Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fedor ylimielinen? Nöyrempää jamppaa saa hakea ja kun viel lisätään, että miehellä ei tosiaan mitään syytä nöyristelyyn ole, niin ei voi kuin nostaa hattua. Fedor <3
Tais olla niin, että on ison talon antanut äidilleen, ja itse asuu jossain "normaalissa" asunnossa.Fedor nyt on kaukana ylimielisestä. Hieno taistelija ja nöyrä kaveri :P Kuulemma asuu äitinsä ostamassa pienessä talossa.
Tai jotaki tollasta ne selitti noi selostajat =P
Näinhän se oli, eli osti äidilleen talon ja asuu ite jossain kerrostalo/rivitalo tyyppisessä pienemmässä asunnossa.Tais olla niin, että on ison talon antanut äidilleen, ja itse asuu jossain "normaalissa" asunnossa.
Siinä tais kääntäjälle käydä pieni moka:Olen samaa mieltä nöyryydestä. Big Johnin haastattelussakin pienen naureskelun jälkeen totesi että haluaisi otella Randy Couturea vastaan. Ja kun nyt ihan tuota venäjää ymmärsin, niin häntä vähän nolotti sanoa se. Ei ollut mitään "bring anyone" meininkiä vaan nöyrästi totesi että haluaisi miehen kohdata.
" I admire Randy Couture very much and i think he is a great fighter, but to tell u the truth (no chestno) in russian
After saying to tell u the truth his translator interupts him without giving him the chance to say who he really wants. Fedor is not the one to grab the microphone and he just stood there with his calm self. When Fedor said Randy Couture while speaking Russian all the fans and everybody assumed that he was calling out Couture, which wasn't the case. Again all he said i respect couture a lot but in honesty i would like .....................
Siinä tais kääntäjälle käydä pieni moka:
Tämän sivuston mukaan Fedor sanoi haastattelussa heille, että seuraavana vastassa olisi Arlovski. Affliction on suunnitellut seuraavaa tapahtumaansa marraskuulle, mutta Fedorin puoli haluais aikaistaan sen lokakuulle, että voisi otella uutenavuotena Japanissa. Uudenvuoden vastustajasta ei ole tietoa, mutta Fedor sanoo sen olevan luultavasti Cro Cop. Tämän jälkeen olisi 2009 maaliskuussa tarkoitus mättää Josh Barnettia vastaan USA:ssa.
Ottelemaan vai juoksemaan ympäri kehää? Tylsin ottelija ikinä.
No joo Tuf 7 matsit ei kyllä kauhean korkeatasoisia ollut. Eipä noo Machidan matsit silti itsellä ainakaan mitään hirveää kutkutusta aiheuta niinkuin jonkun Huertan tai Nick Diazin ottelut ,joissa aina on hyvää tekniikkaa ja tapahtuu. aika tylsähkö ottelija. Vakuuttava lista kuitenkin B.J Penn ja Franklin mm. ja ihan mielenkiintoista nähdä kuinka tulee pärjäämään. Ei toi Tito matsi nyt ainakaan hirveästi vakuuttanut
No ei se todellakaan ole mikään meriitti.. Mutta mainitsin vaan että kova nimi listassa.. Erohan on sama kuin laittaisi GSP:een Fedoria vastaan.. En sitä sillä tarkottanut et olis joku kauhee saavutus mut kuhan mainitsin. Frankiln voittoa tosin voi meriittinä pitää..Mä repeen toistuvasti sille et toi BJ Penn voitto lasketaan meriitiksi Machidalle.
Hahaha loistavaa... ;D Varsinki Randy "I was just as good". :hyvä: