Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä noin halpaan hintaan saa Acer Ferrareita? En oo ite löytänyt ku min. 1600e jotain vanhempia malleja uutena. Ostan kyl heti :D Lähinnä avokin puolesta käytössä mun vanha Acer 1454 tjsp., joka oli muistaakseni Ferrari 3400:n karvalakkiversio. Ainoana erona 20Gt pienempi kovo, ja hitaampi näytönohjain.
Acerin huoltosysteemit / kaikki muu palvelu on sitten aivan arsesta, mikäli sattuu joskus menemään rikki. Kokemusteni perusteella ostaisin toisen merkkisen koneen..
Vote for that.
Mulla ei oo 4561 LMi:ssä toiminut tuo CD/DVD-combo kuin 2kk ja sitten se laukes. Käynyt huollossa, mutta ei vaikutusta, eli siihen asennettiin windows uusiks.
Seuraavaksi ostan MacBook Pro:n, kun vaan säästelen ensin tuossa sopivan summan.
Acer Ferrarista ei ole karvalakkiversioita Siis nimen takana on ainoastaan ferrarinpunainen väritys, logot ja tehokas näytönohjain. Jos niitä ei ole niin se on pelkkä Acer sitten
En löytäny tuollaista konetta kun 4561 mallia.
No, asiahan on tietysti miten sen käsittää. Tottahan tavallaan puhut. Acer Ferrarissa maksetaan vain väreistä, ja pilkkua paremmasta näytönohjaimesta. Acer Ferrareista löytyy aina vastaavalla kokoonpanolla oleva malli "normi" Acereiden puolella. Monta sataa euroa halvemmalla. Oman läppärini hinta ero oli 600 euroa Ferrariin. Samassa liikkeessä. Kumpaisenkin mallin hinnat olivat mbnetin hintavertailun mukaan Suomen alhaisimmat. Vuonna nappi ja neulatyyny.
Muistaakseni jossain oli mainintaa että sisuskaluissa ym olisi käytetty eri romppeita, parempia kondensaattoreita ym, tämähän ei silti poista sitä seikkaa että Ferrari nimestäkin joutuu maksamaan jotain, mutta on tää ihan törkeen hyvän näköinen ainakin mun silmään carbon lookilla jne, siitä voi jo maksaa rennosti extraa :D
Tuossa näyttää olevan toinen muistipaikka vapaa nii passaako siihen mikä tahansa so-dimm 667MHz palikka?