ABB Hardcore Essentials, Extreme XXL Powered Wight Gain Supplement, Keltainen iso pön

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MrMark
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
35
Moro, Kiinnostais tietää että onko joku käyttänyt tällästä massanlisääjä/palautusjuomaa? Tälläinen keltamusta isopönttö, vanilian makusta näyttäs olevan mulla. Ihmettelen vain että kun kaverilta sain tälläsen pöntön ja kun sen liuottaa nesteeseen ni näyttää ihan joltain veripisaroilta. Lähempää katsottuna lähinnä oranssinvärisiä pisaroita. Ja tossa jauheen seassa siis näkyy tollasia pieniä punertavia pisteitä? En muuten kyselis mutta oli valmiiks aukastu, eli onko nyt ihan normia aineet seassa? :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
onko kukaa käyttäny kyseistä tuotetta ?
product_image_63.jpg

Itse tein virheen ja ostin tota toimivuudesta en tiedä mutta en saanu alas menee maistu ainakin se suklaa niin pahalle...

Itsellä tuota oli purkillinen myös ja eipä siellä kyllä mitään oransseja kökkäreitä näkynyt. Jäi kyllä muutenkin ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi tuon tilaaminen jo ihan vaan maun vuoksi. Vanilja oli kyseessä siis ja ei ollut ainakaan minun suun mukaista. Koko purkki kyllä tyhjeni ja sainpa hyvän purnukan siitä. :P

Itselläni on myöskin tuota, ja ei kyllä suklaan makuisessa ainakaan ole mitään epämääräisiä kökkäreitä. Kuulostaa kyllä epäillyttävältä tuo sinun mömmösi, mutta enpä varmaksi mene sanomaan kun en tuota vaniljaa ole koskaan ostanut.

Ja kyllä tuo mun mielestä on ihan hyvän makusta.

Ne on lähinnä sellasia ihan pieniä ja ei heti edes huomaa, ja kaikki on kyllä täsmälleen samannäköisiä ni tuntuu siltä että ne kuuluis joukkoon. Ihmettelenpä vaan...

Ei kyllä tässä tutkittuani ton täytyy olla ihan jotain normi vitamiini mineraalia joka liukenee nätisti nesteen kanssa tonne sekaan.

Nostanpa vanhaa ketjua ylös ja kysyn, että kuinka isoa sheikkeriä oikein käytätte ku tuota pitäis laittaa se neljä kauhaa (tulee mukana), niin jo kahdella kauhalla fastin sheikkeri on melkein puolillaan? :wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom