Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
True that! Joko huomenna lähetää uusiksi?Abi risteilythän on yhtä pimppi juhlaa:D
Ite taisin muutamalle tyypille aiheuttaa pysyviä henkisiä traumoja mutta ei se mun vika oo!
Eksyivät jotku onnettomat väärään paikkaan ja ehdottomasti väärään aikaan! Ja kaikista väärintä siinä oli että ei riittäny yhdet eksymiset vaan kohta seuras toinenki perässä.Kerro toki lisää. :D
Mulla taas on lähteny saman verran :DEDITTTIÄ Mikä vittu siinä muuten on, että ryyppäämisellä nousee paino ihan hulluna, 3-5 kiloa paukahtanut kolmen päivän ryyppäämisestä.
Just risteilyltä kotiuduttu. Tais meidän koululaiset tehä ittesä aika tunnetuksi siellä.. Siikalatva! \,,/
Ite taisin muutamalle tyypille aiheuttaa pysyviä henkisiä traumoja mutta ei se mun vika oo!
True that! Joko huomenna lähetää uusiksi?
Upee risteily!
Voin sanoa, että viimeinen risteily oli paras ;) Mukana olleet tietää.
Kyllä siellä sua vanhempiaki on valvojina :D
Tuli taas edustettua Forssaa aika rankalla kädellä torstaina Baltic Princesillä! Siä meni porukalta naamaa ruttuun porukalta ku ei tajunnu pitää pingviinit päätään kiinni. Ja ku johtajat on liikenteessä ni kyllähän siinä pistetään naamaa ruttuun.
Abiristeily tuli ja meni!
Sen verran voin kertoa tuosta laukkujen tarkastuksesta että kyllähän ne nyt sitten Silja Linella tarkasti KAIKKIEN, jopa valvojien, laukut. Meidän risteilyllähän olikin Lahden, Haminan, Kouvolan Lyseon, Kouvolan yhteiskoulun ja Kuusankosken lukion porukkaa, eli aivan saatanasti ihmisiä, tosin meille informoitiin että laukut tarkastetaan koska koko risteily oli erikoistapaus koska niin paljon nuoria. :D
E: Risteilyhän olikin 21.2-23.2 laivalla Silja Serenade
Mites Haminan lukion Wanhat edusti?
Pari tuttua siellä, jotka ovat - varsinkin kännissä - aikamoista rähinäporukkaa.