Taskuraha sanoi:
Ringsidelle veilä: teetkö puntin ma ke pe vai jossain muussa järjestyksessä
Mulla ei ole mitään treenipäiviä. Ainoa sääntö mulla on, että esim. penkin teen viimeistään kahdeksantena vuorokautena edellisestä treenistä. Treenipäiväkirja on mun mielestä tän tyyppisessä systeemissä kaikista fiksuinta. Eli mä treenaan enemmänkin niin, että noin neljään viikkoon tulee tietty määrä treeniä ja tietty määrä lepoa. Se on loppujen lopuksi ihan se ja sama, että onko se penkkipäivä ke vai su, kunhan se kierto on noin 5-9 vuorokautta. Mä vaikka laitan tähän neljä viikkoa mun harjoituspäiväkirjaa, niin tajuat vähän mitä tarkoitan. Tässä ei enää kyykkäillä, kun kisat oli aika lähellä. Tää on myöskin saatanan penkkipainotteinen, koska mä panostan siihen. Jos juoksukilsat nousee, niin leikkaan sen muusta treenistä. Tällä hetkellä on kesätreenit, eli vähän juoksua, ja paljon punttia normaaleine selkä ja kyykkytreeneineen. Yleensä en dokaa noin paljon:
ma krapula
ti 6 km
ke penkki, haukkari
to 14 km. Eka 10 hyvin, vikat 4 tuskaa
pe selkä, ojentajat
la 6 km
su krapula
ma 6 km
ti penkki, penkki käsip, haukkari
ke 14 km, kovaa.
to lepo
pe selkä, ojentajat
la 21 km
su krapula
ma vinopenkki, ylätalja
ti lepo, kaverit kylään.
ke krapula, vittu, joko taas?
to 6 km. lenkin jälkeen hyvin kevyt penkki.
pe mökille/lepo
la haloin pöllejä neljä tuntia mm. moukarin ja kiilan avulla.
su aamulla 6 km, jalat ihan tukossa, tyyliin nilkutin (reidet meni tukkoon pöllien nostelusta). kyynärvarret todella kipeät. Nostelin rannasta isoja kiviä/modifioi maastavetoa eli selkätreeniä.
ma penkki, ojentajat
ti 6 km
ke maalasin mutsilla seiniä/lepo
to lepo
pe vinopenkki smith-koneella ja kp:llä, ylätalja ja hauis.
la 14 km.
su krapula
Huomaat varmaan, että ei tossa mitään päiviä ole...