Age of Conan

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Noniiiin, nyt on AoC:ia muutama tunti takana. Seuraavassa muutamia sekalaisia ajatuksia aiheesta;

Maailma vaikuttaa varsin kiehtovalta. Tunnelmaa syvensi entisestään, kun luin juhannuksena yhden Conan pokkarin. Varsinkin naisen paikka:D, rahan valta ja jumalten rooli selvenivät kummasti tuon kirjan myötä. Samaten myöskin rotujen erot selvenivät, nyt tiedän mitä oikeasti tarkoittaa jos joku on Styygialainen noita taiko vaikka Kimmerialainen barbaari.

Meleetaistelu on kiehtova, combot tekevät taistelusta paljon mielenkiintoisempaa kuin esim. WoWissa johon peliä usein verrataan. Casterilla(Ainakin ToS:lla jolla pelasin tasolle 11) toisaalta touhu on sitä samaa kliksuttelua kuin muissakin MMORPGeissa.

Mitään suuria bugeja en ole vielä huomannut, tosin olen vasta tasolla 15 guardianillani ja seikkaillut vain Tortagen ympäristössä.

Kanssapelaajat ovat olleet pienoinen pettymys, roolipelaajiin kun en ole vielä törmännyt vaikka RP-PVP -serverillä olenkin (Aquilonia). Sitä ihmettelen, että jos RP ei kiinnosta, niin miksi ihmeessä pitää tulla RP-serverille?

Aikaa pelata on valitettavan vähän, mutta toisaalta, ei pääse kyllästymään kun uutta tutkittavaa riittää varmasti kuukausiksi!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jatkan yksinpuhelua aiheesta ja kommentoin hieman lisää kokemuksieni pohjalta.

Levutin guardianini jonnekin tasolle 25 or so kunnes totesin, että nyt pitää saada hieman vaihtelua. Lähinnä kai siinä vaiheessa kun muutaman tason alla olevat casterit ja rangerit oli gänkkinyt mua useamman kerran...

Joten aloitin sitten Bear Shamaanin jonka nykäisin eilisen välipäivän kunniaksi tasolle 13 tai 14. Kokemuksena oli jotakuinkin yllättävän mielenkiintoinen, toimintaa riittää, kun pitää sekä parantaa itseään, että mätkiä vihollista. Ensikokemus toisaalta on, että guardianilla PvE on huomattavasti helpompaa solona.

Maailma on kiehtova, kusteja on ainakin vielä riittänyt niin, että ei pääse kyllästymään.

Zone-sarja -42%
Täälläpäin pelataan kans AoCcia! (oon hullu MMO fani) Fury-servulta löytyy 77 levelin Cimmerialainen Barbaari. Nimi on Ahnuld luonnollisesti sen takia, että itse Iso-A näytteli Conania Conan-elokuvasarjassa ja oli tietenki cimmerialainen barbaari :D

Eniveis, peli on loistava taistelusysteemiltään ja maailmaltaan. Tekemistä riittää ja sitä tulee sen lisäksi kokoajan lisää, kun funcomi ehtii pätsätä peliä. Ainoa härittevä tekijä on disconnectit ja muutamat vielä pelistä löytyvät bugit.

Whispailkaa pelis jos itekkin siellä pyöritte.

Furylla nyt lvl76 DT. Jatuleilla on muuten rekry auki jos loistava Suomi-kilta kiinnostaa ;)

Oon kanssa tuolla Furyllä pyörinyt muutaman päivän, vissiin level 13 Assassin tällä hetkellä. Onko tuolla miten paljon pakkis/suomikiltoja?
Äijän nimi on Ahtu jos tulee joskus vastaan. Oon vielä tietenkin siinä ekassa kaupungissa

Nostetaas vanha aihe pinnalle.
Eli tätä on nyt tullut pelailtua sellainen kuukausi puolitoista.
Hahmona on PoM pvp- serverillä ja pistetääs pari mietettä tästä pelistä nyt ylös.
Eli: PELI ON VITUN PASKA!
Juuri sitä tässä pelailin 5min sitten ja nyt kun on taas lopettaminen edessä niin ajattelin kertoa kokemuksista ettei kukaan muu sekaannu tähän paskaan.
Peli on huono kopio wowista, kaikki vain on surkeampaa paitsi ulkoasu. Siitä saa edes muutaman pisteen kun siihen on jaksettu vaivaa nähdä.
Mutta ei jumaliste näin bugista peliä vain voi olla!
Otetaan vaikka pvp- näin yleisellä tasolla, itse olen lvl60 ja juoksennellessani tuli lvl40 hemmo vastaan ja oneshottasi mut.
Tuli hieman sellainen "wooooot" fiilis ja metsästin sitten jannun kiinni ja kävin päälle samalla lopputuloksella, lvl60 rare gearilla ei saanut paljon paskaa damagea 20lvl pienempään kun taas tämä oneshottasi taas mut.
Eikä siinä mitään, luin foorumeilta että pelissä on bugisia alueita joissa voi oneshottia ihmisiä mutta tätä tapahtuu siis ihan päivittäin kaikkialla. Eli joko koko paska on aika hiton buginen tai hakkereita on ihan saatanasti, valitkaa itse mihin uskotte.
Kaikilla on stealth mikä aiheuttaa sen että aina, vittu aina, kun taistelet mobin kanssa joku idiootti tulee stealthissa sun selkään.
Sitä gänkkimisen määrää kun joka classilla on stealth...
Pvp- minigamesit on ihan tuhannen suurinta tuuttia, ei sitä sontaa vain jaksa kun kukaan ei kuole ja itse menet maahan kahdella iskulla.
Oman classin piti olla "awesome crowd controller". On joo.
On sillä abilityjä joilla tehdä CC:tä mutta 3sec castimis aika kaikessa. Siinä ajassa ehtii vihu aika kauas eikä spelli enää yllä.
Ja on siinäkin järkeä, 3sec annat vihun hakata sua että castit 3sec CC:n, ei mitään iloa siis.
Se aika minkä se on CC:s menee ku hiilaat taas ittes. Spellit ei aina toimi, mitään ei lähde vaikka miten klikkaat ja hakkaat näppistä, tai sitten toinen ääripää on se että näet että "nyt se alkaa tehdä tota liikettä", ja vedät suojat päälle/ liikut sivuun tms, niin EI MITÄÄN APUA koska kun vihu aloitti combon ei suojat olleet päällä joten näin ollen se lyö kuten suojat ei olisi päällä vaikka tilanne on edennyt jo 5 sekuntia.
Ja joskus taas (itellä on Hand of mitra) spelli joka "prevents all damage" haha joooooooooooooo.
Äsken juuri oli dueli keskellä mettää 45lvl jannun kanssa, pistin suojan päälle, se ampu jouskarilla suoraan rintaan ja dead.
EI voi olla näin buginen paska tai näin paljon hakkereita.
Kunhan tästä taas alkaa vähän vähemmän vituttaa niin pistän googlaten mitä haxeja ne käyttää ja rankaisen kaikkia hetkisen niiden avulla ja poistan sitten koko paskan.
Peace out.

E: Ah ja ennenkuin joku sanoo niin ei, niilla low level- tyypeillä ei ollut pvp leveleitä.
Eikä täten mitään pvp gearia.

Ah ja niin, jos jollain on heittää linkkiä mistä ladata jotain kivaa ekstraa niin wannabetuner@suomi24.fi tai yksityisviesti.
Säästää aikaa multa töiden jälkeen ku ei tartte googlata.
(jos sitä alkais pärjätä lvl39 necrolle)

Furyssä 53 assassin mulla. Aloitin ehkä pari kk sitten.
Todella koukuttava peli, combat systeemi sun muut, pitää mielenkiinnon yllä.

Muutamia miinuksia on, kuten suht buginen, ei haittaa liikaa kuitenkaan + vaatii koneelta hyvillä graffoilla aika paljon. Myös pelaajia voisi olla lisää, minigameja ajatellen. Raidit onnistuvat hyvin killan kautta.

Pvp on erittäin taitopainotteinen. Lähes joka classilta näkee joskus aivan törkeää ownausta, oli se sitte Pom, sin tai barbaari. Itse sininä myönnän, että otan suht paljon turpaan (paskempi armor kun barb, 1 aivan älyttömän paska stun joka tehdään kombon kautta), mutta taitojen karttuessa on myös tulosta ja onnistumisen kokemuksia tullut suht hyvin jo :). Gearin päivittyessä ei priestit ja maget mahda yhtää mitää, parilla hitillä kaatuvat :D

Wannabetuner, en tiedä sun rangeri 1 hiteistä yhtään mitään. Mutta tavallista pvp tilannetta varten kato vaikka foorums miten pvp rangeria vastaan. + jokaisella classilla on oma vasta class, ite sinillä ei ole asiaa warriorien kimppuun periaatteessa, tulee helposti turpaan. Reeniä pvp nii ounaat kyllä.. sää ja sun saatanan haxit, lopeta se pelaaminen vaa mielummi jos ei miellytä :rolleyes:

sää ja sun saatanan haxit, lopeta se pelaaminen vaa mielummi jos ei miellytä :rolleyes:
Jos ei tuo meininki muutu niin lopetankin.. Furyssä on kans oma charru.
Ei oo mieltä pelata peliä missä 20lvl pienemmät ownaa mielipuolisesti mua. Ei sen vain kuulu olla nuon. Kuitenkin pvp:stä wowin taustalta jotain tiedän kun sitä 5v pelasin ja vaikka on eri peli niin perus periaatteet on samat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos ei tuo meininki muutu niin lopetankin.. Furyssä on kans oma charru.
Ei oo mieltä pelata peliä missä 20lvl pienemmät ownaa mielipuolisesti mua. Ei sen vain kuulu olla nuon. Kuitenkin pvp:stä wowin taustalta jotain tiedän kun sitä 5v pelasin ja vaikka on eri peli niin perus periaatteet on samat.

Vaikka noilla 40lvl pelaajilla ei ole juuri pvp leveleitä tai edes kunnon gearia tässä pelissä taitotaso merkitsee enemmän kuin geari tai levelit.
Olen tappanut 40 lvl barbaarilla 80lvl TOS:in joka ei ilmeiseti osannut pelata kuin PVE puolta.
Huono pelaaja on kusessa kun koko ajan tulee CC:tä ja hittiä ja hardcore PVP pelaaja juoksee ympyrää ja hakkaa selkää senkun kerkiää.
Sitä paitsi helvetim monesti huippu PVP pelaajat tekevät parhaat hahmoluokkansa uudestaan ja yrittävät pitää ne väkisin low leveleillä että saavat tappaa huvikseen vähemmän taitoja omaavia pelaajia.
Nämä tyypit osaavat parhaat hahmoluokkansa lähes ulkomuisista ja ovat todella vittumaisia vastustajia useankymmentä leveliä korkeammillekin pelaajille.
Olen itse tappanut joskus koko groupin paskoja low lvl pelaajia saman levelisellä hahmolla vaikka en mikään huippu PVP pelaaja olekkaan.

Tosiaan AOC on kuin pingistä ero huippupelaajan ja aloittelevan välillä on valtava ja se on suurimpia eroja WOW:iin nähden.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom