Aineenvaihdunnan lisääminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tantta
  • Aloitettu Aloitettu

tantta

Banned
Mitkä on parhaita keinoja lisätä aineenvaihduntaa ja päästä ylimääräisestä pöhöstä eroon?
Tottakai liikkuminen ja terveellinen ruoka, paljo vettä.
Toimiiko ananas vai onkohan siinäkin lie jotain dieetille haitallisia ainesosia tai liikaa sokeria...
Olen kokeillu tätä tuotetta ( http://www.hyvaolo.com/2012/09/laihdu-molkosanin-avulla.html ) nesteenpoistossa/kokonaisvaltaisessa elimistön hyvinvoinnissa ja ainaki iho on puhdistunut vauhdilla vaikka olen käyttänyt vasta vajaan kaksi viikkoa!

Suurin ongelmani on turvotus vatsan seudulla ja kasvoissa :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
L-tyrosiinia ja vihreätee-puristeita kannattaa kokeilla. Ja viljattomuutta. Sokeriton varmaan jo olet? Kasviksista varsisellerin ja kaalien suosiminen kannattaa.

Mä ostan tyrosiinini Life-luontaistuotekaupasta. Sport Life Nutrition on merkki. Sitä voi myös varmasti tilata verkkokaupoista. Riisi - etenkin valkoinen riisi - on (ainakin itselläni) mainio hiilarilähde, ei turvota eikä pieretä kuten viljat (myös gluteenittomat, mutta ne toki vähemmän kuin gluteeniset). Eilenkin söin reilun sushilounaan :) Toki täysjyväriisissä on enemmän ravinteita ja matalampi glykogeeminen indeksi, mutta se ei kokemukseni mukaan ole mahalle yhtä hellävarainen kuin valkoinen riisi. Ja valkoinen riisi etenkin noita itämaaversioina (jasmiini, basmati) on paremman makuista!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom