- Ikä
- 38
Ja tämä yllätti kenet? :P
No tuo pituus ja massa yllätti minut... kyllähän minä sen nyt tiesin että AA on timmissä kunnossa mutta en olisi uskonut että se on noin pitkä ja iso muutenkin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja tämä yllätti kenet? :P
Olen hirveän pahoillani, jos kirjoittamani previkat eivät ole mieleesi.Pitää - toivottavasti kenenkään mieltä pahoittamatta - sanoa että nämä pakkiksen etusivulle ilmestyvät eventti"artikkelit", eivät kirjoitus- ja tyylivirheineen ole mun mielestä kovin hyviä. IMHO, Mike vois itse ryhtyä taas kirjoittelemaan näitä.
:piis:
Mistä ihmeestä noita Lesnari nuthuggereita sikiää joka ainoaan ketjuun laulamaan samaa virttä. Pitäis perustaa ketju "Lesnar vs. rest of the world". ja keskittää kaikki lätinät sinne. Niinkuin joku jo sanoi ei kiinnosta pätkääkään lukea samoja Lenar lauluja joka ainoasta ketjusta. Kohta ei viitsi enää tätäkään palstaa luekea jos homma karkaa joka ketjussa.
.....
Ja jos mahdollisia tulevaisuuden lupauksia mietitään fedorin voittajiksi niin Lesnar tietysti on YKSI monista mahdollisuuksista.. kyllä fedorillekkin kengittäjä löytyy vielä joskus
No tuo pituus ja massa yllätti minut... kyllähän minä sen nyt tiesin että AA on timmissä kunnossa mutta en olisi uskonut että se on noin pitkä ja iso muutenkin
kyllä fedorillekkin kengittäjä löytyy vielä joskus
Miks helvetissä Krika oli tuolla iskemässä silmää Fedorille?Onko nyt termit hukassa vai onko se jo löytynyt?
http://i214.photobucket.com/albums/cc18/kromag_2007/Yarennoka-FedorEmelianenkovsHong-Ma.gif
Ei BitBulli ole iso, Fedor se vaan pieni on. Jos ukko on 182cm ja 104kg noilla rasvoilla niin sehän mahtuis vaikka alle 84kg sarjaa tikissä...
Jos ei ole mitään sanottavaa thredin aiheeseen liittyvää niin voit jättää sanomattahuomaa muuten lukiessa että Fedor-fanit ottaa aika henk. kohtasesti kaikki negatiiviset kalaukset :D
Ja kuka siitä Lesnarista on niin älyttömästi jauhanut? :D JOS oikein muistan lukeneeni, niin aluksi puhuttiin Fedorin mahd. vastustajista/voittajista, ja sitten joku heitti lesnarin ja sitten alkoikin parku siitä kuinka lesnarista puhumisen voisi lopettaa.
Ja jos mahdollisia tulevaisuuden lupauksia mietitään fedorin voittajiksi niin Lesnar tietysti on YKSI monista mahdollisuuksista.. kyllä fedorillekkin kengittäjä löytyy vielä joskus
Pisti muuten vielä myös silmään se kuinka jo pariin otteeseen kaavailtiin että jos Fedor vaikka häviäisikin Arlovskille niin sehän ei sitten voisi mitenkään olla siksi koska Arlovski olisi vain parempi sinä iltana,, ei.. se olisi vain jos Fedor huumattaisiin salamyhkäisesti ja
Arlovski lataisi vuosisadan heijarin Fedorin takaraivoon joka laskettaisiin lailliseksi iskuksikin vielä..
peace.
Jos ei ole mitään sanottavaa thredin aiheeseen liittyvää niin voit jättää sanomatta
aivan turhaa lapsellista provoa tuo sinun postaus...