aerobista lihakset kipeenä..

kuinka tyhmää on harrastaa aerobista liikuntaa sillo ku on lihakset vielä salitreenin seurauksena kipeet?
esim spinningiä jalkatreenin jälkeen?onko se pahasta lihaksille ja niiden kehitykselle yhtälailla ku menis treenaa paikat kipeenä?
vai täytyiskö sillo vaa pitää yksinkertasesti vapaapäivä ja olla liikkumatta?vähä vaikee tehdä mitää aerobista koska kaikissaha ne jalat tulee mukaa..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itselläni on ainakin ollu aivan must kovan jalkatreenipäivän jälkeen polkea kuntopyörällä tai kevyt hölkkä (ei mitään raskasta), sillä se on ollu ainoa tapa saada jalat kunnolla auki. Ja aerobisen jälkeen pitkät venytykset. Jalat yhteen ja suoriks ja pää polviin, tekee hyvää varsinki ku on 190cm varsi.

Kyllä itsellä tulee juostua välillä jalat kipeänä. Vielä ei ole jalat pettäneet, mutta jalkojen palautumisnopeus on nopeutunut huomattavasti.

...tiedä sitten, kuinka kannattavaa se on...

Joo.. aikasta usein tulee salin päälle käytyä kävelemässä, niin kuin eilenkin jalkatreenin jälkeen puijon metsään koiruleiden kanssa... palauttaa kivasti ja muutenkin henki tasaantuu ku käypi kävelemässä...

No pistetään tähän samaan juuri nyt mieltä nakertava kysymys.
Jostain ihmeen syystä minulla on takareidet kipeenä nyt. Eilen tein erästä projektia jossa olin aika paljon kyykyssä ja ilmeisti siitä menivät kipees, joka sinällään ihmetyttää kun ei ollut mitään raskasta. No nyt aamulla kävin kävelemässä ja aluksi tuntui että kipu menee ohi mutta nyt se tuli takaisin. No illalla olisi sitten jalkatreeni päivä ja tiedän että kipulääkkeellä tai icepowerilla saan kivun pois mutta mikä järki on treenata. Sinällään takareidet ei pitäisi olla ainakaan treenistä jumissa tai siitä etteikö ne olis palutuneet edellisestä treenistä vaan ilmeisesti "uusi" työasento vaan kiristi niitä.

Itse olen kokenut hyväksi käydä lenkillä jalkapäivän jälkeisenä päivänä/aamuna. Avaa hyvin paikat-> ei tartte paria seuraavaa päivää pelätä vessaan menoa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom