Aikasi tietokoneella?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hubbaa
  • Aloitettu Aloitettu
sellaiset 10-12h/vrk, duunissa koko ajan auki, ja kotona ensi töikseni avaan koneen ja katselen duunimailit muutamaan otteeseen illan mittaan, siinä samalla aina pakkista ja turmiollista pakkis-chattia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Töissä on koko ajan 3-konetta käytössä ja 9 tunnin työpäivät. Kotona tulee kans käytettyä jonkin verran, vaihtelee aika paljon. Olen tarkoituksella vähentänyt warettamista ja pelailua, ettei pää räjähdä tietokoneiden yliannostuksesta.

Koneella tulee oltua päivässä joku 3-7h..Se vaihtelee yleensä aika paljon..Yleensä jos on paska sää tai jotain,niin sillon tulee koneella oltua kun ei jassa pihallekkaan lähtee.Aika kuluu hyvin ku musaa kuuntelee,irkkaa ja netissä tulee seikkailtua esim.Pakkista lukemassa.. :thumbs:

1-4 tuntia päivässä menee helposti. Lähinnä surffailen netissä, eli käyn täällä pakkiksella, koirat.com sivulla raapimassa päätäni pentuongelmien kanssa, sähköpostit tottakai sekä tietty opiskelen verkko-opintoja, niihin menee aikaa. Pelailen miinaharavaa, ohjelmoin pieniä ohjelmanpätkiä ja pelaan eläintarhapeliä :nolo:

Meikällä kokoajan duunissa pakkiksen sivut auki eli ~4-6h töissä tulee selailtua ja sitten kotona hiukan mutta ei oikeen meinaa keritä enää kun pitää aina järjestää itelleen niin perkeleesti ohjelmaa ettei ns. vapaa-aikaa paljon jää. No ehkä sitten joskus rauhottuu... kun kasvaa isoksi :hyper:
-edit-
Ei vissiin vähään aikaan :jahas:

Kone on auki aamusta iltaan, käyn aina välillä surffailemassa. Varmaankin 2-3 tuntia yhteensä. Tällä hetkellä Vauva-lehden foorumi on ihan ykkönen :rolleyes:

kone auki kans melkein 24h ja imuttaa tavaraa,itse koneella olen varmaan n.3-6h päivässä..
liikaa,tiedän sen muttä minkä sille voi :D

Hmmm... Joku 2-10h päiväs. Työttömänä o aikaa lukea foorumeita ja surffailla... Mutta sit jos tulee välillä työkeikkoja niin pärjään kyl kuhan katson vaan mailit ja uutisotsikot.

Kyllähän tähän juuttuu välillä pahasti, mutta mitäs sitä suotta tressaamaan ;)

Arkipäivisin en ole ollenkaan koneella, tai sitten olen 1-5 tuntia. Viikonloppuisin vierähtää aikaa hieman enemmän, ehkä 5-11 tuntia.

Vaikee sanoo paljon mä sitä nettiä käytän. Surffaan ehkä päivässä noin tunnin. Konetta pidän kyllä päällä aina kun en nuku. Yleensä teen koneen ääressä himassa duunia... eli en jaksa raahautua töihin, joten teen etätöitä. :) Opiskeluun käytän myös paljon konetta...

Pelaamista en harrasta. Joskus tuli väännettyä joitakin vuosia qw:tä netissä melkein puolet siitä ajasta kun oli hereillä ja joka päivä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom