pexxi
Mode
Mayhemillä osui tällainen silmään:
http://adolfbody.sytes.net/
http://adolfbody.sytes.net/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse asiassa ainakin Veikko Huovisen kirjasta Veitikka löytyy yksi hyvä foto, missä Hitler on seurueensa kanssa jonkinnäköisellä pururadalla metsässä 30-luvulla. Kuvassa Hitler poseeraa hauiksiaan ilman paitaa, ja yllättävän jäntevässä kunnossa mies on. Kuvan aitoudesta en mene sanomaan mitään :DSinoli sanoi:Taisi olla HIEMAN eri mallinen body tuolla Aatu-sedällä, kuin kuvat antoivat ymmärtää :D
Niin, sitähän se on, vaatteiden luomaa illuusiota.Matsku sanoi:Täytyy todeta että on Adolf on ollut erittäin kovassa kunnossa.
Puku tietysti on aina hämännyt sen verran että näyttää pienemmältä mitä todellisuudessa on ollut.
-Marchi- sanoi:No siis natsithan olivat herrarotua ja Hitlerhän itsekin vaati hyvää kuntoa sotilailtaan, joten eiköhän hän itsekin sitten pitänyt kunnostaan huolta.

-Marchi- sanoi:No siis natsithan olivat herrarotua ja Hitlerhän itsekin vaati hyvää kuntoa sotilailtaan, joten eiköhän hän itsekin sitten pitänyt kunnostaan huolta.
Mä en tiiä mikä mättää, mutta eikös koulussa opetettu, että kunnon arjalainen on lihaksikas, kaunis yms, mutta Hitler ei sitä kuitenkaan itse ollut (Mitenkään epäilemättä näiden kuvien aitoutta). Ja tossa se vitsi on, Hitlerin olisi pitänyt itsekkin olla tossa kunnossa. Ja nyt voi kieriä lattialla, hörähtää tai hymähtää ihan oman maun mukaan.Jakob sanoi:Tää ny kai oli vitsi? Mä oon sen verran daiju etten ymmärrä ilman hymiöitä.
.-Marchi- sanoi:Siis häh. Mitä vikaa tuossa minun lauseessani oli?
Pitääkö siihen lisätä, että he LUULIVAT olevansa herrarotua? Vai mistä kiikastaa??
Vai se, että fuhrer ei itse ollutkaan kunnossa? :FF