BB PRO Ahmad Ahmad

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viime syksyn Europa Super Showssa näytti tältä, vähintään tuohon kuntoon ja pari kiloa lisää joka vuosi, niin alkaa noihin raameihin näyttämään varsin hyvältä parin kolmen vuoden päästä.

Liitteet

• ahmadeuropa01.jpg
    ahmadeuropa01.jpg
    88,4 KB · Katsottu: 585
  • ahmadeuropa02.jpg
    ahmadeuropa02.jpg
    77,7 KB · Katsottu: 543
Ihan komee on Ahmadilla yläkerta. Minun silmääni hieman häiritsee nuo erillään olevat rintalihakset ja se, että olkapää ja rinta näyttävät olevan kuin "yhtäpuuta" ja siksi olkapäitten "kuulamaisuus" puuttu edestäpäin. Mutta tuo vain minun mielipiteeni siis. Toivottavasti menestyy tulevissa koitoksissa.

e. katsoin toisia kuvia Ahmadista ja joissain tuo rinta/olkapää osasto erottuvat paremmin toisistaan.

Mä oon erittäin aloittelija ja amatööri kehoilussa,urheillu toki koko ikäni,mut kyllä näyttää äijä mun silmään hyvälle.Vähä sielusta riipasee hetskuna tollee kyl sanoo:). Joistain kuvista tulee mieleen wanhan ajan bodykuvat.Mietin sit olisko se just noi äärikovat vatsat ja kapee vyötärö joka lois jotenki fiilistä vanhemmista kuvista.

Olihan Ahmad siellä, tosin ei kisaamassa.

En tiennyt expossa ollessani tästä kaverista mitään. Ahmadin kävellessä ohi tunne oli jäätävä, nimittäin oli niin näyttävä äijä, että suu meinas aueta kun se ohi käveli. :)
Ahmadilla oli vielä rennot kamppeet, olikohan t-paita ja farkut, mutta tällainen harjaantumatonkin näki jo kaukaa, että tässä jätkässä on potentiaalia.

On kyllä yläkroppa kovassa tikissä, selkäosasto näyttää helvetin hyvältä. Jalkoihin vaan saisi takoa vielä lisää lihaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom