Adultfriendfinder

Meneekö muilta hermot tuon sivun bannereihin/mainoksiin? Tuntuu että niitä tulee joka sivulta. :evil:
Kaikenlisäksi paikkakunnat varmaan "sopivasti" muuttuu sivustolla surffaajan mukaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Narukäsi sanoi:
Meneekö muilta hermot tuon sivun bannereihin/mainoksiin? Tuntuu että niitä tulee joka sivulta. :evil:
Kaikenlisäksi paikkakunnat varmaan "sopivasti" muuttuu sivustolla surffaajan mukaan.

Jep. Täällä Porissa ei ainakaan oo yhtään ton näkösiä mujia, kun noi mainostaa tossa :D

Jeps, tampereelta kun surffailee niin sopivasti sivulle aukee "megapeipe84 ahmaspudasjoenperän kirkonkylältä" ja kuvassa on keyra agustiina :jahas:

Pyranha sanoi:
Jeps, tampereelta kun surffailee niin sopivasti sivulle aukee "megapeipe84 ahmaspudasjoenperän kirkonkylältä" ja kuvassa on keyra agustiina :jahas:

:kuola: Jos se on just muuttanut sinne :rolleyes:

Joo, aika eksoottisen näköisiä oululaistyttöjäkin hyppää ruudulle harva se päivä.

Ainakin piratebay torrentti sivustoa kun käyttää niin nuo mainokset alkavat pörrää ympärillä, mutta enpä ole pahemmin hernettä nenään saanu jos muutaman tissikuvan siinä selaillessa nähnyt.:rolleyes:

Menet minne vaan, sulle kaveria tarjotaan
Löytyy ujohkoa Tarjaa
Sekä räväkkäämpää Marjaa
On siel`toki pari Annaa
Jotka haluu tehdä nannaa

Mutta hermot alkaa palaa
kun en Annoihin yhteyttä saakaan
Rekisteröityä pitäis muttei jaksa
näyttää olevan liian korkea taksa

Siispä kaverihaku on ihan susi
ja huijaa meitä kuin Alpo Rusi
Suodatin pitäis koneeseen kai laittaa
ettei pop upit liikaa surffailua haittaa

Joo, ei oo Porissa vielä tullut vastaan noin kauniita naisia.. eikä tuu. Suurinosa Porilaisista naisista on hukkunut sateella ku kävelee nenä pystyssä.... :whip:

mxm sanoi:
Menet minne vaan, sulle kaveria tarjotaan
Löytyy ujohkoa Tarjaa
Sekä räväkkäämpää Marjaa
On siel`toki pari Annaa
Jotka haluu tehdä nannaa

Mutta hermot alkaa palaa
kun en Annoihin yhteyttä saakaan
Rekisteröityä pitäis muttei jaksa
näyttää olevan liian korkea taksa

Siispä kaverihaku on ihan susi
ja huijaa meitä kuin Alpo Rusi
Suodatin pitäis koneeseen kai laittaa
ettei pop upit liikaa surffailua haittaa

Ittekkö olet rustannut tuon? :worship:

Ihan paras. :rock:

Tomppa85 sanoi:
Ittekkö olet rustannut tuon? :worship:

Oi Tomppa, etkö yhtään minuun luota?
Vartin rustailin mä runoani tuota.
Kynttilä samalla kulkusiani poltti
ja päähän nousi punaviinin viimeinenkin voltti.

Vaan mistä pirusta tuo "ohjelma/mainos" tietää että mä olen juuri Kuopiosta surffaamassa netistä kun osaa nuo Kuopiolaiset kissat laittaa esille:rolleyes:

Yksi asia on muutaman kerran huvittanut kun tuo mainos on tarjonnut jotakin kissaa Niuvaniemestä joka on mielisairaala alue Kuopiossa:D

japa sanoi:
Vaan mistä pirusta tuo "ohjelma/mainos" tietää että mä olen juuri Kuopiosta surffaamassa netistä kun osaa nuo Kuopiolaiset kissat laittaa esille
Mistäpä muusta kuin IP-numerosta. Ota vaikka käyttöön brasilialainen proxy niin kappas, naiset on Brasiliasta :)

Siis wtf? Kätättekö te oikeasti tuota sivustoa?
Itse pidin sitä ihan vitsinä, kun kerran katoin...

Saako sieltä?

Ihan vitsi toi sivu. Tottakai se kiinnostaa, kun näyttöön pamahtaa, että kappas onpas naapurikaupungissa himokkaita naisia noin paljon mua venailemassa, mitäpä tuosta että ne kaikki ovat tummaihoisia :jahas:

(ei sitä silloin tajua)

Mä oon aina luullu että ne kaikki naiset haluaa vaan mua, mutta jos ne pyörii kerta muittenkin ruuduilla niin antaa sitten olla. Ei kiinnosta tollaset tyrkyt :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom