Affliction 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pitää - toivottavasti kenenkään mieltä pahoittamatta - sanoa että nämä pakkiksen etusivulle ilmestyvät eventti"artikkelit", eivät kirjoitus- ja tyylivirheineen ole mun mielestä kovin hyviä. IMHO, Mike vois itse ryhtyä taas kirjoittelemaan näitä.

:piis:
Olen hirveän pahoillani, jos kirjoittamani previkat eivät ole mieleesi.
Previkat kirjoitetaan minun ja Jari Anttilan yhteistyössä. Kirjoitusvirheistä vastaan varmasti suurimmaksi osaksi minä, mutta pyrin kiinnittämään niihin yhä enemmän huomiota. Tyylivirheistä en sitten tiedäkkään. En oikein käsitä mitä tarkoitat tällä. Tarkemman keskustelun aiheesta käyn mielelläni yksityisviestein tai sähköpostilla. Voit laittaa minulle mailia osoitteeseen maunonen [at] gmail . com.

T: Janne Maunonen

Mistä ihmeestä noita Lesnari nuthuggereita sikiää joka ainoaan ketjuun laulamaan samaa virttä. Pitäis perustaa ketju "Lesnar vs. rest of the world". ja keskittää kaikki lätinät sinne. Niinkuin joku jo sanoi ei kiinnosta pätkääkään lukea samoja Lenar lauluja joka ainoasta ketjusta. Kohta ei viitsi enää tätäkään palstaa luekea jos homma karkaa joka ketjussa.

Sitten asiaan. Hukea matsi kyllä tulossa Fedor vs. Arlovski. Affliction on satsannut oikein kunnolla promoamiseen ja hyvää jälkeä ovat saaneet noissa dokkareissa aikaiseksi. Itse ottelusta on tosi paha veikata. Helppohan olis sanoa että Fedor vie helposti, mutta jotenkin on sellainen kutina et Arlovski on elämänsä vedossa. AA:lla on hyviä ja vakuuttavia voittoja alla ja itseluottamus taas nousussa. Arlovski on pelottava vastus kun sattuu hyvä ottelupäivä.

AA on varmasti reenannut alasvienti puolustusta ja todennäköisesti pyrkii lähtemään matsiin hieman varovasti. Jos Fedor erehtyy hötkyilemään ja AA pääsee iskemään vastaan voi ottelu vaikka päättyä yllätykseen. Toisaalta vastassa on Fedor josta ei voi enempää ylisanoja viljellä mitä on jo sanottu. Hartain toive olisi että ottelu kestäisi vähän pidempään että saatais nähdä huippu ottelua aivan maailman eliittitasolta.

Mistä ihmeestä noita Lesnari nuthuggereita sikiää joka ainoaan ketjuun laulamaan samaa virttä. Pitäis perustaa ketju "Lesnar vs. rest of the world". ja keskittää kaikki lätinät sinne. Niinkuin joku jo sanoi ei kiinnosta pätkääkään lukea samoja Lenar lauluja joka ainoasta ketjusta. Kohta ei viitsi enää tätäkään palstaa luekea jos homma karkaa joka ketjussa.

Tätä mietin itsekkin. Joku energinen heppu voisi tehdä "Keskustellaan Lesnarista" threadin. Ja sinne voi sitten laittaa aivan kaikki mitä Lesusta tulee mieleen niin ei mene nämä toisen organisaation ketjut Lesnar höpinöiksi!

Pikku Nogilla 1,90
Kirill 2,20
Belfort 2,50
Yvel 5,50
Arlovski 3,50

Noista voisi tehdä kaksi lappua missä toiseen Belfort ja Kirill ja toiseen Pikku Nog ja Yvel
Omaan silmään Belfort ja Kirill näyttää riskimmältä vedolta vaikka kerroin onkin pienempi. Noin siis Unibetillä

huomaa muuten lukiessa että Fedor-fanit ottaa aika henk. kohtasesti kaikki negatiiviset kalaukset :D

Ja kuka siitä Lesnarista on niin älyttömästi jauhanut? :D JOS oikein muistan lukeneeni, niin aluksi puhuttiin Fedorin mahd. vastustajista/voittajista, ja sitten joku heitti lesnarin ja sitten alkoikin parku siitä kuinka lesnarista puhumisen voisi lopettaa.

Ja jos mahdollisia tulevaisuuden lupauksia mietitään fedorin voittajiksi niin Lesnar tietysti on YKSI monista mahdollisuuksista.. kyllä fedorillekkin kengittäjä löytyy vielä joskus :)

Pisti muuten vielä myös silmään se kuinka jo pariin otteeseen kaavailtiin että jos Fedor vaikka häviäisikin Arlovskille niin sehän ei sitten voisi mitenkään olla siksi koska Arlovski olisi vain parempi sinä iltana,, ei.. se olisi vain jos Fedor huumattaisiin salamyhkäisesti ja
Arlovski lataisi vuosisadan heijarin Fedorin takaraivoon joka laskettaisiin lailliseksi iskuksikin vielä.. :)

peace.

.....
Ja jos mahdollisia tulevaisuuden lupauksia mietitään fedorin voittajiksi niin Lesnar tietysti on YKSI monista mahdollisuuksista.. kyllä fedorillekkin kengittäjä löytyy vielä joskus :)

Löytyyhän sille kengittäjä... JOSKUS. Onko se AA?? Ehkä. Fedor ikäntyy ja kyllä viimeistään seuraavan 100 vuoden aikana joku hänet voittaa. :D:rolleyes:
Tosin luulen,että Fedor ei ole ihminen ja saankin todennäköisesti katsella 2055 Fedorin mestaruus matsia....:hyvä::dance::dance2::rolleyes:

No tuo pituus ja massa yllätti minut... kyllähän minä sen nyt tiesin että AA on timmissä kunnossa mutta en olisi uskonut että se on noin pitkä ja iso muutenkin

Ei BitBulli ole iso, Fedor se vaan pieni on. Jos ukko on 182cm ja 104kg noilla rasvoilla niin sehän mahtuis vaikka alle 84kg sarjaa tikissä...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
huomaa muuten lukiessa että Fedor-fanit ottaa aika henk. kohtasesti kaikki negatiiviset kalaukset :D

Ja kuka siitä Lesnarista on niin älyttömästi jauhanut? :D JOS oikein muistan lukeneeni, niin aluksi puhuttiin Fedorin mahd. vastustajista/voittajista, ja sitten joku heitti lesnarin ja sitten alkoikin parku siitä kuinka lesnarista puhumisen voisi lopettaa.

Pisti muuten vielä myös silmään se kuinka jo pariin otteeseen kaavailtiin että jos Fedor vaikka häviäisikin Arlovskille niin sehän ei sitten voisi mitenkään olla siksi koska Arlovski olisi vain parempi sinä iltana,, ei.. se olisi vain jos Fedor huumattaisiin salamyhkäisesti ja
Arlovski lataisi vuosisadan heijarin Fedorin takaraivoon joka laskettaisiin lailliseksi iskuksikin vielä.. :)

peace.
Jos ei ole mitään sanottavaa thredin aiheeseen liittyvää niin voit jättää sanomatta :)

aivan turhaa lapsellista provoa tuo sinun postaus...

20090121051402_IMG_7621.JPG

Fedor on vaan niin pieni. Tätä kuvaa, kun katsoo niin näyttää että 205 paunaisetkin ovat reilusti isompia.

Tossa kuvassa ei ihmiset seiso rivissä, vaan reunoilla ihmiset on lähempänä kameraa kuin keskellä. Esim. Arlovski näyttää paljon lyhyemmältä kuin Buentello vaikka hän on oikeasti 3cm pitempi.

Jos ei ole mitään sanottavaa thredin aiheeseen liittyvää niin voit jättää sanomatta :)

aivan turhaa lapsellista provoa tuo sinun postaus...

kiitos kun todistit pointtini, tai edes osan siitä :)

mutta jatketaan toki aiheella, tosissaan mielenkiintosta nähdä kuinka iso A on kehittynyt tässä viime UFC matsien jälkeen vielä.. Ei voi kun innolla odottaa. Suurin odotus kohdistuu Belfort -matsiin, katsotaan kuinka kuosissa ollaan nyt kun eka Affl.B oli jo mukavan näköstä :) seon uusi tuleminen.

Suositut

Back
Ylös Bottom