisäksi mun numero on helppo muistaa.

Nyt voisin ehkä harkita operaattorin vaihtoa, jos siitä ei tulisi mitään kuluja. Saa nyt sitten nähdä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eipä oo tarvetta vaihtaa....

Varmaan jossain vaiheessa. Katellaan nyt tuleeko hyviä tarjouksia mistään. On niin pienet puhelinlaskut ettei oikein väliä minne ne maksaa..

Olen ollut Soneran tyytymätön asiakas jo kohta 8vuotta ja vaihtoon menee niin,että rätinä käy.Numero on niin mukava,etten sitä ole ennen halunnut "menettää", vaikka on tehnyt mieli.

Originally posted by Nate
Tänään käynnistyy se vuosia puhuttu "vaihda operaattoria - älä vaihda numeroa" -juttu. Moniko aikoo vaihtaa operaattoria?

Miten toi nyt sit on? se pitkä numerosarja ei vaihdu, mut entä se operaattorintunnus? 050, 044, 045, 050 jne.. Ei tuokaan nyt kovin siistiä ole veikkailla.. Joutusin yhden kaverin kohdalla veikkailemaan ja varmaan viimeisellä vasta oikein..

Re: Re: Aiotko vaihtaa operaattoria?

Originally posted by Raven
Miten toi nyt sit on? se pitkä numerosarja ei vaihdu, mut entä se operaattorintunnus? 050, 044, 045, 050 jne.. Ei tuokaan nyt kovin siistiä ole veikkailla.. Joutusin yhden kaverin kohdalla veikkailemaan ja varmaan viimeisellä vasta oikein..

Numero pysyy kokonaisuutena samanlaisena operaattoritunnusta myöden.

Enpä usko että vaihdan. Luultavasti operaattorit tekevät tarjouksia tai halventavat hintoja pitääkseen nykyiset asiakkaat itsellään. Luotan siihen..

Vaihtoon meni!

Tele eli Sonera saa jäädä rannalle...

Kannattaa todellakin vertailla ja laskella. Suomessahan on jo Euroopan toiseksi halvimmat hinnat, ja tämä vain kiristää kilpailua. Kuluttaja hyötyy.

Jos kylkiäisiä ei lasketa mukaan (ja nehän lasketaan!), halvimmat operaattorit taitavat tällä hetkellä olla Cubio ja Globetel. Ne sitten taasen eivät taida juurikaan tarjota kylkiäisiä (no, okei, Cubiolla kk-maksut on evätty ekat 3 kk), mutta puheluhinnat ovat alhaisempia. Tietenkin kaikki riippuu mihin ja kuinka usein soittelee.

Tästä tulee vielä hauskaa...

Mika

en taida vaihtaa, kun oon operaattorilla töissä. Moni varmaan vaihtaa nyt jos on pitkään ollut jostain syystä käyttämänsä operaattorin palveluihin tyytymätön. Ja sit löytyy niitä hölmöjä jotka vaihtaa kun saa kaikkee paskaa kylkiäiseksi ja toimivan liittymän tilalle toimimattoman :lol2:

Originally posted by Peetu
en taida vaihtaa, kun oon operaattorilla töissä. Moni varmaan vaihtaa nyt jos on pitkään ollut jostain syystä käyttämänsä operaattorin palveluihin tyytymätön. Ja sit löytyy niitä hölmöjä jotka vaihtaa kun saa kaikkee paskaa kylkiäiseksi ja toimivan liittymän tilalle toimimattoman :lol2:
aina voi vaihtaa takas, vai eikö? Tässähän voi ruveta keräämään erillaisia kylkiäisiä...:D

Originally posted by Et^
aina voi vaihtaa takas, vai eikö? Tässähän voi ruveta keräämään erillaisia kylkiäisiä...:D
minä ainakin toivotan kaikki tervetulleiksi takaisin jotka käyvät kokeilemassa siipiään muualla ja palaavat häntä koipien välissä takaisin:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom