***Affliction 2 SPOILERS***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Näitkö sen matsin? Oliko täydellistä Fedorin dominointia?

No ei ollut, kyllähän Andrei oli voitolla.
Mutta montako iskua Pitbull sai perille?

Hyvin Fedor mielestäni hoiti homman, oli maltillinen eikä lähtenyt turhia höntyilemään.

edit: jaa, kuulemma sai osumia perille.
En tiedä sitten, täytyy myöhemmin kattella matsi uudestaan kunhan se johonkin ilmestyy.

No joo, kyllä saa olla hieman typerä jos ei osaa nähdä Lesnarin tämän hetkistä potentiaalia. Mutta etpä sinä huomannut niitä osumiakaan mitä Andrei jakoi, joten suuta soikeemmalle.

Kyllä se Arlovski osumia sai perille, mutta Fedor ei näyttänyt olevan moksiskaan niistä. Tiedä vaikka ottelu olisi mennyt hieman tasaväkisemmin jos Andrei ei olisi ottanut niin rajusti. Turhaa jossittelua tällainen kyllä :)

Olipahan taas ottelu, Fedor vetäisi kyllä ihan puun takaa tuon pomminsa. Pelkäsin jo rajua vastapalloa, kun se ponnahti köysistä Andreita vastaan, mutta huh, huh. Pelotti jo kieltämättä naftisti, kun Fjödöri ei mennyt ihan niin aggrella päälle, ja Arlovski sai kuitenkin kovia low kickejä nakkailtua.

No jos Fedor tyrmäsi ekassa erässä niin onhan se ylivoimainen suoritus. Ei Fedorin tai kenenkään muunkaan tarvitse jokaista hetkeä ottelussa hallita. Fedor on ennenkin ollut tappiolla; vs. Fujita, Randleman, Hunt matseissa esim. mutta on silti lopulta voittanut.
Kyllä mä ton tyrmäyksen laitan mielummin Arlovskin leuan ja onnen piikkiin, kuin ylivoimaisuuden. Sylviaa vastaan Fedor oli ylivoimainen.

Kyllä mä ton tyrmäyksen laitan mielummin Arlovskin leuan ja onnen piikkiin, kuin ylivoimaisuuden. Sylviaa vastaan Fedor oli ylivoimainen.

summa summarum: olen myös sitä mieltä että fedorilla kävi tuossa "onnenkantamoinen" en sano että arlovski olisi tuon välttämättä vienyt, mutta matsi näytti sellaiselta että olisi ollut kiva nähdä tuota kissa ja hiirileikkiä pidempäänkin, ilman tuota lyöntiä olisi tullut varmaan hyvännäiköinen matsi, koska AAlla oli selkeesti hyvä gameplan fedoria vastaan kunnes höntyili kulmassa.

tämä oli vasta toinen kerta kun näin että fedorilla on jonkunnäköisiä vaikeuksia vastustajansa kanssa ja olisi ollut kiva seurata miten tilanne etenee, tavallaan harmittaa että oon oottanut ja varmaan moni muukin jo kuukauden päivät tätä matsia kuin kuuta nousevaa, kumminkin sanokaa mitä sanotte kaikki muut matsit oli vaan lämmittelyä, vaikka siellä olikin hyviä matseja, tä oli se matsi minkä takia valvoin, ja sit se päättyy AA:n virheeseen, mikä on just se minkätakia fedor näitä voittoja napsii, fedor kun ei silmiinpistäviä virheitä tee.

ei perkele mahikset oli kyllä mihin vaan tolla matsilla.

Kiistämättä Arlovski oli aktiivisempi lyöden ja osuen alkuerässä enemmän. En kuitenkaan vain onnen piikkiin Fedorin tyrmäystä laittaisi, kyse on ottelusilmästä ja ajoituksesta, että tuollaiseen osaa lähteä ja sitä Fedorilla löytyy.

Nyt kyllä vituttaa. Jotenkin loppui paskasti. Olis suonut matsin, joka olis päättynyt ihan asiallisesti. Vitor pisti ihan puhtaasti hyvällä silmällä homman pakettiin kerrasta, Matt ei mokannut mitään. Mutta tästä Andrein matsista jäi kyllä nyt fiilis, että isosta virheestä päättyi.

Saas nähdä pääseekö Andrei ottamaan uusintaa missään vaiheessa.

Mutta mitäs sitten, jos ja kun Affliction kippaa? UFC:ssä tuskin Fedoria nähdään.

No jos koittais mennä nukkumaan, vaikka nyt on jostain syystä erittäin suuri vitutus ja vääryyden tunne. Fedor on upea ottelija eikä hänessä ole mitään vikaa, fanitan yhtälailla sitä. Mutta että kauan odotettu matsi päättyy näin vitun homosti, niin ei perkele. Ei saada ikinä tietää miten Andrei olis pärjännyt jos se vain olis himmannut.

Huomasitteko alussa kun se himmasi, sai hyvin perille suoran, Fedor horjui, Andrei meinasi jatkaa, mutta peruuttikin.

Kiistämättä Arlovski oli aktiivisempi lyöden ja osuen alkuerässä enemmän. En kuitenkaan vain onnen piikkiin Fedorin tyrmäystä laittaisi, kyse on ottelusilmästä ja ajoituksesta, että tuollaiseen osaa lähteä ja sitä Fedorilla löytyy.
Arvasin että tähän joku tarttuu. Vaikka Fedor on todistetusti taitava, silti väitän että munkkia kaivataan että noin hyvin osuu suht viattoman näköisellä lyönnillä hyppypolvea yrittävän vastustajan leukaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No Fedor vs Barnett se olisi jokatapauksessa ollut WAMMA vyöstä ensikerralla vaikka Fedor olisikin hävinnyt, että eipä se sillain olisi hirveesti muuttanut.

Arlovskihan siirtyy siis nyt nyrkkelyn puolelle kokonaan

Hauskaa tämä pohtiminen, että " Mitä jos Andrei olisi tajunnu otella vähä fiksummin ? Olisi varmaan voittanut helposti ! "
Näin ei kuitenkaan käynyt. Andrei oli vaan pölvästi kun lähti tuollalailla hyppimään kohti.
Pölvästi --> huonompi ottelija. That's it.
Ehkä tollainen agressiivisuus sopii paremmin UFC-matseihin ;)

Hauskaa tämä pohtiminen, että " Mitä jos Andrei olisi tajunnu otella vähä fiksummin ? Olisi varmaan voittanut helposti ! "
Näin ei kuitenkaan käynyt. Andrei oli vaan pölvästi kun lähti tuollalailla hyppimään kohti.
Pölvästi --> huonompi ottelija. That's it.
Ehkä tollainen agressiivisuus sopii paremmin UFC-matseihin ;)
En mä tiedä kelataanko tässä sitä, että olisi voittanut jos tuota ei olisi tapahtunut. Enemmän kai tässä päivitellään, että hyvä matsi jota on venttailtu, päättyy sitten tommoiseen selkeään mokaan. Voitto on aina voitto, mutta vituttaa mua Fedorinkin puolesta se huutava vääryys tilastoissa yhden ns. tappion muodossa.

Arvasin että tähän joku tarttuu. Vaikka Fedor on todistetusti taitava, silti väitän että munkkia kaivataan että noin hyvin osuu suht viattoman näköisellä lyönnillä hyppypolvea yrittävän vastustajan leukaan.
Nää tilanteet ei ole tietenkään vain omenien poimimista puusta, onneakin vaaditaan aina. Mielestäni ei voi silti sanoa, että säkävoitto.

En mä tiedä kelataanko tässä sitä, että olisi voittanut jos tuota ei olisi tapahtunut. Enemmän kai tässä päivitellään, että hyvä matsi jota on venttailtu, päättyy sitten tommoiseen selkeään mokaan. Voitto on aina voitto, mutta vituttaa mua Fedorinkin puolesta se huutava vääryys tilastoissa yhden ns. tappion muodossa.

Totta kaikki. Olisihan se tietysti ollut hienompi voitto jos vaikka olisi ollut kovaa kamppailua puolin ja toisin, ja sitten Fedor olisi vetänyt vaikka rear naked choke :)

Ei kannatta jossitella.

Fedor voitti ja tyrmäsi Arlovskin lyönnillä. Fedor oli parempi ottelija tänään.

Tässä on teile kaikille punahilkoille selitys:D
Arlovskin gameplan oli se että laitetaan kaikki energia alkuotteluun että saadan tyrmättyä Fedor, kun muuten ei ole mahdollisuutta. Eipä onnistunut kuin toisinpäin!
Mie itkin ihan kun Fedor voitti.

Enpä niin sanonutkaan, vaan että onnea oli tällä kertaa mukana enemmän kuin ylivoimaisuutta.
Ylivoimaisuudesta en menisi myöskään sanomaan tämän matsin perusteella, Andrei vain ryntäsi ja antoi mahdollisuuden Fedorille joka ei missannut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom