Ab tronic ja sen sellaiset...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makez
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kannattaa lukea Ben Johnsonin ex-valmentajan Charlie Francisin artikkeli aiheesta T-magista, tassa linkki jos sellaisen saapi postata: http://www.testosterone.net/articles/159ems.html

Tiivistelmana noista voi olla paljonkin iloa, mutta silloin ei oo kysymys noista halpavermeista. En oo ikina itte kokeillut, punttien nosto on paljon hauskempaa.

Tuntus vähä silt et jos on jossai megahuonossa kunnossa, tyyliin ollu koomassa seitsemän vuotta (Steven Seagal - Hard To Kill) ni sit voi jotai hyötyy olla, mut muuten voi käyttää verkonpainona :D

Skepsis ry:n Skeptikko lehdessä oli viimevuonna juttu AbTronicista ja näistä muista sähköarsyke leluista. Ko. leluja valmistavia firmoja vastaan on nostettu lukuisia kanteita mm. Australiassa ja juristien luvatussa maassa USA:ssa. Niitä ei saa mainostaa monissa maissa, ja saisi olla suomessakin tuollaistan mainostaminen kiellettyä. Jos joku on sillaisen hankkinut, on hyvä ja lukee vehkeen manuaalia. Manuaalissa lukee, että tunnin vatsalihasten jännittäminen on tehokkaampaa kuin tämän laitteen käyttö tietyn ajan. Manuaalissa on myös pitkä lista kenelle sitä ei suositella, mihin kohtaan vartaloa sitä ei saa laittaa. Itse vehkeistä sen verran, kun niitä pariin kymmeneen euroon saa halpahalleista, esim. olkavarteen kiinnitettynä ja täydellä teholla vain vatsalihakset treenautuvat, koska se on uskomattoman hauskaa kun käsi heilahtelee itsestään. Vitsinä ja leluna se on hauska, mutta on surkuhupaisaa kun kuvittelee lukuisat jenkki tankit ne päällä päivästä toiseen, paristoista paristoon, kova usko päällä että kohta ollaan biitsillä elvistelemässä.:)

Ostin kanssa semmosen 5 eerolla honkkarista ja paska se on!!! verkonpainokskaan siitä ei oo ku se on ongelmajätettä!!!:p

Originally posted by Iivili
Mainos:
"Hiero Siluet 40 geeliä 40min esim. reiteesi, takamukseesi tai mahaasi, niin jo kuukaudessa olet laihtunut n senttiä!!"

Eikös se ollut tämä mainos missä ne jossain rannalla esitteli sitä voidetta ja hiero sitä jonkun läskin reisiin ja 40 min. odottelun jälkeen mittasivat että kyllä on kadonnu jo muutama sentti :D :D :D

Buhahaaaa.... tää on mun lempiaihe. T-O-D-E-L-L-A huvittavaa on seurata ostoskanavan uusimpia huumoripätkiä. Usein istun pehmeään nojatuoliin, otan naposteltavaa viereen ja annan komedian virrata tajuntaani.

Tosiasiassa vaimo kinusi muutama vuosi sitten semmosia "persetappeja" kun halusi kohentaa kuntoaan. Eikä auttanut vaikka kuinka yritin kertoa salitreenin ylivoimasta. Noh, väsytystaktiikka puri ja ostin hypertehokkaat sähköimpulssitaikavehkeet. Hehee, siitä mitään tullut. Ekat patterit vaimo käytti vielä loppuun, mutta seuraavat meni jo fikkariin ( uskoo nykyään vähän paremmin puheitani ja käy salilla ).

Kokeilin itsekin ja lihaksessa tuntui vähän samalta kun laittaisi kielen pariston napojen väliin - ei siis ultramassiivista tuntumaa. Pahaa kusetusta on käyttää ammattikehonrakentajia paskan mainostamisessa. Muistaakseni Cory Eversonkin mainosti jotain sontatuotetta jokin aika sitten. Bad move...

Originally posted by nikke1
vatsalihakset treenautuvat, koska se on uskomattoman hauskaa kun käsi heilahtelee itsestään. Vitsinä ja leluna se on hauska

Näin!

Itse sain parhaan huumoriarvon laitteesta, kun iskin sen kiinni forkkuuni: sormet alkavat nypyttää todella humoristisesti! Sitten vain hiukan kojeen asentoa muutetaan ja lyödään vetoa, että mikähän sormi tässä asennossa alkaa nykimään... :D

Se oli aina joku 1 tai 2 sormea, joita käyttäviin lihaksiin se meidän värkki forkussa otti, hupi huipussaan...

Originally posted by Tonza
Itse sain parhaan huumoriarvon laitteesta, kun iskin sen kiinni forkkuuni: sormet alkavat nypyttää todella humoristisesti! Sitten vain hiukan kojeen asentoa muutetaan ja lyödään vetoa, että mikähän sormi tässä asennossa alkaa nykimään... :D
No siinä tuli selitys kaikelle sille bullshittille mitä olet täällä suoltanut. Laite forkkuun kiinni ja kädet näppikselle :lol1:
Minkähän selityksen itselleni keksisin?

;)

Kusetusta,kusetusta,kusetusta...Olen kokeillut joskus sellaista sähköimpulssihösseliä,jossa on tarrakiinnityksellä olevat lappuset ja täytyy sanoa että hurjalta se tuntui,mutta vaikutus oli sitten luokkaa nolla. Eli toistettakoon ensimmäinen lauseeni: Kusetusta,kusetusta,kusetusta :mad2:

Eipä nuo taida vaikuttaa, kuin tosi heikossa kunnossa olleille. Ammattilaisten vermeet tosin varmaan eri luokkaa, mitä jostain varastomyymälästä ostetut. Itse kokeillut joskus hauiksiin ja vatsaan. Hauiksiin sai niin kovan jännityksen ettei tosikaan, mutta ei tullu mitään jälkivaikutusta, eli ei varmaan silloin tehoakkaan. Vatsalihaksissa vaikutus oli lievempi ja pikemminki kutitti.

Niin ja kokeilinpa tosiaan epäkkäisiinki...huh...tuli aivan tajuton kramppi niskaan ja en meinannu saada koko laitetta sammutettua :lol1:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Originally posted by meitsi
No siinä tuli selitys kaikelle sille bullshittille mitä olet täällä suoltanut. Laite forkkuun kiinni ja kädet näppikselle :lol1:
:D

Moni sitä on miettiny, mut sä lopulta sen vastauksen keksit...

Originally posted by toni the rookie
sanokaa naurettavin vehje mikä ostos teeveessä on ollut?

Ne on kyllä kaikki laitteet niin naurettavia ettei mitään määrää... Sekin mainos siitä hiuskiharrus hässäkästä on niin naurettava kun joku nainen vääntää sen kanssa hiuksia hirvee virne naamassa ja yhtäkkiä sen mies tulee kotiin ja kun se huomaa muijansa on sillä viellä älyttömämpi irvistys päällä.

Mutta tv shopin paras mainos on : Total Gym "uusi laite" joka on ollut Chuck Norrisin kunnon salainen ase jo 18 vuotta:lol1:

Ai mikäkö tekee Total Gymistä niin uskomattoman laitten? Yksinkertaista:
YOU CAN ISOLATE YOUR ARMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Originally posted by EKKS
Mutta tv shopin paras mainos on : Total Gym "uusi laite" joka on ollut Chuck Norrisin kunnon salainen ase jo 18 vuotta:lol1:

Ai mikäkö tekee Total Gymistä niin uskomattoman laitten? Yksinkertaista:
YOU CAN ISOLATE YOUR ARMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Se on treenannu sillä jo useampia vuosia, siis mainos mielessä ainakin, Black Belt lehdestä, aikaa varmaan 8 vuotta, oli kuva Chuckistä jonkun artikkelin yhteydessä, missä se teki treeniä vanhemmalla Total Gymillä :) Se toimii, tai Norris saa niin hyviä maksuja sen mainoksesta. Norris on kyllä melkee jokasen tuotteen mainoksessa black belt lehdessä, oli kyseessä sitten venetyslaite tai naruvempele.

Re: Re: Ab tronic ja sen sellaiset...

Originally posted by Longsword
Kysymykseesi vastannee että näitä rikka-roskia kaupittelevat puoskarit on pistetty syytteeseen petoksesta ja huijauksesta Australiassa, ja että abrtonicien myynti siellä on tällä hetkellä kielletty. :) (Näin siis BBC:n uutisten mukaan.) Kyllä nauru maittoi. Mainoksissahan on hervoton fläsä joka pukkaa parit piuhat kiinni kaljamahaansa, ja avot, seuraavassa kuvassa ammattikehonrakentajan sixpackki on jo esiilä. Lisäksi hauikset ja rintalihakset ovat kasvaneet Herkuleksen mittoihin, ja kaikki tämä vain 15 min pumputuksen jälkeen...

Niinpä ! Vatsaa tehdessä habat kasvaa ja kehittyy !?! Millaisille ihmisille tälläiset idioottimaiset mainokset on tehty ? Onko jollakulla aivot niin narikassa etteivät näe mainoksien harhaanjohtavuutta ja naurettavuutta ?! :eek:
Ja esim. tuo vatsatreeni-kiikkulauta; ei rasita muuta kuin vatsalihaksia. Eikös se rasitus juuri saa lihakset kasvamaan ? :eek: Duh !
Olisihan se hemmetin mukavaa kun koko kroppa rasittuisi kerralla, saisi monta kärpästä samalla iskulla. Ja millä muuten "testihenkilöiden" kokonaisvaltainen olemus kiinteytyisi tuolla kiikuttelulla. Ristiriitaista ja pussiinpuhumista. Täyttä humbugia sanon minä ! :curs:

Tässä oli ihan vähän aikaa sitten semmonen johonkin oven karmiin kiinnitettävä kuminauha/muuten vaan joku remmi(?)-laite tv:ssä. En ole mainosta nähnyt kuin kerran mutta muistan sen jampan joka sitä esitteli. Ikää oli jo reilumman puoleisesti ja kroppa aika nälkiintyneen näköinen. Sitten pyöräilysortsit päällä kyykkäämään. "This is my favorite exercise". Uskottavuutta vähensi hiukan se, että reidet olivat yhtä paksut kuin polvetkin :D Muutenkin kyykky näytti varsin hankalalta eikä jalat koukistunu yli 90 astetta. Se oli semmosta pyllistelyä.
Sen koommin ei ole näkynyt, oisko ollu niin huono mainos että sitä ei enää näytetä. :D

edit: tuossa toisessa threadissä olikin tämä smart gym mainuttu. Pitäisköhän threadit yhdistää jotenkin?

Originally posted by leoko
Tuo saattaisi toimia.Liikehän on saman tapainen kuin jalkojen nostot penkillä siten,että istutaan penkin päässä ja nojataan taaksepäin.

edit: Ja niistä sähköleluista,lihasvammojen hoitoon toimivat,ainakin paremmat laitteet.Halpisversioista en tiedä.Olen saanut kaapelikäynnistyksen lukuisia kertoja,toimii kyllä.Aika mielenkiintoinen kokemus.
Se selän pyörittely on ainaki ihan vitusta. Kaverin isällä on sellanen ja testattiin sitä nii siinä ei oo mitään vastusta ja on tylsempää ku lenkkeily.

Originally posted by astro
...muistan sen jampan joka sitä esitteli. Ikää oli jo reilumman puoleisesti ja kroppa aika nälkiintyneen näköinen. Sitten pyöräilysortsit päällä kyykkäämään. "This is my favorite exercise". Uskottavuutta vähensi hiukan se, että reidet olivat yhtä paksut kuin polvetkin :D ...
Joo, hauskaa on! Itse nautin melkein eniten siitä kun äijä hihkuttaa sille muijalle että vastustasoa voi säätää jopa huippu-urheilijoille sopivaksi.

Ekaks se pistää yhen kuminauhan ja muija vetäsee yhden toiston yhden käden push-downia (varmaan tälle on joku parempi nimi, en vaan tiedä sitä)

Sitten äijä heittää mukaan toisen tiukemman lenkin ja muija vetää vähän hitaamman toiston samaa liikettä ja sanoo jotain tyyliin "tämä alkaa jo oleen raskasta".

Sitten äijä laittaa kaikki neljä lenkkiä ja tekee itse yhden toiston silleen puolituskaisesti vähän avittaen heilahtamalla. Kommentoi vielä "ja tämä alkaa oleen jo liian raskasta jopa minulle!"

1. Jos joku on liian raskasta tollaselle kuikelolle, mitä se kertoo??

2. Jos toi kuikelo saa vedettyä yhden toiston yhden käden ojentajaa, miten edistynyt urheilija voi kyykätä samalla vastuksella??

3. Miten kaikki TV-Shopin myyjät ovat "maailmankuuluja", mutta mä en oo kuullut kenestäkää muusta paitsi Hunterista??

Originally posted by Tonza
Näin!

Se oli aina joku 1 tai 2 sormea, joita käyttäviin lihaksiin se meidän värkki forkussa otti, hupi huipussaan...

hahahah:lol2: Toi on kyllä hyödyllisintä mitä oon koskaan kuullu noilla tehtävän (tosin tota ennen en ollu kuullu että noilla vempeleillä joku olis joskus jotain tehny).:piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom