After maxin annostelu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaunty
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
37
Ite ~65kg/170cm

ohjeessa sanotaa 3 mitallista treenin jälkee, kannattaako noil mitoilla ottaa sama määrä, kun mietin että rankka treeni ohjelma tällä hetkellä että kannttanee kuitenki ottaa sit ~100g et saa 5g glutaa ja kreaa että palautuminen ois "maximaalinen" ? :o

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Voit ottaa enemmän jos treenit on kovempia. 100g ei ole liikaa tuota.

Ok, aattelin jos menettelis "vanhaan" tapaan ja vetäs sit 100g palkkaria ja 30-45min sen jälkee 50g mass blastia, toimi ainaki vanhan palkkarin kanssa hyvin :)

Ihan hyvä setti jos ei tuppaa helposti läskiä tulemaan,vaikka kyllä muutenkin treenin jälkeen tulee hyvin hyväks käytettyä noi ravintoaineet.

Itselläni on niinkin perustavanlaatuinen ongelma, että ei ole mitään hajua millaista palautusjuomaa kannattaisi vasta-alkajan harkita. Reeniä on 4 kertaa viikkoa kohden. Isoimpana ongelmana koen, että kun yritän päästä näistä vatsan tienoilla roikkuvista kellukkeista eroon, niin en osaa ollenkaan arvioida tarvitsemiani ravintoainemääriä.

Yritin pakkiksen myymälästä katsella sopivaa vaihtoehtoa, mutta hinnat ovat järkyttävän kovia opiskelijalle. Eikä kyllä oikeen sellaista selkeää vaihtoehtoa löytynytkään.. Vinkkejä?? Painoa on tosiaan 88kg ja mittaa 185 suurinpiirtein.

Heraproteiinikonsentraatti ja soijaproteini-isolaatti ovat halpoja molemmat ja kun vertaat sitä proteiinigramman hintaa ruokaan niin eipä olekkaan kallista.

>??=P

Mites on proteiinin ja hiilihydraattien minimi määrä palautusjuomassa, jos on on mahdollista saada n.20-30 minuuttia palkkarin jälkeen ruokaa(palkkari juodaan suihkussa). Olen tähän päivään saakka ottanut n. 1.5dl whey3(banskuvansku) ~36gprotskua ja vähän alle desi maltoa 40-45g. Painoa 72-73kg.

Itse kävi mielessä, että etu-ja takareisitreenin jälkeen voisi ottaa edelleen saman annoksen, mutta muina päivinä laskea protkun määrän 1dl.
?

jaki_ kyllähän noissa palautusjuomien annosteluohjeissa tarjotaan vaikka kuinka pieniä määriä, mutta ite oon ottanu minimissään tommoset 30g protskua ja saman verran hiilaria palkkarissa.

Pointti ole siinä, että saisin ruokaa nopeasti kotoa. Pakkiksella tuntuu useat pitävän palkkarin jälkeen n. tunnin taukoa seuraavaan ateriaan. Jos minä pidän vain 30minuuttia väliä, voisinko pihtailla protskun määrässä? En tosin jalkapäivinä.

Eihän sitä -hyvänen aika- maistella kun VEDÄ NAAMARIIS VAAN!!!
Kyllä sen kestää, kun tietää miten hyvää se sulle tekee.

Olen purkin after maxia vetänyt suklaan makuisena. Kyllä sen alas pulputti aina treenin jälkeen.
2dl jauhoa per annos.

Hullu inkkari sanoi:
Eihän sitä -hyvänen aika- maistella kun VEDÄ NAAMARIIS VAAN!!!
Kyllä sen kestää, kun tietää miten hyvää se sulle tekee.

Olen purkin after maxia vetänyt suklaan makuisena. Kyllä sen alas pulputti aina treenin jälkeen.
2dl jauhoa per annos.

Mulla on menossa vanilja jäätelö...Raivolla pitää se vetästä treenin jälkee... :thumbs:

Ite olen vetäny treenin jälkeen n. 1,5dl (=80g) Afteria ja lisäksi sekaan hydrolisoitua protskua n. 1 kukkurallisen rkl verran. Toimii hyvin. Eikä makukaan ole paha.

Siggy sanoi:
After maxin maku on aivan perseestä.Tulee tuskanen rupeama kun tota koittaa treenin jälkeen maistella... :urjo:

Joo on kyllä kamalaa.. just just saa alas :hyper:

No ei vaan, parhaimman makuista jauhoa mitä oon vetäny on After Max suklaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom