Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Essex:3516314 sanoi:Juu, täällä ollaan kanssa lähdössä veneilemään. Laivahan on Baltic Princes, lähtöpäivänä 16.2. Vähän vituttaa toi pääesiintyjä, mutta ehkä siinä vaiheessa, kun ne esiintyy on jo sellasessa tilassa, että ihan sama kuka siellä ulisee
Abiristeily tuli ja meni!
Sen verran voin kertoa tuosta laukkujen tarkastuksesta että kyllähän ne nyt sitten Silja Linella tarkasti KAIKKIEN, jopa valvojien, laukut. Meidän risteilyllähän olikin Lahden, Haminan, Kouvolan Lyseon, Kouvolan yhteiskoulun ja Kuusankosken lukion porukkaa, eli aivan saatanasti ihmisiä, tosin meille informoitiin että laukut tarkastetaan koska koko risteily oli erikoistapaus koska niin paljon nuoria. :D
E: Risteilyhän olikin 21.2-23.2 laivalla Silja Serenade
Varmaan laivaan saa tuoda avaamattomia (sinetti paikallaan) virvoitusjuomia mielin määrin? Aattelin tuoda Juissin "aamujuotavaksi" mutta sisältö voi olla jotain muuta
Lähinnä meinasin sen folioläpyskän tjsp. joka sinetöi purkin, repiä varovasti irti ja tehä sitten sopivan sekotuksen. Sinetti lopuksi varovasti pikaliimalla paikalleen ja korkki kiinni.Sitte jos meinaat siihen tehä jonkinsortin reikää siihen tölkkiin... nii muista, että kun se sisällä oleva "kalvo" hajoaa, niin se viina pääsee siihen pahviin ja lopulta irrottaa sen millä ootkaan laittanu sen reiän kiinni...
Itellä nimittäin oli sama idea omalla risteilyllä...
16.2 Baltic Princess. Mä oon se örmy siellä baarin kulmassa joka hörppii Leaderin prodejuomia ja mussuttaa patukoita. Selvinpäin, tietty.
Täytyypä ihan kysyä: Miksi aiot olla selvinäpin? Jos et tykkää juoda tai olet absolutisti, ihan ymmärrettävää sitten. Mutta jos syynä on haitta punttihommiin, muistittaisin että abiristeily on once in a lifetime experience ;)
edit. Ei ole mitenkään tarkoitus hyökätä sua vastaan, kunhan uteliaisuuttani & tylsyyttäni kyselen
Ei ole vaan mun juttu, viina ei ole oikeen koskaan maistunu. Toivotaan ettei mene hermot örveltäviin kanssaristeilijöihin.
Tarkotus olis mennä Abiristeily M/S Baltic Princess 17.2.2012 tuonne, ketään tulossa pakkikselta samaiseen risteilyyn ? Meinasin, että pistän pakkiksen paidan päälle, joten heimoveljet saavat tulla nykimään hihasta
Vai miten olis hytin oveen punaisella tussilla iso "P"? Voitaisi sitten yhdessä nauttia heradrinkkejä ja minigrip-pusseissa tuotua jauhelihaa sekä väitellä eri treenijakojen paremmuudesta ja siitä, riittääkö rintalihaksien treenamiseen pelkkä tasapenkki vai tarvitseeko rintaa todella treenata kolmesta eri kulmasta
Eivaan, itse tulen kyllä olemaan kännissä. Mutta jos bongaan pakkispaitoja/pipoja tms. niin täytyy toki tulla morjestamaan