Samppa jaappa se ateria, minkä lautaselle pistät kahtia. syö eka puolisko sillonkun tuon tuhdin aterian normaalisti söisit ja syö se toinenpuolisko n.3 tunnin kuluttua. Vatsa tottuu pienempään ravintomäärään ja sitten nälkä lähtee samalla lailla pariksi tunniksi samaan tapaan vaikka olisit syönyt isommankin aterian. sittenkun 2-3 tunnin päästä nälän palattua syöt sen toisen puolikkaan niin taas lähtee nälkä.
Saat pidettyä itses riittävän kylläisenä 6 tuntia sen 3 tunnin sijaan.
tietysti sitten tilanne on ongelmallisempi, mikäli syöt tuon tuhdin aterian esim opistosi lounasravintolassa, jossa ruoka koostuu pääosin hiilihydraateista ja annoksen jakaminen myöhemmälle ei oikein onnistu, mutta sit ei auta kun syödä sielä vähemmän ja 3 tunnin päästä väsätä itse runsasproteiininen ateria.
itse syön suurinpiistein
n.07.45 100g maitorahkaa+50g ananasta+ 20g allbran muroja
n.11.00 opistolla lounas
n.14.00 125g naudanlihaa/kanaa +50g kasviksia
n.17.00 125g naudanlihaa/kanaa +50g kasviksia
n.20.00 100g maitorahkaa+50g marjoja+50g ananasta
n.23.00 100g mairotahkaa+50g marjoja+50g ananasta
eli syön 6 kertaa vuorokaudessa, välillä vähemmän, jos ei aikataulu anna sapuskanväsäämiselle tilaa. eipä ole pahemmin nälkä, paitsi nukkumaan mennessä
jotain 800-900kcal+ pääosin hiilihydraattipitosen lounaan kalorit. Itse olen kyllä rasvaprosenttia tässä treenaamisen yhteydessä pudottelemassa, mutta kannattaa kokeilla samantyyppistä, mutta isommilla määrillä. saat ainenkin tarpeeksi proteiinia ja nälkä pysyy poissa.
Kannattaa myös ostaa Apteekista Visiblin nimistä hienon sahanpurun näköstä jauhoa. sillä saa pidettyy vatsan ja suoliston kunnossa, vaikka muuten saisi kuituja suhteellisen vähän.