Adolf bodaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.

pexxi

Mode

Liitteet

• adolfhat.webp
    adolfhat.webp
    10,2 KB · Katsottu: 1 247
Lol :)

Taisi olla HIEMAN eri mallinen body tuolla Aatu-sedällä, kuin kuvat antoivat ymmärtää :D

Kuin kaksi marjaa: http://adolfbody.sytes.net/img/adolftrainer1.jpg
Sinoli sanoi:
Taisi olla HIEMAN eri mallinen body tuolla Aatu-sedällä, kuin kuvat antoivat ymmärtää :D
Itse asiassa ainakin Veikko Huovisen kirjasta Veitikka löytyy yksi hyvä foto, missä Hitler on seurueensa kanssa jonkinnäköisellä pururadalla metsässä 30-luvulla. Kuvassa Hitler poseeraa hauiksiaan ilman paitaa, ja yllättävän jäntevässä kunnossa mies on. Kuvan aitoudesta en mene sanomaan mitään :D

Onko toi Arnold tossa hulkin kuvassa. Liittyyköhän tää pila jotenkin arskan faija natsi menneisyyteen, mene ja tiedä.

:offtopic: Eikä natsit kehitellyt testoa yms. "supersotilailleen".

Arskahan se siinä on. Onhan se Arska itsekin joskus laukonut muutamia Hitler-myönteisiä kommentteja.

Täytyy todeta että on Adolf on ollut erittäin kovassa kunnossa.
Puku tietysti on aina hämännyt sen verran että näyttää pienemmältä mitä todellisuudessa on ollut.

Matsku sanoi:
Täytyy todeta että on Adolf on ollut erittäin kovassa kunnossa.
Puku tietysti on aina hämännyt sen verran että näyttää pienemmältä mitä todellisuudessa on ollut.
Niin, sitähän se on, vaatteiden luomaa illuusiota.

Onhan tolla aika karua läppää. Muutamat kuvatekstit pisti kyllä hymyileen.

himmler.jpg

Himmler writes in his diary:

"I gained 80 lbs. in 3 months....I was a skinny little loser, now I'm a superhuman, just like The Fuehrer"

Himmler oli alun perin kanafarmari, joten proteiinin saanti oli turvattu.

No siis natsithan olivat herrarotua ja Hitlerhän itsekin vaati hyvää kuntoa sotilailtaan, joten eiköhän hän itsekin sitten pitänyt kunnostaan huolta.

-Marchi- sanoi:
No siis natsithan olivat herrarotua ja Hitlerhän itsekin vaati hyvää kuntoa sotilailtaan, joten eiköhän hän itsekin sitten pitänyt kunnostaan huolta.

Mistä sää näitä juttuja revit?

-Marchi- sanoi:

Tää ny kai oli vitsi? Mä oon sen verran daiju etten ymmärrä ilman hymiöitä.

Hehee, tää oli IMO paras:
goebbels1.jpg

Goebbels, Minister of Propaganda, was the most reluctant of Hitler's henchmen, but finally got himself together and worked up a good set of biceps. He never got above 300 lbs. benchpressing, though, which caused him great embarassment and made his relations with "The Fuehrer" somewhat icy. Hitler wouldn't trust implicitly a man who couldn't benchpress more than 300 lbs. :D

Jakob sanoi:
Tää ny kai oli vitsi? Mä oon sen verran daiju etten ymmärrä ilman hymiöitä.
Mä en tiiä mikä mättää, mutta eikös koulussa opetettu, että kunnon arjalainen on lihaksikas, kaunis yms, mutta Hitler ei sitä kuitenkaan itse ollut (Mitenkään epäilemättä näiden kuvien aitoutta). Ja tossa se vitsi on, Hitlerin olisi pitänyt itsekkin olla tossa kunnossa. Ja nyt voi kieriä lattialla, hörähtää tai hymähtää ihan oman maun mukaan.

Edit: Mä luin nyt jotain muuta mitä tossa luki. Suora vastaus: se oli vitsi, ellei Marchi ole uusnatsi :eek: .

Siis häh. Mitä vikaa tuossa minun lauseessani oli?

Pitääkö siihen lisätä, että he LUULIVAT olevansa herrarotua? Vai mistä kiikastaa??

Vai se, että fuhrer ei itse ollutkaan kunnossa? :FF

Tuolla "rotu"-termin käytöllä on historiansa monenlaisissa koukeroissa. Se mitä sanalla natsien propagandassa tarkoitettiin saattaa poiketa hyvinkin paljon tämän päivän kielenkäytöstä.

Hyvä kirja aiheesta on: Tapio Tamminen, Pahan viehätys - Natsismin ja terrorin lähteillä
Lyhyt katsaus kirjaan: http://www.kiiltomato.net/?rcat=Tietokirjallisuus&rid=776

ps. goebbelsin kuva on noista suosikkini

-Marchi- sanoi:
Siis häh. Mitä vikaa tuossa minun lauseessani oli?

Pitääkö siihen lisätä, että he LUULIVAT olevansa herrarotua? Vai mistä kiikastaa??

Vai se, että fuhrer ei itse ollutkaan kunnossa? :FF

Samaa itsekkin ihmettelin.

Arjalaiset ovat pitkiä,vahvoja,vaaleita..
Kaiken lisäksi heillä on myös hieman älyä.

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom