Aerobinen liikunta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossi-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkä kannattaako treeniohjelmassa olla ympäri vuoden
aerobista harjoittelua ,jos rasvaprosentti meinaa nousta
liian korkealle?

Olen aikas aloittelija vielä(17) ja mietin kannattaisko
alkaa myös juoksemaan.Kunnon parantuminenkaan ei haittaisi.

Pistäkäähän neuvoa ja kertokaa mikäli itse juoksette!:)

Itse ainakin huomasin sen, että liika aerobinen söi lihasmassan kasvattamista. Tosin voi johtua siitä, etten vain pystynyt syömään tarpeeksi. Syksyllä jätin aerobisen liikunnan vähemmälle ja tuli huomattava ero siihen mitä tapahtui kevään ja syksyn välillä.

Mutta tosiaan, läskin polttamiseen kannattaa ottaa.

Elikkä kannattaako treeniohjelmassa olla ympäri vuoden
aerobista harjoittelua ,jos rasvaprosentti meinaa nousta
liian korkealle?

Olen aikas aloittelija vielä(17) ja mietin kannattaisko
alkaa myös juoksemaan.Kunnon parantuminenkaan ei haittaisi.

Pistäkäähän neuvoa ja kertokaa mikäli itse juoksette!:)

Tietenkin kannattaa lisätä aerobista jos rasvat liian korkealle meinaa mennä! Suosittelisin edes jonkinmuotoista aerobista harjoitetta ainakin kerran viikossa, varsinkaan jos siitä haittaa ei ole, :D. Armeijakin tulossa. Jos sitä massaa hankit niin pidä lenkit sitten myös lenkkeinä, etkä maratooneina. Tsemii :rock:

Jos sitä massaa hankit niin pidä lenkit sitten myös lenkkeinä
Siis? Meinaatko, että aerobisella saadaan rasva jotenkin pysymään kurissa samalla kun lihasmassa kasvaa? Vai oliko massa vain yleinen termi läskille+lihakselle? Sitä saa tosiaan kasvatettua niin, että pitää liikunnan kohtuullisena ja syö oikein hyvin. :)

Säännöllisestä kardiosta on se hyöty, että hiusverisuonisto ja hapenottokyky pysyvät kunnossa, mutta ei se kertyvän rasvan ja lihaksen suhteeseen käsittääkseni vaikuta. Jos tulee lihasta (ollaan plussakaloreilla), niin tulee myös rasvaa. Jos lähtee rasvaa (ollaan miinuskaloreilla), niin lähtee myös lihasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom