No koitappa pistää jonnekin lehteen vertailut, pullonkaula on ihan jossain muualla kuin profiilissa.No kato nyt vaikka tota Aidan kuvaa ja mieti mitä siinä kuvassa on...kuva selittää sen miksi Adoben värit on kirkkaammat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No koitappa pistää jonnekin lehteen vertailut, pullonkaula on ihan jossain muualla kuin profiilissa.No kato nyt vaikka tota Aidan kuvaa ja mieti mitä siinä kuvassa on...kuva selittää sen miksi Adoben värit on kirkkaammat.
Ask yourself: do you really need the richer cyan-green midtones, orange-magenta highlights, or green shadows?
No koitappa pistää jonnekin lehteen vertailut, pullonkaula on ihan jossain muualla kuin profiilissa.
Mulle on sen verran moni kuvankäsittelyn ammattilainen opiskelun sekä työn tiimoilta selittänyt ja näyttänyt noiden profiilien eron (+ oma kokemukseni), että ei ole tarvinnut netistä lueskella vertailuja. Jos olet tottunut käyttämään sRGB:tä ja hanskaat sillä työnkulun hyvin, niin antaa mennä vaan. Mutta väriavaruus siinä vaan on himppasen suppeampi, mutta ei siitä aina ole mitään haittaa.Kantsii netistä lukea tarkemmin vertailuja.
Kyllä minä olen näitä vertailuja tehnyt painotuotteissa. Ja pullonkaulat ovat olleet usein profiileissa, niissä painoprofiileissa.No koitappa pistää jonnekin lehteen vertailut, pullonkaula on ihan jossain muualla kuin profiilissa.
Jollain kovalla mustesuihkarilla voi olla jotain eroa, mutta jos ero on magentan rikkaudessa ja cyaaneissa keskisävyissä, niin ei kiitos, ei sitten kirveelläkään. Todella huonoja värejä ihmisiä kuvatessa.