Ai? Mun mielestä se on ylivoimaisesti maailman kovin raskaansarjan ottelija.Sanderson: Joo, oikeestihan fedor on ihan vitun paska, ei yhtään ilmiömäinen lahjakkuus :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai? Mun mielestä se on ylivoimaisesti maailman kovin raskaansarjan ottelija.Sanderson: Joo, oikeestihan fedor on ihan vitun paska, ei yhtään ilmiömäinen lahjakkuus :D
No sinä kun et näytä tajuavan mitään, niin parempi pitää noi aivopierut omana tietonasi. Lue noi mun edelliset postaukset ja kerro mitä et ymmärrä.Mitäs sit kysyt jos et halua vastausta ? Ei täällä kai kukaan ole väittänyt, että Fedorovin "osumatarkkuus" olisi mitenkään ylivertainen. Sinä itse et varmaan olisi tehnyt mitään elettä enää tuon ison pommin jälkeen ? Sitä minäkin. Jotkut sitten jaksaa vääntää :D
Niinpä, mielestäni hänellä on ihan ilmiömäinen ottelusilmä, mielestäni tuo osuma oli juuri sitä.Ai? Mun mielestä se on ylivoimaisesti maailman kovin raskaansarjan ottelija.
No sinä kun et näytä tajuavan mitään, niin parempi pitää noi aivopierut omana tietonasi. Lue noi mun edelliset postaukset ja kerro mitä et ymmärrä.
O Fedor osoitti omastakin mielestä kuolevaisuuden merkkejä, kuten joku mainitsikin aikaisemmin.
Voi olla. Tuskin se ohikaan yritti lyödä. Kiva että osui.Niinpä, mielestäni hänellä on ihan ilmiömäinen ottelusilmä, mielestäni tuo osuma oli juuri sitä.
Menepä vaikka tekemään läksyjä tai jotain muuta hyödyllistä.Tämä asia taitaa olla sulle aika vakava :D Ymmärrän jos olet huumausaineiden vaikutuksen alaisena, muuten toi on aika lapsellista
Kyllä mä ton tyrmäyksen laitan mielummin Arlovskin leuan ja onnen piikkiin, kuin ylivoimaisuuden. Sylviaa vastaan Fedor oli ylivoimainen.
Huah...tää koko homma lähti siitä, että jengi kehui Fedorin suoritusta ylivoimaiseksi ja mä vertasin Sylvia-matsiin, missä Fedor oikeesti oli täysin suvereeni. Vertasin onnea ja ylivoimaisuutta, enkä tosiaankaan tarkoittanut että Fedor vei pelkällä tsägällä. Edelleen, mun mielestä (huom!) oli onni myötä kun tuo lyönti osui hyppäävän vastustajan leukaan noin täydellisesti, eikä Fedor edes tarkalleen nähnyt mihin löi. Eihän jokainen Fjodorin lyönti osu täydellisesti. En ymmärrä että mikä paha siinä on, jos joku sanoo että oli munkkia mukana? Whine pois minusta.Kyllä tuo lyönti olisi pudottanu kenet tahansa. Ja miten se on onnea kun Fedor selkeästi yritti tuota lyöntiä? Flying knee on riskialtis tekniikka ja nyt se kostautui. Whineisitkö tuurista jos Arlovski olisi tyrmännyt Fedorin tuolla polvella?
Toi on tosi vaikka Fedor häviäisikin tulevaisuudessa ei se poista sitä asiaa, että mies on kaikkienaikojen legendaarisin ja paras mma ottelija kaikki sarjat mukaan lukien.Kaikki ovat kuolevaisia ja kyllähän joku Fedoriakin joskus vie, voi olla vaikka seuraava matsi, mutta on myös mahdollista ettei näin tule tapahtumaan ennen kuin hän lopettaa. Vaikka Fedor joskus häviääkin/häviäisikin, se ei tarkoita sitä ettei jätkä olis vittu ihan omanlaisensa tapaus ja ihan vitun kone.
On Fedoria horjutettu ennenkin, silti se on vienyt...
Miksei voi verrata? Molemmissa Fedor vs. entinen UFC-mestari ja puolen vuoden sisään molemmat matsit.Ei tätä matsia ja sylvia vs. fjodoria voi verrata.
Tim ei mahtanut mitään kun oli jo tuutimassa kun taas Arlovski otteli hyvin siihen saakka, että koitti voittaa flying kneellä.