Age of Conan

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Tuo varsinaisten pelin keinotekoisesti luomien puolten tai armejoiden puuttuminen kuulostaa kokoajan paremmalta, kun pelaajat ja killat saavat itse päättää politiikastaan, ja kaikki saavat tappaa kaikkia.
Ei perkele... Kuulostaa NIIN hauskalta, että pitää laittaa harkintaan josko ostaisi uuden koneen.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Montakohan henkilöä me oikeasti saataisiin täältä kasaan? Vois olla ihan asiallista pistää oma kilta pystyyn tai edes liittyä porukalla johonkin isompaan kiltaan vai mitä mieltä olette?

Giants of the Forced Rep mk. II olis tietysti varsin legendaarinen kiltanimi, ja tällä kertaa taitaisivat hahmotkin vastata paremmin todellisuutta kuin ne WoWin epäkuolleet sun muut trollit. ;)
Sitä riskiä en kuitenkaan ainakaan itse lähde ottamaan, että jäisin samalla tavalla koukkuun kuin WoWiin. Asenne AoC:ta kohtaan on siis "pelataan, mutta säännöllisen epäsäännöllisesti".

Giants of the Forced Rep mk. II olis tietysti varsin legendaarinen kiltanimi, ja tällä kertaa taitaisivat hahmotkin vastata paremmin todellisuutta kuin ne WoWin epäkuolleet sun muut trollit. ;)
Sitä riskiä en kuitenkaan ainakaan itse lähde ottamaan, että jäisin samalla tavalla koukkuun kuin WoWiin. Asenne AoC:ta kohtaan on siis "pelataan, mutta säännöllisen epäsäännöllisesti".

Mä en wowia koskaan alkanut pelata, osittain siksi, että en halunnut ottaa sitä koukkuun jäämisen riskiä... Tämän kanssa olen varautunut siihen, että aluksi koukuttaa kovastikin, mutta sitten alkuhuuman jälkeen rauhoittuu, kai...

Kuinkas moni täällä nyt olisi oikeasti lähdössä nimenomaan pakkis kiltaan, eikä johonkin muuhun?
Olis hyvä vähän hahmottaa sitä etukäteen niin tietäisi, että kannattaako kenenkään sellaisen perustamista edes miettiä vai ihan suoraan hakeutua johonkin muualle.

Mua tuo pakkiksen oma kilta siis kiinnostaa, jos vaan saadaan sopivasti ihmisiä mukaan siihen.

Mieluusti mukana, tosin sillä varauksella että sitä jengiä juuri tulis sen verran, et guildhousen rakentaminen vois vaikuttaa realistiselta:whip:

Kilta jossa on paljon samanhenkistä porukkaa (pakkislaisia) on hyvä idea, mutta nimeämällä killan nimeksi "pakkotoisto" tjsp. ja rajata se pakkotoisto killaksi voi johtaa killan nopeaan hajoamiseen. Pakkislainen ja irl kaveri voi haluta pelata samassa killassa jne. mutta toinen kaveri ei välttämättä halua liittyä voimailufoorumi kiltaan koska ei itse harrasta voimailua. Nämä ei voimailiijat saattavat omata loistavan huumorintajun ja kertoa hyviä juttuja ja olla taitavia pelaajia.
imo järkevin vaihtoehto olis perustaa suomikilta jossa on samanhenkistä porukkaa, mutta joka on ihan itsenäinen kilta omine foorumeineen ja jäsenineen. Joka tunnetaan AoC yhteisönä eikä nettifoorumyhteisönä.

Mulle tuli jo vähän sellainen fiilis, että pakkiskiltaa tuskin pystyyn saadaan, joten tuli liityttyä jo erääseen olemassa olevaan Suomalaiseen kiltaan.

Sen kerran kun vähän laskee suojaustaan ja yrittää hivenen uskoa hypea, niin sen saa kyllä tuta nahoissaan. Sen verran hirveältä nämä uudet tiedonrippeet mitä itse pelistä on julkaistu kuulostavat. Käytännössä pelin kulmakivet, outdoor PvP sekä Siege- matsit on tuhottu jo ennen julkaisua, kun FunComin velliperseet ovat vetäneet sanojaan takaisin ja tuovat WoW:ista tutut minipelit aka battlegroudit mukaan Age of Conaniin. Ja jos pelkkä PvP- aspektin raiskaus ei tunnu olevan tarpeeksi paha ratkaisu, niin FunCom on tosiaan päätynyt tähän zonejen instance- pohjaiseen suunnitteluun, missä siis jokaisen zonen populaatio jaetan tasaisesti instanceihin "lagin välttämiseksi", jolloin zonelle mahtuu kerrallaan n. 100-200 pelaajaa. Tämä jos jokin tappaa viimeisetkin immersion rippeet, mutta ei sen väliä kunhan itse peli on vaan mahdollisimman wowimainen ja syö mahdollisimman suuren osan sen markkinaosuudesta.

Nyt vielä jos pelaajaa ei edes tulla rankaisemaan PvP- kuolemasta, niin tämä peli on vain säälittävä plagiointiyritys WoW:ista. Todella munaton ratkaisu norjalaisilta. Noh, eipähän kulu tämäkään kesä pelaamisen merkeissä, se on positiivista!

Sen kerran kun vähän laskee suojaustaan ja yrittää hivenen uskoa hypea, niin sen saa kyllä tuta nahoissaan. Sen verran hirveältä nämä uudet tiedonrippeet mitä itse pelistä on julkaistu kuulostavat. Käytännössä pelin kulmakivet, outdoor PvP sekä Siege- matsit on tuhottu jo ennen julkaisua, kun FunComin velliperseet ovat vetäneet sanojaan takaisin ja tuovat WoW:ista tutut minipelit aka battlegroudit mukaan Age of Conaniin. Ja jos pelkkä PvP- aspektin raiskaus ei tunnu olevan tarpeeksi paha ratkaisu, niin FunCom on tosiaan päätynyt tähän zonejen instance- pohjaiseen suunnitteluun, missä siis jokaisen zonen populaatio jaetan tasaisesti instanceihin "lagin välttämiseksi", jolloin zonelle mahtuu kerrallaan n. 100-200 pelaajaa. Tämä jos jokin tappaa viimeisetkin immersion rippeet, mutta ei sen väliä kunhan itse peli on vaan mahdollisimman wowimainen ja syö mahdollisimman suuren osan sen markkinaosuudesta.

Nyt vielä jos pelaajaa ei edes tulla rankaisemaan PvP- kuolemasta, niin tämä peli on vain säälittävä plagiointiyritys WoW:ista. Todella munaton ratkaisu norjalaisilta. Noh, eipähän kulu tämäkään kesä pelaamisen merkeissä, se on positiivista!

Itellä ollu vähän samansuuntaisia ajatuksia, mutta saa nyt nähdä jos saan jostain guest-passin, niin voisin kokeilla peliä vähän aikaa. Elätellään vielä toiveita. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itellä ollu vähän samansuuntaisia ajatuksia, mutta saa nyt nähdä jos saan jostain guest-passin, niin voisin kokeilla peliä vähän aikaa. Elätellään vielä toiveita. :D
Joo, se tässä vielä positiivista on, että varsinkin suurimmat PvP- epäkohdat on vielä korjattavissa, mikäli FunCom kerrankin laskeutuisi meidän pelaajien tasolle ja oikeasti kuuntelisi mitä meillä on sanottavana. Instanceihin nojaavalle pelimekaniikalle ei enää pysty tekemään mitään, joten sen kanssa on vain opittava elämään. Itse pelin on kyllä parempi olla aivan perkeleen loistava, että sitä oikeasti jaksaa pelata vielä ensimmäisen ilmaisen kuukauden jälkeen. Kuten sanoit, pieni toivon kipinä elää vielä.

Huomennahan se sitten alkaa, kunnon rytinät. Windsoul PVP-serverille olisi tarkoitus killan kanssa suunnata. :)

Huomennahan se sitten alkaa, kunnon rytinät. Windsoul PVP-serverille olisi tarkoitus killan kanssa suunnata. :)
Soon Wildsoul.

Jatulit-killan kanssa Wildsoulille tulossa itsekin.

Peli julkaistaan neljän päivän kuluttua :)

Zone-sarja -42%
Tässä just asentelen tätä. Milläs servuilla jengi pelailee ja millasta hahmoa ootte luomassa?
Mää voisin kyllä olla mukana jonkinlaisessa Pakkis-killassa! :hyper:

Fury-servulla pompitaan. Sukulaku Jatulit-killassa. Menimmekin Furylle jostain syystä tuon aikaisemman Wildsoulin sijaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom