"Aikuiseksi"

Eli en löytänyt haulla mitään enkä muutenkan, tosin saattaa olla että olen huono etsijä.

Mutta pääpointtina se että millon olette tulleet keholtanne "aikuisiksi" Eli naisilla millon on rinnat, pituus,kasvonpiirteet ollut jo valmiina ja taas miehiltä milloin on kaikki karvat, pituudet ym. tulleet.

Itse olen jo 17 ja luulisin että en tästä enää kovin paljon muutu koko keho melkeen jo karvanen ja äänenmurrokset, parrat sun muut tulleet. Pituus vaan on jäänyt sinne reilut 170cm vaikka kaikki luuli toisin. Isäntään kun tosin vertaa niin karvaa tulee vielä suhkoot reippaastikin vaikka oon nytten jo karvasempi ku koko kaveripiiri yhteensä:) Toivotaan että pituuttakin tulee.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko tämän ketjun perimmäinen tarkotus kysyä, että olisiko vielä mahdollisuus että kasvaisit pituutta? :)

Parta ei kasva vieläkään, joten aikuistumista odotellessa...

Huonosti kasvaa täälläkin, vaikka kolmekymppiä on jo täynnä:D. Ja pittuuskin jäi vain karvan yli 170 senttiin. Jotta aikuistumista odotellaan täälläkin. Nuo on niin yksilöllisiä juttuja, jotta tyhjä nuilla on päätänsä liikaa vaivata. Kasvat minkä kasvat ja sillä hyvä

Ei sitä koskaan kasva mieheksi, sitä on enemmän ja vähemmän ikuinen pikkupoika. Ainoastaan lelujen hinnasta erottaa aikuisen miehen pikkupojasta. (omasta puolestani voin kertoa tämän)

Sama. Vituttaa tää pojumainen olemus.

Pelkästään positiivinen asia ettei parta kasva. Mä oon ainakin niin laiska etten jaksais sitä päivittäin ajella. Nykyään pitäis ehkä pari kertaa viikossa höylätä, mut hyvä jos kerran kahteen viikkoon jaksaa..

Ja pahoittelut topicin aloittajalle karvaisesta olemuksesta, otan osaa.

Meikästä on tullut vuodessa niin paha karva-apina (tullu isäntään) ettei oikeasti mitän rajaa. Jos ois rahaa menisin karvanpoisto hoitoihin heti :D

Parta kasvaa ja karvoja aika paljo..tummiaki viel. selästä mä haluun ainaki ajaa karvoja, siellä näyttää iha tyhmältä. karvasuus on vaa hyvä ku on valinnanvaraa sheivaako vai ei.. paitsi onha siinä työtä jos haluu sheivaa.

Pelkästään positiivinen asia ettei parta kasva. Mä oon ainakin niin laiska etten jaksais sitä päivittäin ajella. Nykyään pitäis ehkä pari kertaa viikossa höylätä, mut hyvä jos kerran kahteen viikkoon jaksaa..

Ja pahoittelut topicin aloittajalle karvaisesta olemuksesta, otan osaa.

Oon itse kans tosi vittuuntunut parran ajamiseen. Saatana koko ajan saisi ajaa. Enkä kyllä ajais mut mulla rupee parta kutittaan aivan sairaasti jo muutaman päivän jälkeen niin et pakko on mennä ajaan, vaikka perkele keskellä yötä.
Toisekseen omistan prätkän ja eikös prätkä miehillä oo yleensä pitkäparta... Ei onnistu multa sellasen kasvattaminen ton kutinan takia. Oon siis päätynyt sellaseen ratkasuun et pitää hommata jostain pilailuväline kaupasta tekoparta. Eli jos näätte jonku tyypin ajavan präkällä jolla on hassu parta ja siitä näkyy menevän kuminauhat korvien taakse ni tiedätte mikä on homman nimi :hyper::hyper:

Toi parran ym karvojen kasvaminen on kyllä sitten vittumainen juttu. Intissä piti monesti ajaa kaksi kertaa päivässä ettei skapparit alkanu kyykyttämään. Selkäkarvat on aika karseet mutta en oo jaksanu enää niin paljon niistä stressata. Ite niitä ei kuitenkaan ylety ajelemaan. höh.

En ole kasvanut varmaan kuuteen vuoteen senttiäkään, tissit lopetti kasvunsa samaan aikaan mut karvotus ikävä kyllä on lisääntynyt ja tuntuu tekevän sitä edelleen. :( Koulussa ainakin opetettu et vartalo kehittyy n. 25v. asti, lihaksisto kasvaa(ainakin miehillä) ja sit alkaa alamäki.

Mäkin oon saanu sellaset geenit ett näyttää siltä että myöhemmällä iällä oon varsinainen karva-apina.:D Parta kasvaa ja joka paikasta pukkaa muutenkin karvoitusta. No eiköhän se oo vaan jotain gilleten miesten sheiverii sitten kehään, kattoo ny.:)

N. 17vuotiaana loppui pituuden tuleminen ja olen karvainen ku apina. Varsinkin mahan kohdalta. Saatana et se osaa vituttaa ku näyttää niin tyhmältä, omasta mielestäni. Kukaan kavereistani ei ole näin karvainen.. Sheivatakkaan en jaksa ku kasvaa niin pirun nopeesti ja mahasänki vasta olisikin kiva.
-Turkkilainen luolamies

Mä olen syntynyt permanenttien ja värikkäisen tuulipukujen kultaisella kahdeksankymmentäluvulla, enkä ole vieläkään aikuinen. Ainakaan henkisesti, mutta miehillä henkinen kehittyminen loppuu muutenkin yleensä siinä kolmentoista ikäisenä. Ehkä sitä lapsellisuutta oppii peittelemään vuosien saatossa. Pituuskasvu mulla taisi jatkua hieman reilu 18-vuotiaaksi. Kengän koko on muistaakseni ollut sama 15-vuotiaasta asti, eli kasvoin aluksi vain maata pitkin. Keskikehoa on tullut tasaisen tappavasti lisää koko elämän ajan.

Sosiaalinen paine "aikuistua" noudattaa suurin piirtein seuraavaa kuviota:
escalators.png

Itseltä loppui pituuskasvu siinä paikkella kun täytin 17, painoa on tullut 7 kiloa lisää tuosta iästä tähän päivään asti. Itsellä parran kasvu on todella onnetonta, viikset kyllä pukkaa läpi niin maan perkeleesti. Itsellä on alavatsan seuduilla jonkin verran helkutin tummaa karvoitusta ja jos karvoitus on vanhemmilta periytyvää niin luultavasti olen karvaisenpi kuin cheettah muutaman vuoden päästä. :D

22 tulee tänä vuonna täyteen ja olin aika varma pari vuotta sitten että pituuskasvu jää alle 180, no viime vuoden aikana oon kasvanu ainakin sen 2 senttiä mikä tuntuu jotenkin käsittämättömältä. Karvat on kasvanu tiuhaa tahtia siitä 16-vuotiaasta asti ja itse asiassa sillä on ne omat hyvät ja huonot puolensa. Jos haluut näyttää siistiltä niin se parta pitäisi ajaa melkein joka aamu tai ainakin joka toinen. Toisaalta jos haluat kasvattaa parran niin odotas viikon verran niin löytyy kaulaliina omasta takaa. En ole koskaan ollut ajamatta partaa pidempää kuin 5 päivää koska se alkoi jo siinä vaiheessa näyttämään häiritsevältä.

Mulla alkoi kasvaa kaikenmaailman ihokarvat aika myöhään, joskus 16-17 vuotiaana ehkä. Pituutta tuli hujauksessa parikymmentä senttiä samalla ja sen jälkeen vielä pari senttiä hitaammalla tahdilla. Kunnon partaa ei kasva vieläkään vaikka mittarissa on jo 40, mutta samalla kun tukka päästä harvenee niin tuota muuta karvoitusta tulee aina vaan lisää. Eläkkeelle päästyä sitä voi varmaan jatkaa duuneja Korkeasaaressa sumuisten vuorten gorillana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom