Laakintamies
Banned
Minun mielesta tuossa kaverissa ole mitaan erikoista , suorastaaa huono rakenne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minun mielesta tuossa kaverissa ole mitaan erikoista , suorastaaa huono rakenne.
Ahmatin hyviä puolia.
-kireys
-hartialinjan leveys
-olkapäät+kädet
-vatsalihat
-selkä
Perässä tulee
-jalat
-rintalihat ehkä hiukan
Kokonaisuus on siis kutenkin hyvä kehoilumielessä. Kaikilla on heikkoutuensa.
Aika erikoinen veto tuo pro-kortti tässä vaiheessa, IMO. Toki ukko mahtuu alle 202 paunan sarjaan pro-kisoissa, mutta tuskin tulee mitään huippu-uraa ammattilaisena tekemään (voin toki olla täysin väärässäkin tuosta, aika näyttää). Amatöörinä olisi sen sijaan ollut mahdollisuudet vaikka mihin, kuten MM-titteliin.
Toki noin, jos tietää ettei koskaan aio yrittää uraa ammattilaisena. Hommahan menee niin, että kun on kerran ammattilaiskortistaan luopunut, ei pro-statusta ole enää mahdollista saada takaisin. Mielestäni kun Ahmadin olisi kannattanut ensin kisata huippuamatöörinä vielä ehkä vuosi pari, ja sitten kenties yrittää uraa ammattilaisena kun esim. MM-voitto olisi plakkarissa. Noihin jenkkien ei-kansallisiin kisoihin kun voi osallistua sen MM-voiton jälkeenkin, ja saada sitä kautta naamaa esille...tai sitten käyttää tuon mahdollisuuden, kilpailee pari kisaa ammattilaisena kun tuolla pällistelee, tulee takaisin ja jatkaa amatöörinä? Tai kilpailee pidempäänkin ammattilaisena. Ei musta välttämättä mikään huono veto, kun kyllähän amatööripuolelle aina pääsee takaisin ja nyt kun on aika hyvin "vetoa" .
Eikös Pro-kortin saa takaisin voittamalla maailmanmestaruuden? Siis jos on palannut amatööriksi ammattilaisuudesta.
Mä haluan nähdä kun Morris vetää riikinruotsia Ahmadin kanssa. Englantia kun ei Ahmadilta tainnut irrota.Ahmad muuten ainakin näillä näkymin tulossa myös Fitness Expo -tapahtumaan, käykäähän jututtamassa messuilla :thumbs:
Ei siinä mitään kummallista olisi... Englanti luonnistuu kyllä Ahmadilta, joten sen puolesta kenenkään ei tarvitse aristella häntä.Mä haluan nähdä kun Morris vetää riikinruotsia Ahmadin kanssa. Englantia kun ei Ahmadilta tainnut irrota.