aineksien mittaamiset?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Timba79 sanoi:
Hyvästä tollaisesta vaakasta joutuu sen 30-60 euroa maksamaan. Kalliita ovat, mutta antavat sitten rahoilleen vastinetta vuosien ajan ja ovat myös pirun käteviä käyttää.

EDIT: Ja pelimies ostaa sen vaimolle lahjaksi jos vaimo on yhtään taipuvainen esim. leipomaan. Näin tein itsekin kun vaimon on kondiittori, tosin tämä oli täysin epäitsekästä kun en tuolloin edes tajunnut mitään elintarikkeiden punnitsemisesta. :)
Itse tai no Isäni pulitti hyvästä ruokavaasta 40 euroa ja toimii hyvin ja pojat se kestää kolhuja ja pudotuksia, kun vaaka joskus on tippunut.. Niin ja kunnon peli mies laitta isänsä ostamaan ruokavaan äidille lahjaksi, jotta voisi itse käyttää sitä punnitsimiseen. :thumbs:

Olen kiitollinen, kun vielä ainenkin parisen vuotta on isä joka maksaa kaikki jutut... :jahas:

NGV sanoi:
Itse tai no Isäni pulitti hyvästä ruokavaasta 40 euroa ja toimii hyvin ja pojat se kestää kolhuja ja pudotuksia, kun vaaka joskus on tippunut.. Niin ja kunnon peli mies laitta isänsä ostamaan ruokavaan äidille lahjaksi, jotta voisi itse käyttää sitä punnitsimiseen. :thumbs:

Olen kiitollinen, kun vielä ainenkin parisen vuotta on isä joka maksaa kaikki jutut... :jahas:

:lol2: Pappa betalar, se on se paras tapa.

Ja jos nyt ei enää asu vanhemmilla, niin pelimies ostaa tuollaisen vaa´an äidille lahjaksi, mutta vain edellyttäen että tietää ettei äidillä ole sille käyttöä. Sitten voi parinviikon kuluttua pyytää sitä lainaksi ja äitihän tietty antaa sen pojalleen vaikka ikuseen lainaan kun ei sitä tarvitse itse. Joulukin on tulossa...

Nyt menee jo pahasti paskanjauhannan puolelle, mutta tehkaa miten teette kunhan hankitte sen vaa´an, ei se nyt mikään maailmanluokan investointi kuitenkaan ole.

Dynamite88 sanoi:
Sekoita mitallinen (50g) 5-6dl:aan vettä.

100g tuotetta 376kcal , proteiinia 90g Hiilihydraattia 2.8g - joista sokereita 2.8g Rasvaa 2.8g

eli toihan ei voi mitenkää pitää paikkaansa et 0,5dl mitta sisältäis 50g tota jauhoa ja kun mittasin ton mitallisen oli paino 25g eli 1dl sisältäis 50g tota jauhoa eli prodea 45g jne. Antoivat stna liian pienen mitan :evil:
Hei nyt tiedän onko sinulla käytössäsi Nutri Sportin 90+ proteiini jauhe? Muuten huomasin tuossa, kun minulla on tuo mansikan makuinen joka on todella :urjo: :urjo: niin nuo kalorit eli 100g:ssä muka olisi vain 376, minusta se ei pidä paikaansa!

Lasketaanpa eli here we go again:
Proteiinia: 90x4= 360 kaloria
Hiilihydraatit: 2,8x4= 11,2 kaloria
Rasvat: 2,8x9= 25,2
Eli minun laskukaavani mukaan tuotteessa ei ole tuo 376 kaloria vaan 396,4 ja tästä minulle heräsi kysymys, mistä kekkosesta nuo Nutri Sportin dudet saivat tuon 376 kaloria per 100g???

BTW minkä makuinen sinulla on tuo Nutri Sportin jauhe, tai noh en ole edes varma onko sinulla tuota Nutri Sportin kamaa, mutta minulla on ja tuo tuote seloste on prikulleen sama. Niin joo onnea dietin kanssa.. :thumbs:

Timba79 sanoi:
Nyt menee jo pahasti paskanjauhannan puolelle, mutta tehkaa miten teette kunhan hankitte sen vaa´an, ei se nyt mikään maailmanluokan investointi kuitenkaan ole.
Olen samaa mieltä sillä ei ole väliä miten saat ruokavaan vaan se on tärkeätä, että semmoinen on, meinaan kapine on ihan paras laite koko maan päällä. Ja muutenkin kapinehan kestää ainenkin sen 3 vuotta ja jos onnea on pelissä niin jopa 6-10 vuotta...

NGV sanoi:
Hei nyt tiedän onko sinulla käytössäsi Nutri Sportin 90+ proteiini jauhe? Muuten huomasin tuossa, kun minulla on tuo mansikan makuinen joka on todella :urjo: :urjo: niin nuo kalorit eli 100g:ssä muka olisi vain 376, minusta se ei pidä paikaansa!

samaa jauhetta, joka on hyvän makusta :) ja noista kaloreista yleensäkki pussin kyljestä ku kattoo ja sit ite laskee p+hh+r kalorit yhtee nii aina tulee enemmän. en tiä miks ne ilmotetaan väärin aina.

NGV sanoi:
BTW minkä makuinen sinulla on tuo Nutri Sportin jauhe, tai noh en ole edes varma onko sinulla tuota Nutri Sportin kamaa, mutta minulla on ja tuo tuote seloste on prikulleen sama. Niin joo onnea dietin kanssa.. :thumbs:

ihan hyvää tää musta ainaki on, parasta mitä tähä mennes on ollu ja kiitos :)

Back
Ylös Bottom