Affliction Banned *SPOILERIT*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fool
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei vittu kyl Fedor on semmonen kone ettei mitään rajaa. Ei Randykään ton kanssa kovin kauaa kestäs. Huh huh

Toi Tim Sylvia on jotain niin kauheaa... se näyttää ihan joltain loukkaantuneelta hylkeeltä, joka kitkuttelee pitkin tota kehää... tosi ylläri että hävis puolessa minuutissa.

Toi Tim Sylvia on jotain niin kauheaa... se näyttää ihan joltain loukkaantuneelta hylkeeltä, joka kitkuttelee pitkin tota kehää... tosi ylläri että hävis puolessa minuutissa.

Aina niin mahtavia kommentteja. Itsekkään en timpasta pidä, mutta annan sentään täältä keyboardin takaa vähän arvoa kaverin saavutuksille.

Ei Sylvia mikään turha jätkä ole. En pidä miehestä henk.koht. mutta ei sitä nyt vaan voi kiistää, että mies olisi huipputason ottelija.

Uskoin, että Fedor vie, mutta tähän tyyliin? Kelasin että matsi nyt edes vähän kestäisi, Fedor veisi Timpan maahan jollain lonkkaheitolla ja lukottaisi ehkä ekan erän lopussa, tai toisessa.

Katsoin epäuskoisena kun matsi alkoi ja Fedor about raiskasi Sylvia paran.

kyllä se feder on kone! ei voi muuta sanoa..
JA KYLLÄ, oli mahtava nähdä Vitor Belfourt iskussa! tästäkö lähtee uudelleen nousu? toivottavasti, Phenom is back!

Se Vitorin tyrmäys oli muuten tosi komea. Nätin näköistä nyrkkeilyä.

Joo ruma se on kuin perkele, mutta näissä kinkereissä ei ulkonäköpisteitä jaella. Täytyy muistaa, että Tim on voittanu kaks kertaa Arlovskinkin, joka antoi aika vakuuttavan näytön taas itsestään.

Sama täällä. Belfort on aina ollut suosikki matsaajia ja aina toivon voittoa. Nyt vaihteeksi aika vakuuttava esitys ja hieno tyrmäys.. Hieno homma
Fedorista ei sanoja keksi... gyborggi on juurikin sopiva kuvaus.
Randy muuten näytti jo tosi vanhalta ja kuivalta ukolta.. Näyttäisi ,että on viimeisten vuosien aikana vanhentunut silminnähden ulkoisesti. Ikinä ei Randya voi laskea kokonaan ulos se on nähty ,mutta että pystyisi tosiaan haastamaan Fedorin. En jaksa uskoa.
Kaiken kaikkiaan tosi hyvä eventti. Babalun ,Belfortin ja Arlovskin ottelut jäivät ainakin mieleen hyvinä ja värikäinä matseina

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miten sä sinne päädyit?
Sattumalta. Lomilla Losissa, näin telkussa tapahtuman mainoksen edellisenä päivänä ja eikun lippuja etsimään. Eka MMA-Event minkä livenä näin, netissä tullut noita katseltua eli jonkin tason lajia seuraava penkkiurheilijä olen.

Oliko kallista?
IMO ei. 2 tikettiä noin $220; ylimmällä/kauimmaisella tasolla, mutta suoraan kehän vieressä ja itse asiassa lähempänä kehää kuin olisi voinut kuvitella ja yläviistosta muutenkin hyvä näkyvyys. Liput ostettu tapahtumapäivän aamuna, joten ei pelkoa ennakkoalennuksista.

Mitä ajattelet paikalla olleena tapahtuman tulevaisuudesta?
Eiköhän tuo televisiointipuolen menestys tuon touhun tulevaisuuden ratkaise. Hallissa oli varmasti tarpeeksi väkeä ja ainakin markkinointi tuon Pay-Per-Viev:in osalta oli hoidossa: suht runsaasti TV-mainoksia, tienvarsiplakaatteja jne.

Sylviasta ei muuten jostain syystä tunnu pitävän kukaan. Hallissakin sen naaman ilmaantuminen screenille aiheutti välitöntä buuausta ;)

IMO ei. 2 tikettiä noin $220; ylimmällä/kauimmaisella tasolla, mutta suoraan kehän vieressä ja itse asiassa lähempänä kehää kuin olisi voinut kuvitella ja yläviistosta muutenkin hyvä näkyvyys. Liput ostettu tapahtumapäivän aamuna, joten ei pelkoa ennakkoalennuksista.

Ei edes paha. Yhden lipun hinnaksi tulee 70-75 euroa, riippuen euron kurssista. Rock-konsertit maksavat enemmän ja tuollaisessa kyllä käy mieluummin.

:offtopic: Heititkö ihan lonkalta vai onko jotain huhuja? Ei ole lainkaan varmaa, ettei tito kuitenkin tekisi uutta diilia UFC:n kanssa.

No Titollahan on kovat riidat Danan kanssa ja aukoi päätänsä siihen malliin että tuskin menee takaisin UFC jos vain mahdollista. Luulen että Tito menee Afflictioniin, mies oli nyt paikan päällä ja tuntee Trumpinkin suht hyvin. Affliction 2:ssa olisi aika helmi matsi Tito vs. Lil Nog.

Couture ottelee Afflictionissa jos vain saa sopimussotkut UFC:n kanssa sovittua. Muuten huomasiko muut miten Couture näytti todella paljon vanhemmalta ja pienemmältä Afflictionissa kuin esim. Gonzagaa vastaan?

Muuten huomasiko muut miten Couture näytti todella paljon vanhemmalta ja pienemmältä Afflictionissa kuin esim. Gonzagaa vastaan?

Ja muutenkin Randy näytti olevan niinku toisen asialla. Aivan kuin olisi ollut vaivaantunut tuosta Fedor vs. Randy hypetyksestä. Ehkä Randy tietää itse ettei tuota matsia koskaan tule. Mutta toivotaan toivotaan... Olishan se komiaa! :rock:

Belfooort! Loistavaa. :D Timppa ei kerenny kissaa sanoo ku venäläinen jyrä taputteli kaverin mattoon. Että mä tykkään! Arlovski on ollut aina yks mun lemppareista ja näytti kyllä taas kerran olevan iskussa. Tosi hyvä eventti kaikenkaikkiaan ja toivotaan toivotaan että jatkoa piisaa samalla volumella. :D

Mä NIIN toivon että Couture - Fjodor matsi saatais pikimmiten alta pois ni loppuis nää spekulaatiot. Kävi miten kävi. :E

Mä NIIN toivon että Couture - Fjodor matsi saatais pikimmiten alta pois ni loppuis nää spekulaatiot. Kävi miten kävi. :E

Eikä se ole aika selvää että miten siinä kävisi. En tajua miten jengi vieläkin voi epäillä Fedorin ylivoimaa. Randy saisi selkäänsä ja pahasti.

Mä en käsitä miksi jonkun Randyn pitäisi päästä ottelemaan Fedoria vastaan.

Saatavilla olisi kuitenkin esim. Arlovski ja Barnett.

Mä en käsitä miksi jonkun Randyn pitäisi päästä ottelemaan Fedoria vastaan.

Saatavilla olisi kuitenkin esim. Arlovski ja Barnett.

Samaa mäkin tässä ihmettelen. Ei ole häkkiä mitä vasten voisi painaa,joten siinä menee yksi iso osa randyn pelistä. Esim. viimeisessä matsissa Randy käytti juuri tuota taktiikkaa,että voitti.

Timppa sai todellakin kyytiä isolla kädellä :wtf:

Arlovksi ja Rothwell matsi oli hyvä. Lopetuksessa vielä roiskahti hienosti verta kameraan :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom