Aiheita pakinaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juudo
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kirjoita siitä miten nykynuoriso ei jaksa keksiä mitään itse vaan kyselee netissä neuvoja ;)

Tosiaan, feissareista voisi saadakin kirjoitettua jotain.

Kirjoita siitä miten nykynuoriso ei jaksa keksiä mitään itse vaan kyselee netissä neuvoja ;)

Täytyy varmaan.:P En todellakaan keksi mitään mistä kirjoittais eikä kiinnosta muutenkaan aineiden kirjoittamiset.

Täytyy varmaan.:P En todellakaan keksi mitään mistä kirjoittais eikä kiinnosta muutenkaan aineiden kirjoittamiset.

No siinähän sulla on hyvä ja omakohtainen aihe. Pakinat on siitä hyviä että voi kirjoittaa mistä tahansa mitä tahansa - vaikka siis siitä ettei kiinnosta kirjoittaa pakinaa.

Kannattaa valita itselle läheinen aihe, johon pystyy myös löytämään tuoreen näkökulman. Aihe löytyy useimmiten sattumalta, mutta kun usein tulee niitä tilanteita, että teksti on väkisin väännettävä, kannattaa pitää silmät ja korvat auki juuri näiden ajankohtaisten aiheitten varalta. Pakinahan saa olla aika vapaamuotoinen ja huumoripitoinenkin, kolumni on sen sijaan hieman vakavampi. Pakinan voi pukea tarinan muotoon ja se saa ihan reilusti perustua omakohtaisiin kokemuksiin. Juuri sellaiset oman elämän pienet merkillisyydet tuovat tekstiin kiinnostavuutta. Syvällinen ja abstrakti pohdiskelu ei yksistään riitä mihinkään. Niinpä jos kirjoitat vaikkapa kehonrakennuksen höhlyydestä kannattaakin terästää tekstiä elävillä esimerkeillä, vaikkapa sillä salikomedialla.

Mikä helvetti on "feissari"?

-edit- Facebookin käyttäjä?

Heppu, joka kerää kadulla rahaa ja jäseniä erilaisiin järjestöihin kuten Unicef.

Vittu mä oon kuutamolla, mutta tänks selvennyksestä.

Kysymys kuului, olisiko hyviä aihe-ehdotuksia pakkislaisilla. :david:
No katos prkl. Tänään taas liikaa tullu oltua koneen äärellä ja liian monta forumia auki samaan aikaan, että luetun ymmärtäminen kärsii (seli, seli..) :( :rolleyes:

Juudolle pahoittelut. Ja termis voi tunkea ne davidit persiiseen, mie oon väsynyt. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom