***Affliction 2 SPOILERS***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
Mä kokeilen XME Forumsin 2,60 $ maksavaa striimiä. Hieman arveluttaa sitä varten asennettavat katseluohjelmat, mutta raportoin tänne sitten miten toimii.

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Mä kokeilen XME Forumsin 2,60 $ maksavaa striimiä. Hieman arveluttaa sitä varten asennettavat katseluohjelmat, mutta raportoin tänne sitten miten toimii.

Millainen juttu tuo on? Hinta vaikuttaa kyllä aivan muulta kuin esim.Yahoon n.40dollarin hinta UFC:sta.. Onkohan laiton?

epäilen et on laiton saitti, jossa yrittävät viedä hilloa siitä että streamaavat sen, ja se voi katketa ihan yhtä nopeasti kuin justin.tvn lähetykset, ja palautuksia ei varmasti saa :P

Siis ihan naurettavan iso tuo summa 40 dollaria per yksi eventti. Samaa luokkaa kuin jossain tunnetun bändin konsertissa kävisi. Mulla (siis opiskelijalla:D) ei oo todellakaan varaa siihen. Toivottavasti löytyy ilmaisia hyviä ja toimiviä striimejä.

Kuinkas moni onkaan vielä hereillä ;) ?

*Ensimmäisten ottelijoiden kuulutukset menossa*

Edit: SopCastilla MMA-TV pyörii kuin... pyörii joten kuten.

sopcastilla näkyy mmatv aika näpsäkästi
toi toimii vielä yleensä aika hyvin

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Eihän UFC:n preleissäkään ole kuin murto-osa lopullisesta liveyleisöstä.

Vähän tais vikassa erässä jalat painaa muuten hyvä matsi omasta mielestä. Saas nähdä mitä tapahtuu kun Tito tulee Bassin seuraksi jos tulee?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom