Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luulen että Affliction kakkosessa nähdään Couture ja Tito Ortiz noiden nykyisten lisäksi.
Toi Tim Sylvia on jotain niin kauheaa... se näyttää ihan joltain loukkaantuneelta hylkeeltä, joka kitkuttelee pitkin tota kehää... tosi ylläri että hävis puolessa minuutissa.
Joo ruma se on kuin perkele, mutta näissä kinkereissä ei ulkonäköpisteitä jaella. Täytyy muistaa, että Tim on voittanu kaks kertaa Arlovskinkin, joka antoi aika vakuuttavan näytön taas itsestään.Toi Tim Sylvia on jotain niin kauheaa... se näyttää ihan joltain loukkaantuneelta hylkeeltä, joka kitkuttelee pitkin tota kehää... tosi ylläri että hävis puolessa minuutissa.
Belfort on aina ollut yksi suosikeistani, toivottavasti ura lähtee taas nousuun ja toivottavasti tuossa järjestössä ei ole dopingtestejä.
Sattumalta. Lomilla Losissa, näin telkussa tapahtuman mainoksen edellisenä päivänä ja eikun lippuja etsimään. Eka MMA-Event minkä livenä näin, netissä tullut noita katseltua eli jonkin tason lajia seuraava penkkiurheilijä olen.Miten sä sinne päädyit?
IMO ei. 2 tikettiä noin $220; ylimmällä/kauimmaisella tasolla, mutta suoraan kehän vieressä ja itse asiassa lähempänä kehää kuin olisi voinut kuvitella ja yläviistosta muutenkin hyvä näkyvyys. Liput ostettu tapahtumapäivän aamuna, joten ei pelkoa ennakkoalennuksista.Oliko kallista?
Eiköhän tuo televisiointipuolen menestys tuon touhun tulevaisuuden ratkaise. Hallissa oli varmasti tarpeeksi väkeä ja ainakin markkinointi tuon Pay-Per-Viev:in osalta oli hoidossa: suht runsaasti TV-mainoksia, tienvarsiplakaatteja jne.Mitä ajattelet paikalla olleena tapahtuman tulevaisuudesta?
IMO ei. 2 tikettiä noin $220; ylimmällä/kauimmaisella tasolla, mutta suoraan kehän vieressä ja itse asiassa lähempänä kehää kuin olisi voinut kuvitella ja yläviistosta muutenkin hyvä näkyvyys. Liput ostettu tapahtumapäivän aamuna, joten ei pelkoa ennakkoalennuksista.
Heititkö ihan lonkalta vai onko jotain huhuja? Ei ole lainkaan varmaa, ettei tito kuitenkin tekisi uutta diilia UFC:n kanssa.
Muuten huomasiko muut miten Couture näytti todella paljon vanhemmalta ja pienemmältä Afflictionissa kuin esim. Gonzagaa vastaan?
Mä NIIN toivon että Couture - Fjodor matsi saatais pikimmiten alta pois ni loppuis nää spekulaatiot. Kävi miten kävi. :E
Mä en käsitä miksi jonkun Randyn pitäisi päästä ottelemaan Fedoria vastaan.
Saatavilla olisi kuitenkin esim. Arlovski ja Barnett.