Aerobinen kaksi kertaa päivässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tommih
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt deitillä ollessa, ku pitäis vähän jaksaa polkea tolla kuntofillarilla, ni kaatuuko mailma siihen jos joskus lepopäivänä vetää kaks puolentunnin aerobista sessiota? Meinaan joskus päivä suunitelmat muuttuu tai tulee vaan niin huono omatunto :D et olis pakko jotain tehä läskien lähtemiseks. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei pitaisi kaatua jos pidat intensiteetin tarpeeksi alhaisena

Ainoa ongelma varmasti on jaksaminen. Minulla oli 2 kertaa koululiikuntaa päivässä viime jaksossa(2h/sessio. Eli 2h liikuntaa, 2h lukuaineita, 2h liikuntaa). Yleensä oli aika kuollut olo ennen seuraavaa liikuntasessiota, mutta kyllä sen jotenkin jaksoi. :whip:

Sanotaanpa näin, että hyvin tässä on itse kasvanu vuosien mittaan, vaikkakin koulussa koko tähän asti kestäneen lukioajan oli aamuvalmennusta kolmena aamuna ja tämän päälle iltaisin lajitreeniä pitkin viikkoa. Punttia ehdin tekemään sen kolme kertaa viikkoon ja välillä ylikunnossakin (jälkikäteen osasin tehdä diagnoosin), mutta homma kulki mallikkaasti eteenpäin.

Ihan liikaa porukat stressaa siitä lihasmassojen katoamisesta. Eiköhän se ole ajankohtaista vasta sitten, kun sitä oikeasti on paljon ja lähdetään äärimmäistä kisakireyttä hakemaan. Parikin tuntia leppoisaa aerobista välipäivinä tuskin ketään tappaa, jos läskiä haluaa polttaa.

Niin että Kusti vaan nyt polkee ja puntti ilosesti kulkee.

Wildemar sanoi:
Sanotaanpa näin, että hyvin tässä on itse kasvanu vuosien mittaan, vaikkakin koulussa koko tähän asti kestäneen lukioajan oli aamuvalmennusta kolmena aamuna ja tämän päälle iltaisin lajitreeniä pitkin viikkoa.

:offtopic:Mitäs lajia se Wildemar harjoittaa?

Wildemar sanoi:
Koripallo oli ja loppu mukavasti tähän kauteen häiritsemästä olennaisempia juttuja. :)
lisä-:offtopic: Satuitko olemaan vieläpä PHYK:iläinen?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom