Sen kerran kun vähän laskee suojaustaan ja yrittää hivenen uskoa hypea, niin sen saa kyllä tuta nahoissaan. Sen verran hirveältä nämä uudet tiedonrippeet mitä itse pelistä on julkaistu kuulostavat. Käytännössä pelin kulmakivet, outdoor PvP sekä Siege- matsit on tuhottu jo ennen julkaisua, kun FunComin velliperseet ovat vetäneet sanojaan takaisin ja tuovat WoW:ista tutut minipelit aka battlegroudit mukaan Age of Conaniin. Ja jos pelkkä PvP- aspektin raiskaus ei tunnu olevan tarpeeksi paha ratkaisu, niin FunCom on tosiaan päätynyt tähän zonejen instance- pohjaiseen suunnitteluun, missä siis jokaisen zonen populaatio jaetan tasaisesti instanceihin "lagin välttämiseksi", jolloin zonelle mahtuu kerrallaan n. 100-200 pelaajaa. Tämä jos jokin tappaa viimeisetkin immersion rippeet, mutta ei sen väliä kunhan itse peli on vaan mahdollisimman wowimainen ja syö mahdollisimman suuren osan sen markkinaosuudesta.
Nyt vielä jos pelaajaa ei edes tulla rankaisemaan PvP- kuolemasta, niin tämä peli on vain säälittävä plagiointiyritys WoW:ista. Todella munaton ratkaisu norjalaisilta. Noh, eipähän kulu tämäkään kesä pelaamisen merkeissä, se on positiivista!