Ahti & Heikki722 treenivideo "2 weeks out"

Miikkakka sanoi:
On se hyvä, että Sillanpää tuli ulos kaapista niin nyt normaalit kansalaisetkin uskaltaa seurata perässä :D

Paitsi että sanoin ton ennen kun Sillanpää oli tullut kaapista ulos, eli ehkä toi helpotti Jarin päätöstä kertoa koko kansalle. :D

NGV sanoi:
Mitä et älyä? Heitin vitsinä tuon, että "ei kärsi kataboliaa yöllä", mutta kyllä tuo on ihan hyvä iltapala, harmi, että kaseiini loppui, mutta äkkiäkös sitä ostaa lisää.

Tietysti saat tehdä ihan miten haluat eikä se ole minulta pois mutta ihmettelen kun minun ikäinen kaveri hifistelee ja paneutuu asiaan noin helvetisti. Kehittyisit tässä vaiheessa ihan yhtä hyvin ilman iltakaseiinia, -heroja ja -tapseja.

Keiko- sanoi:
Tietysti saat tehdä ihan miten haluat eikä se ole minulta pois mutta ihmettelen kun minun ikäinen kaveri hifistelee ja paneutuu asiaan noin helvetisti. Kehittyisit tässä vaiheessa ihan yhtä hyvin ilman iltakaseiinia, -heroja ja -tapseja.
Ja Jay Cutler kehittyisi natuna viellä monta vuotta samaa tahtia kuin on on tähän asti lihoja kerännyt.

Waltteri sanoi:
No epäilen kyllä että Ahti juoksis yhtään mihinkään
:D

Mainiota pätkää.
:offtopic: Mitkä mahtaa olla Heikin mielestä parhaat liikkeet selälle massaa kasvattaessa ja Heikin lempiliikkeet selälle muutenkin? Jos antaisit vaikka esimerkin selkätreenistäsi? Selkäsi on järeä :thumbs:

jarijari sanoi:
Mainiota pätkää.
:offtopic: Mitkä mahtaa olla Heikin mielestä parhaat liikkeet selälle massaa kasvattaessa ja Heikin lempiliikkeet selälle muutenkin? Jos antaisit vaikka esimerkin selkätreenistäsi? Selkäsi on järeä :thumbs:

Kiitos.

Parhaat liikkeet selälle on mielestäni

1. Kulmasoutu levytangolla, kohtuulliset painot, miltei 90 asteen kulma (muista koukistaa polvia, muuten meet nokalles)
2. Soutu alataljassa TAI Hammer -koneella tasatahtiin
3. Ylätaljavedot, oteleveyttä vaihdellen.

Täältä löydät selkätreenivideon (nro 8)

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=955182&postcount=1

Ruhli sanoi:
Ja Jay Cutler kehittyisi natuna viellä monta vuotta samaa tahtia kuin on on tähän asti lihoja kerännyt.

Vertaat probodaria ja 16-vuotiasta aloittelijaa?
Musta Jay Cutler ja NGV on vähän eri vaiheissa omaa kehitystään ja uraansa.

Ruhli sanoi:
En vaan tartuin tuohon kommenttiin että NGV kehittyisi varmasti ihan yhtä hyvin hifistelemättä.:)
Niin, mutta matkan varrella pitäisi ilman hiffistelemättä tulleita läskejä dietailla ja dietillähän ei lihat kasva. Eli oma teoria on laskea bulkillakin kalorit suht hyvin ja nostaa painoa sen 0,2-0,3kg per viikko eli itse oon noin 300-400 kaloria plussalla, näin ollen pystyn pitämään pitempää offseosenia eli kehityn paremmin. Tai sitten Ruhl on samanlainen kuin Markus Rühl joka kasvaa dietilläkin semmoiseksi saksalaiseksi massa monsteriksi.

Vertaat probodaria ja 16-vuotiasta aloittelijaa?
Musta Jay Cutler ja NGV on vähän eri vaiheissa omaa kehitystään ja uraansa.
Just näin, toiselle hiton hyvät geenit ja toisella taas geenejä ei oo mihinkään muuhun kuin läskinä olemiseen. Ja olen aloittelija jos aloittelija on mielestäsi treenailut alle 2v sillä vasta 1,5v treeniä takana.

Juu tuo systeemi on Hulkilta tuttu.

Ja lue vaan NGV uusiksi nuo postit, se oli Keiko- joka hifistelyäsi morkkasi. Mä siteerasin sarkastisesti

Heikki722 sanoi:
RRKalle on oikeassa tuon prosentteihin tuijottamisen suhteen - jos ei kilo tai kaksi lisälaardia haittaa. Mutta jos on kisat tulossa, on dieettiä edeltävällä off seasonilla ihan turha ottaa yhtään grammaa laardia, jonka joutuu kuitenkin työstämään pois ennen kisoja.

Vähän vanhaan tartun, mutta puhuin siis niistä
"ravinto 50%, treeni 30% ja lepo 20%"-prosenteista, ne saa työntää anukseensa, typerintä mitä on ikinä kenenkään suusta päässyt.

En siis tarkoittanut mitään makroravinnejakaumien prosentteja. Turha niitäkään tietty stressata on kamalasti jos kisoihin ei tähtää, mutta suurinpiirtein itsellä pitäisi olla tiedossa paljonko mitäkin saa.

Hyvät videot, jatkakaa:thumbs:

NGV sanoi:
Just näin, toiselle hiton hyvät geenit ja toisella taas geenejä ei oo mihinkään muuhun kuin läskinä olemiseen. Ja olen aloittelija jos aloittelija on mielestäsi treenailut alle 2v sillä vasta 1,5v treeniä takana.

Geeneistä en tiedä mitään, mutta vertaus oli aika paska mun mielestä. On hienoa, että panostat touhuun noin paljon, mutta melko suurella todennäköisyydellä kehittyisit ihan normaalilla ruualla ja hyvällä reenillä yhtä paljon kuin nytkin.
Tietysti saat tehä ihan miten tykkäät eikä mulla nyt oo mitään kokemuksen sanaakaan tässä, mutta kuulostaa silti hassulta kun 16-vuotias vetää varmaan jokaista markkinoilla olevaa lisäravinnetta.
Aloittelijaa ei mitata vuosilla tai kuukausilla :)

Keiko- sanoi:
Geeneistä en tiedä mitään, mutta vertaus oli aika paska mun mielestä. On hienoa, että panostat touhuun noin paljon, mutta melko suurella todennäköisyydellä kehittyisit ihan normaalilla ruualla ja hyvällä reenillä yhtä paljon kuin nytkin.
Tietysti saat tehä ihan miten tykkäät eikä mulla nyt oo mitään kokemuksen sanaakaan tässä, mutta kuulostaa silti hassulta kun 16-vuotias vetää varmaan jokaista markkinoilla olevaa lisäravinnetta.
Aloittelijaa ei mitata vuosilla tai kuukausilla :)
Itse asiassa en mä bulkilla käytä hirveästi lisäravinteita. Bulkilla menee palkaria, perus halpis heraa, jotain maustettua heraa ja sitä lantrataan tolla halpis heralla, glutamiinia treini päivinä 10g ja lepo 5g, kreatiinia 10g treeni päivinä 5 lepopäivinä, kaseiinia iltapalana tosin nyt tätä ei ole kaapissa. Sitten dietillä otan käyttöön jotain BCAA tabletteja ja leusiinia otan treeni päivinä 15g ja lepo joku 5-10g ja glutaa saman verran ja jotain rasvanpoltajaa vedän ennen aamuaerobisia.

Yleensä normi foodissa ei hirveesti juhlita proteiinialla, mutta varmaan tarkoitit bodyruokia. Nin ja olen samaa mieltä, että aloitelijaa ei mitata ajalla vaan lihan määrällä, ääh just kiding..:lol2:

NGV sanoi:
Itse asiassa en mä bulkilla käytä hirveästi lisäravinteita. Bulkilla menee palkaria, perus halpis heraa, jotain maustettua heraa ja sitä lantrataan tolla halpis heralla, glutamiinia treini päivinä 10g ja lepo 5g, kreatiinia 10g treeni päivinä 5 lepopäivinä, kaseiinia iltapalana tosin nyt tätä ei ole kaapissa. Sitten dietillä otan käyttöön jotain BCAA tabletteja ja leusiinia otan treeni päivinä 15g ja lepo joku 5-10g ja glutaa saman verran ja jotain rasvanpoltajaa vedän ennen aamuaerobisia.

Yleensä normi foodissa ei hirveesti juhlita proteiinialla, mutta varmaan tarkoitit bodyruokia. Nin ja olen samaa mieltä, että aloitelijaa ei mitata ajalla vaan lihan määrällä, ääh just kiding..:lol2:

menee nyt jo pahasti ohi aiheen, mutta jos tässä ei ole jo suht paljon lisäravinteita, niin kerrohan sitten mikä on paljon?

Mä en morkkaa lisäravinteita, käytän niitä itsekin paljon, tosin proteiinit (perusheraa suuri osa) on näistä se suurin erä mitä menee mulla. On vain noin 100x helpompaa vetää jauhoja kun olla aina tonnikalapurkki mukana.

Mutta siis ngv vetää diettiäkin välillä vai?

Mä vedän dietin koska olen läski, mutta ton sun kuvan perusteella sulla ei oo yhtään mitä ottaa pois. kehitä vaa lihasta niin paljon ku kerkiät :)

toi voi olla vanhakin kuva, ja kyllä itsekin haluaisin pitää rasvat koko ajan siinä 15% paikkeilla, en tiedä paljon nyt on

Juzzi87 sanoi:
Mutta siis ngv vetää diettiäkin välillä vai?

Mä vedän dietin koska olen läski, mutta ton sun kuvan perusteella sulla ei oo yhtään mitä ottaa pois. kehitä vaa lihasta niin paljon ku kerkiät :)
Noh mulla on paita päällä ja jos ottaisin pois niin sanoisit mee dietille. Itsekin aloitin läskinä ja ei kukaan voi bulkata yli 6 kuukautta ettetkö voisi dietailla. Semmoiset 10-15% on ihan kohtuu rasvat jolloin ei mitään dietejä ajatella, mutta kun menee yli 15% niin sitten menen dietille. En mää oo ollut marraskuulta tänne asti ku peräti 2 viikkoa dietillä joten kyllä ensikuun lopulla aloitetaan semmoinen kesä dietti joka kestää noin 6-8 viikkoa.

Ksena sanoi:
toi voi olla vanhakin kuva, ja kyllä itsekin haluaisin pitää rasvat koko ajan siinä 15% paikkeilla, en tiedä paljon nyt on
Näin on. Sillä itse en huomaa kehitystä koska on liikaa läskiä pihvvin päällä ettei sitä huomaa. Mutta joku järki siinäkin pitää olla. Pitää olla enemmän bulkilla kuin dietillä niin sitten kasvaa.

Timba79 sanoi:
menee nyt jo pahasti ohi aiheen, mutta jos tässä ei ole jo suht paljon lisäravinteita, niin kerrohan sitten mikä on paljon?

Mä en morkkaa lisäravinteita, käytän niitä itsekin paljon, tosin proteiinit (perusheraa suuri osa) on näistä se suurin erä mitä menee mulla. On vain noin 100x helpompaa vetää jauhoja kun olla aina tonnikalapurkki mukana.
Itselläkin menee suurimaksi osaksi perus heraa. Ja anteeks offtopic, mutta there is no topic like offtopic right?

Mites Ahti näyttää noin "tyhjältä" tuossa videossa. Salilla kun näkee niin se on niin perkeleen paksun näköinen. Joskus "vanhoina" ja hyvinä Pilot Gym aikoina muistan kun Ahti otti vinopenkistä 6 x 190 kg, ja treenikaveri manaili painolevyä hakiessaan "perkele kun tuolle hevoselle saa roudata painoja pitkin salia". :D Sillon oli vähän monttu auki, että mitäs vittua, äijä vissiin punnertelee.

Onko muuten vielä samanlaiset punnerrusvoimat Ahdilla?

NGV sanoi:
Noh mulla on paita päällä ja jos ottaisin pois niin sanoisit mee dietille. Itsekin aloitin läskinä ja ei kukaan voi bulkata yli 6 kuukautta ettetkö voisi dietailla. Semmoiset 10-15% on ihan kohtuu rasvat jolloin ei mitään dietejä ajatella, mutta kun menee yli 15% niin sitten menen dietille. En mää oo ollut marraskuulta tänne asti ku peräti 2 viikkoa dietillä joten kyllä ensikuun lopulla aloitetaan semmoinen kesä dietti joka kestää noin 6-8 viikkoa.
Sori, mutta kuullostaa kyllä aika hassulle kun 16-vuotias ja 66 kg kaveri on dietillä. Kuinka paljon rasvaa sulla voi olla tohon painoon verrattuna? Tossa iässä pitäisi iloita treenaamisesta, eikä ottaa paineita siitä että onko se rasvaprosentti nyt 10 vai 9.

Back
Ylös Bottom